Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1V/D-LSD

1V/D-LSD

32 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mezelf zei:
Hij had het erover om beter van de di-ethylamide af te blijven maar dan zei hij dus eigenlijk ; je kan beter van alle lsd behalve MiPLA en LSM-775 afblijven.
Toch?
Klik om te vergroten...
Ben weer terug van mijn weekendje weg met MDMA, het brein doet het weer. (sort of) :blush:

Denk dat hier een misverstand ontstaan is.
Ik zal het verduidelijken:

Als je (als fabrikant) een middel met een identieke werking als LSD wil maken gaat substitutie op 1x geen verschil uitmaken (voor zover bekend) in tegenstelling tot een verandering van het di-ethylamide gedeelte.
In die zin kan je er beter afblijven.

Aan waardeoordelen doe ik niet, dat lijkt me niet handig op een forum als dit. :wink:
Wat iemand prettig vindt qua werkingsduur moet iedereen zelf bepalen.
Zelf kan ik de lange werkingsduur wel waarderen.

Thx voor het filmpje!
Hierin worden een aantal dingen veel beter uitgelegd dan ik dat kan.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Zoals ik het lees: je kan de diΓ«thylamide-groep van lysergamides beter niet veranderen want die zorgt voor een langdurig effect. Maar het is sowieso een waardeoordeel wat je liever hebt qua drugseffecten dus dat kan voor elke ontvanger van de boodschap weer anders zijn.
Klik om te vergroten...
Relmuis zei:
Ben weer terug van mijn weekendje weg met MDMA, het brein doet het weer. (sort of) :blush:

Denk dat hier een misverstand ontstaan is.
Ik zal het verduidelijken:

Als je (als fabrikant) een middel met een identieke werking als LSD wil maken gaat substitutie op 1x geen verschil uitmaken (voor zover bekend) in tegenstelling tot een verandering van het di-ethylamide gedeelte.
In die zin kan je er beter afblijven.

Aan waardeoordelen doe ik niet, dat lijkt me niet handig op een forum als dit. :wink:
Wat iemand prettig vindt qua werkingsduur moet iedereen zelf bepalen.
Zelf kan ik de lange werkingsduur wel waarderen.

Thx voor het filmpje!
Hierin worden een aantal dingen veel beter uitgelegd dan ik dat kan.
Klik om te vergroten...
Aaaah het werd me heel snel duidelijk na de uitleg van @Neo-Shulginist dat je "veranderen" van de di-ethylamide bedoelde.

Toeen je dit zei:
Relmuis zei:
Van de di-ethylamide kant van het molecuul kan je beter afblijven,
Klik om te vergroten...
dacht dat je dat letterlijk tegen @plex zei. Dus toen kreeg ik even storing in me hoofd haha.


Bedankt leden voor de uitleg :handok:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mezelf zei:
Disclaimer maar er even bij dat dit wellicht voor de meeste zeeeeeeeeeeer onverantwoord gebruik is? whahaha jezus man ! :tearsofjoy:

Maaruh DOC zijn potentie verliest? Is dat niet lang houdbaar dan?
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk, bij mij is een factor dat clonazepam en oxycodon wat effect dempen . Ik neem paar dagen voor trippen ook minder benzo's en oxycodon.

Mja het blijft een giga dose ja πŸ˜‰

Maar heb al meerdere keren boven de 1mg gegaan.

Disclaimer:
Doe dat alleen als je je goed voelt en alles bij de hand hebt. Kan zelfs slapen op lsd..

Maar DOC is dus wel zeer stabiel molecul?
Peace
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijdloos zei:
Maar DOC is dus wel zeer stabiel molecul?
Klik om te vergroten...
Ja dat was mijn vraag dus ook. Ik zit namelijk heel braaf een aantal dossissen te bewaren van dit spul voor een goed moment. Maar als het een instabiele molecule is en dus zijn potentie verliest dan kan ik er eigenlijk wel van uitgaan dat mijn zuinig bewaarde DOC haast niks meer doet.
Weet jij dat @Neo-Shulginist ? of @Relmuis ?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mezelf zei:
Ja dat was mijn vraag dus ook. Ik zit namelijk heel braaf een aantal dossissen te bewaren van dit spul voor een goed moment. Maar als het een instabiele molecule is en dus zijn potentie verliest dan kan ik er eigenlijk wel van uitgaan dat mijn zuinig bewaarde DOC haast niks meer doet.
Weet jij dat @Neo-Shulginist ? of @Relmuis ?
Klik om te vergroten...
Ik heb het nog even gecheckt maar er is geen (peer-reviewed) gepubliceerde kennis over degradatie van DOC.

Mijn gok zou zijn dat het redelijk stabiel is hoor; zoals de meeste zouten van amfetamines en fenetylamines.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Ik heb het nog even gecheckt maar er is geen (peer-reviewed) gepubliceerde kennis over degradatie van DOC.

