#1
Wauw... Die zijn bijzonder @Fisherman's friend
Thanks ! Ik vind deze kunst bijzonder om naar te kijken onder invloed van 2cb, maar als ik op lsd ga dan niet echt vreemd genoeg.Wauw... Die zijn bijzonder @Fisherman's friend









Salvia Droid maakt ook hele vette psychedelic art:
![]()
![]()
Dit forum moet weer meer psychonautisch worden!
Dat heb je op paddo's ervaren? Deze specifieke artpieces zijn gebasseerd op Salvia ervaringen geloof ik. Maar wat jij omschrijft met die wezentjes doet ook erg aan DMT denken. Maar DMT is dan ook nauw verwant aan paddo's (psilocybine).Er valt hier heel wat schoons te bekijken, maar de twee prenten die ik hier citeer, katapulteren mij per direct terug naar sommige paddo-trips die ik enkele jaren geleden maakte.
Alles in die prenten klopt. De hevige kleuren en golvende lijnen, de vervorming van de ruimte rondom me... een continuïteit van beweging... uit het ene groeit het andere... er komt geen einde aan de fantasie van de paddo.
Maar ook het geschetste tafereel: het ene moment rustig in de zetel zitten om dan plots weggesleurd te worden uit de dagelijkse realiteit. Niet goed weten wat er gebeurt, geen houvast meer vinden... lichte paniek die opkomt... om dan snoeihard door de paddo-mangel gehaald te worden. HEERLIJK.
Zelf getuige zijn van hoe uw lichaam en geest uit mekaar worden gehaald... niet enkel visueel, nee... letterlijk voelen hoe ik een psychedelisch biopsie onderga... alles wordt ontleed. Er is geen ontkomen aan. Tal van gekke wezentjes lijken geamuseerd toe te kijken hoe ik probeer wat controle te vinden.... echter, de enige optie is volledige overgave... ik heb het begrepen... en op dat moment hoor ik ze lachen en juichen... de volgende fase komt er aan.......
Zulke trips waren toch wel van de meest bijzondere ervaringen in mijn leven...
Geweldig om -bij het zien van een prentje- daar weer helemaal aan terug te denken...
Dank je![]()
Ik heb enkel trip-ervaringen met paddo's.Dat heb je op paddo's ervaren? Deze specifieke artpieces zijn gebasseerd op Salvia ervaringen geloof ik. Maar wat jij omschrijft met die wezentjes doet ook erg aan DMT denken. Maar DMT is dan ook nauw verwant aan paddo's (psilocybine).
Niet dat ik wil zeggen of impliceren dat mijn opvatting hierover per se de waarheid is, maar misschien helpt dit om dat stukje duidelijker te maken:Ik begrijp wel wat er staat, maar hier kan nog even geen gepast antwoord/mening op geven. Deze tekst moet eerst een paar keer doorsijpelen zodat het voor mij exact duidelijk is wat er net staat, ik moet het kunnen visualiseren. En bij deeltjes uit deze tekst lukt dat ´nog´ niet helemaal. Dus ik wacht liever even tot alles voldoende doorgesijpelt en verwerkt is✌🙏
Waar was jij al die jaren?Idd, mijn eerder vernoemde ´onderzoek´ slaat terug op... ervaringen op doen met of zonder tripdrugs om te kijken wat mogelijk is met ´het 3e oog´ het is meer een soort van exploratie. Ook niet vast te leggen door wetenschap denk ik, gepaste woorden bestaat er niet voor .
Nooit zo van de frisdrank geweest (gelukkig).Ik poets al 11 jaar fluoride vrij, en blijkbaar voegt fluoride niets toe aan een gezond gebit... teveel fluoride zou zelfs een gezond gebit kunnen broos maken en laten afbrokkelen. Elke keer op jaarlijkse controle bij de tandarts krijg ik meteen het compliment... jij poetst je tanden wss drie x per dag... euh neen. Ik poets met een soort van tandpasta met zeezout en zeker niet 3x/dag. Het is zeker ook te wijten dat ik zo weinig mogelijk kunstmatige suikers nuttig en nooit frisdrank drink. Frisdrank lijkt nefast voor je gebit... cola en fruitsap uit brik lijken echt killers te zijn... ze zijn ZO zuur, maar dat proef je niet omdat ze als tegenhanger een shitload aan suiker erbij gooien. Er was ooit een´testje´ ze legden een ei in een glas cola, de schaal van het ei is binnen verloop van tijd gewoon weggevreet door het zuur... moet je maar eens na gaan wat dat met je tanden doet
Hartstikke cool dat je dat kan maken!
Die grote papieren sta-lamp was van Ikea daar draai je aan de binnenkant wat UV-lichtjes in. Beetje fluoverf aankopen en je bent vertrokken ,heerlijk met een wietje bij✌Hartstikke cool dat je dat kan maken!
