#1
Huisdiertjes zijn altijd leuk op LSD. Bij mij viel er vorige keer op zo'n 300 mcg een groepsdynamiek op tussen m'n rottweilertjes, weet nog dat ik om 1 uur s'nachts een ijsje zat te eten in de zomer terwijl de honden lekker buiten liepen en zaten te spelen met elkaar onder de maneschijn.
Man, man, man wat was die rust en verbondenheid die je in elke atoom van je lichaam voelt heerlijk zeg, echt heel bevrijdend. Lekker je hondjes aaien en nadenken.![:redheart:]()
Krijg nu alweer kriebels on weer een keertje LSD te droppen.![^_^]()
Man, man, man wat was die rust en verbondenheid die je in elke atoom van je lichaam voelt heerlijk zeg, echt heel bevrijdend. Lekker je hondjes aaien en nadenken.
Krijg nu alweer kriebels on weer een keertje LSD te droppen.