Mijn gok zou zijn dat het redelijk stabiel is hoor; zoals de meeste zouten van amfetamines en fenetylamines.
Klik om te vergroten...
Ja ergens kan ik me niet voorstellen dat het echt potentie verlies hoor @Tijdloos ... Als het op bijvoorbeeld een blotter open en bloot in de buitenlucht heeft gelegen is een ander verhaal natuurlijk :tearsofjoy:.

Ik als drugsverzamelaar heb best veel stofjes dat ik al langer dan misschien wel 20 jaar in me verzameling heb. Ik ken er eigenlijk geen die merkbaar potentie verliezen.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Omdat DOC een amfetamine is zou ik ook gokken dat het behoorlijk stabiel is.
Of zelfs extreem stabiel.
Tenzij 'iets' die twee methoxygroepen er afbreekt maar zover gaat mijn kennis niet.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
1V-LSD Valerie 10mcg , zijn dus niet hoog genoeg om te trippen wel om een iets andere beleving van de wereld te krijgen ?
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
1V-LSD Valerie 10mcg , zijn dus niet hoog genoeg om te trippen wel om een iets andere beleving van de wereld te krijgen ?
Klik om te vergroten...
Hangt een beetje af per persoon en lichaamsgewicht, mijn microdoseringen zijn meestal 15ug. Maar zou goed kunnen
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mezelf zei:
Ik als drugsverzamelaar heb best veel stofjes dat ik al langer dan misschien wel 20 jaar in me verzameling heb. Ik ken er eigenlijk geen die merkbaar potentie verliezen.
Klik om te vergroten...
In mijn ervaring degraderen 4x-tryptamines nogal snel. Binnen een paar jaar worden die ook grijs/zwart/bruin in plaats van wit. Wat er dan chemisch gebeurt weet ik niet. Maar voor mij toch wel een reden om er niet meer zo happig op te zijn.
g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fyrckant zei:
Hallo terug van de dooien, hoe is het hier?

Hoe dan ook, mijn 1P-LSD is op en het is de hoogste tijd. Dus ik naar de winkel voor nieuwe. Hebben ze ook zegels en pellets 1V en 1D. Maar tamelijk hoog gedoseerd, 225mcg?! Dat is niet voor de poes, of is dat spul minder potent? Las ook ergens dat de comeup van 1V vet lang duurt. Al met al klinkt als of ik de stash weer ga aanvullen met 1P, maar wel benieuwd of er iets bijzonders aan is, die 1V en D.
Klik om te vergroten...
Heyy, toevallig heb ik zon 225mcg zegel 1v lsd geprobeerd.

ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat ik nog nooit zo hard getript heb.
Ik zou die nacht met een paar vrienden naar duitsland gaan met de auto om vuurwerk te halen. Ik had eerst een halve zegel genomen zodat ik het naar me zin zou hebben tijdens de rit. Een uur na inname en ik merkte nogsteeds niets dus ik nam de andere helft ook bij (heel verstandig😁).

Nou ongeveer 15 min na inname ging ik even een jointje roken en toen kickte alles tegelijk in natuurlijk. Me field of vieuw werd groter en alles leek lego achtig me handen waren C vormig en toen ik de koelkast open deed leek alles op lego 1x1 steentjes. Rond 4.30 werd ik opgehaald en gingen we onderweg. Gelijk toen ik in de auto stapte merkte me vrienden dat er iets niet klopte, nog nooit eerder had ik zon hoge dosis lsd op en ik kon niet echt vatsoenlijke gesprekken meer voeren omdat ik steeds alles vergat. Ondanks dat ik een beetje vaag was was de heenreis echt fk vet, alle autos op de snelweg zien er uit alsof het vliegende bolletjes zijn en de stoelen en het scherm van de auto leken wel kristal. Waar normaal de navigatie stond zag ik alleen nog maar groene blokken op het scherm. Alle lichten waren heel cool om naar te kijken en we reden zelfs langs de postcodeloterij bus (jeweetwel die met al die lampjes). Toen we aankwamen in duitsland was het even minder leuk want we moesten een half uur in een veel te fel verlichte duitse lidl wachten tot we aan de beurt waren, dit was echt hel want overal om me heen waren mensen. De terugweg was wel leuk maar omdat het licht werd was de magie wel een beetje van de snelweg af en kon ik nogsteeds geen gesprek voeren zonder te vergeten wat ik wou zeggen. Eenmaal thuis ben ik mijn bed in gedoken en had ik 2 uur plafonddienst.

Al met al de 225mcg 1v lsd is zeker een aanrader voor als je al wat ervaring hebt met trippen en je een stapje verder wilt zetten.

En een tip van mij: ga dr altijd van uit als je niks voelt van het eerste halfje dat ie nog niet is ingekickt.

Zeker niet geschikt voor een eerste keerπŸ˜‚
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat een setting ook. πŸ˜‚ @guap , die supermarkt is al verschrikkelijk laat staan aan de focking LSD damn πŸ˜‚
g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#13
Raver zei:
Wat een setting ook. πŸ˜‚ @guap , die supermarkt is al verschrikkelijk laat staan aan de focking LSD damn πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Hahah ja echt me in tijden niet zo ongemakkelijk gevoeld

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."