Ik heb de berichten over deze twee prenten gevolgd.
Ik vind deze ook super knap gemaakt. Ook al heb ik zelf geen ervaring met salvia (mijn mislukte poging salvia bladeren te kauwen telt niet), spreken deze afbeelding wel erg tot de verbeelding. Ik had het verloop ook al opgemerkt, maar zie nu dat het nog verder gaat dat ik aanvankelijk had gezien.Ik heb de berichten over deze twee prenten gevolgd.
Als je intense Salvia-trips hebt meegemaakt.. zie je exact wat deze prenten willen bedoelen.
Je moet de prenten bekijken als een verloop... Het start in de zetel/bed, als je dan de route mee volgt geeft dit eigenlijk een toch wel realistisch beeld hoe een Salviatrip ervaren word, zeker als onderdeel hoe het voelt. Dit is sowieso door iemand gemaakt die Salvia door en door kent. Eigenlijk best prachtig om te zijn hoe iemand dit visueel maakt. Verbluffend eigenlijk, die twee prenten kunnen voor mij nooit van toepassing zijn op een andere drugervaring. Het typeert enorm
🤣, heb zelf ook die ´klootzakjes´ ervaren. Maar mijn interpretaties ervan is dat het geen klootzakjes zijn. Het zijn wezentjes die geroutineerd ´werken´ ze houden de motor/mechanisme draaiend, de motor die realiteiten creëert en aanstuurt. Wat ik heb ervaren is dat die wezentjes willen dat ik ergens meehelp. Ook hebben ze me ´mss fout woord´ uitgelachen. Ze vonden het grappig hoe ik het leven hier op aarde zo serieus nam, voor hun was dat absurd.En daarnaast dat de wezentjes die je ziet nogal klootzakjes lijken te zijn die ervan houden mensen in stukjes op te delen.
Erg interessant en doet me ook heel erg denken aan wat velen vertellen over DMT, met de "machine elves" (althans, zo noemde Terence McKenna ze).🤣, heb zelf ook die ´klootzakjes´ ervaren. Maar mijn interpretaties ervan is dat het geen klootzakjes zijn. Het zijn wezentjes die geroutineerd ´werken´ ze houden de motor/mechanisme draaiend, de motor die realiteiten creëert en aanstuurt. Wat ik heb ervaren is dat die wezentjes willen dat ik ergens meehelp. Ook hebben ze me ´mss fout woord´ uitgelachen. Ze vonden het grappig hoe ik het leven hier op aarde zo serieus nam, voor hun was dat absurd.
Ooit in de Salviarealiteit vond in op de bodem een bolletje, toen ik dat bolletje opnam zag ik in het bolletje mijn aards leven hier, het was mijn enige herinnering aan dit leven hier, ik wou het bolletje niet weggooien. Het enige ik toen meekreeg van ´hun´ is dat ik niet mocht treuzelen en dat ik hun moest volgen en niet halstarrig vastklampen aan dat bolletje. Dat vonden ze onwijs grappig, mijn obsessie aan mijn laatste herinnering aan mijn aards leven. Die herinnering vervaagde als een droom die vervaagd nadat je een uur wakker bent. Ik ga hier niet verder op uitdiepen anders word het plots een tripreport in een psychedelische kunst topic. Evenwel, door die 2 prenten zijn mijn salvia ervaringen terug levendiger dan ooit
Als je een mislukte ervaring een ervaring kan noemen , ja dan🤣Erg interessant en doet me ook heel erg denken aan wat velen vertellen over DMT, met de "machine elves" (althans, zo noemde Terence McKenna ze).
Heb je ook ervaring met DMT en soortgelijke ervaringen daarop?
Ah jammer man, DMT is wel super magisch. Niet dat ik er nou zoveel ervaring mee heb. Alleen 3 ervaringen met changa. Die waren wel ongelofelijk, al heb ik daarop nog geen breakthrough ervaring gehad en ook geen entiteiten gezien. (Was wel mogelijk, degene waarvan ik het had heeft breakthroughs gehad op deze changa, maar dan moet je wel goed je best doen)Als je een mislukte ervaring een ervaring kan noemen , ja dan🤣
Heb het 6 jaar terug zelf gemaakt, 1x geprobeerd. Vond het moeilijk om te verdampen. Vond het een soort van bloemetjes/plastiek smaak hebben. Gekeken naar het proces dat heeft plaatsgevonden om de DMT the extraheren...is bij mij de paranoia er ingeslopen... waardoor het sinds die eerste ervaring in de diepvries is gebleven.
Soms denk ik eraan, maar na al die tijd denk ik ook dat het niet meer goed is... weggooien kan ik dan ook weer niet💁♂️
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."