#1
waar haal ik lsd ?
Goh, prachtig zeg!!Bekijk bijlage 24778
Drents Friese Wold ben ik laatst geweest en vond ik erg mooi! Een mooi oud bos met veel variatie in planten en bomen.
Lees de forumregels nog eens door die net LEVENSGROOT in beeld kwamen. Regel 1.waar haal ik lsd ?
drugsforum.nl

Hi! Op lage dosis LSD (of 1P-LSD) vinden wij het heerlijk om rustig van de mooiste natuurplekken in Nederland (of net over de grens) te genieten. Wat zijn jullie favo plekken waar het nog haast onontdekt lijkt en rustig? Al valt dat soms niet mee met alle Corona-wandelaars... Wij pakken regelmatig een hotel vlakbij diverse mooie natuurreservaten, geweldig is dat... Maar nieuwe tips van harte welkom! Ook benieuwd naar jullie foto's!

Inderdaad.... Dag Robboss...Maar dat wist je vast wel he? Ik zwaai je vast uit:![]()
intertoyswaar haal ik lsd ?
Thanks, fijne tips!!De Amsterdamse Waterleidingduinen is een enorm uitgestrekt gebied, zodra je de entree gepasseerd bent is het praktisch onmogelijk om een drukke plek te vinden, je mag daar voor zover ik weet ook gewoon overal van de paden af, wat het wandelgebied exponentieel groter maakt. Het is de €1,50 entree meer dan waard.
Meijendel bij Wassenaar is zeker aan te raden voor een LSD fiets tripje, uitstekende fietspaden die je door de prachtige natuur laten heuvelen en slingeren, er is ook veel te wandelen daar, ik waande me er in een alien landschap onder invloed van 4-HO-MET... Aangezien je daar wel op de paden moet blijven is het al snel wat drukker.
De groene ster in Leeuwarden is ook vrij groot, als je daar tijdens Psy-fi bent dan struikel je er letterlijk over de trippende mensen...
Terschelling was ook erg leuk, als je met een paar vrienden een vakantiehuisje huurt dan zit je daar constant midden in de natuur.
Schoorl heeft ook een prachtig uitgestrekt bos / duinen gebied met veel vakantiehuisjes er omheen, zeker een weekend waard.
Herperduin is een bungalowpark waar je aardig wat privacy hebt, je wandelt vanaf je huisje ook zo een bos / duingebied in.
Hmmm, misschien wordt het tijd dat ik een psychedelisch reisbureau ga beginnen... "Trippy trippies" klinkt wel grappig...
Dit lijkt op de veluwe bij Apeldoorn.Drents Friese Wold ben ik laatst geweest en vond ik erg mooi! Een mooi oud bos met veel variatie in planten en bomen
Mooi he, overigens zijn volgensmij alle duingebieden aan te raden, zelf ga ik vaak naar de Kennemerduinen tussen Ijmuiden en Bloemendaal.Duingebieden in Noord-Holland boven Bergen zijn een aanrader. De bossen rond Nijmegen zijn ook prachtig, maar misschien beter om daar niet helemaal uit je kanarie te gaan want die worden best druk bewandeld. Mookerheide is ook mooi, en de Biesbos, en de Hilversumse hei, en de Utrechtse Heuvelrug etc etc

Ditto. Als je wat verderaf woont met de trein naar Bloemendaal, Santpoort-Noord/Zuid of Driehuis en dan dwars door het bos, het middenduin gebied en de jonge duinen naar de zee. Ook zonder drugs een mooie trip (plm 15km heen en terug) met veel kans op leuke ontmoetingen met vette dieren (Schotse hooglanders, herten, Konikspaarden). Bij Driehuis is ook een heel bos vol met vervallen Duitse bunkers, verdedingsmuren en tankvallen.Mooi he, overigens zijn volgensmij alle duingebieden aan te raden, zelf ga ik vaak naar de Kennemerduinen tussen Ijmuiden en Bloemendaal.Bekijk bijlage 35037
Tent op zetten op simonszand
Het is op schiermonnikoog maar je komt er niet zomaar
Telefoon heeft er geen bereik
![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.maps.app.goo.gl
Dat mag idd niet.Mag dat zomaar, een tent opzetten?
toevallig had ik hier laatst nog changa gerooktMooi he, overigens zijn volgensmij alle duingebieden aan te raden, zelf ga ik vaak naar de Kennemerduinen tussen Ijmuiden en Bloemendaal.Bekijk bijlage 35037
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."