#1
En dat de laboratoria in Nederland het dus niet analyseren is erg jammer, dat weten de sjoemelaar ook al te goed.
Ik waardeer deze discussie echt, en ik denk dat mensen er ook van kunnen leren. Ik vind namelijk dat wanneer er over analogen word gepraat de chemie wel degelijk belangrijk is, anders kunnen we 1p-LSD ook gewoon echte LSD gaan noemen, en kunnen we 2-fdck ook ketamine gaan noemen.
Het speciale van designerdrugs is dus juist die kleine chemische aanpassing.
Maar laten we hier mee ophouden.
Laten we het eens zijn, dat we het oneens zijn.
Ik waardeer deze discussie echt, en ik denk dat mensen er ook van kunnen leren. Ik vind namelijk dat wanneer er over analogen word gepraat de chemie wel degelijk belangrijk is, anders kunnen we 1p-LSD ook gewoon echte LSD gaan noemen, en kunnen we 2-fdck ook ketamine gaan noemen.
Het speciale van designerdrugs is dus juist die kleine chemische aanpassing.
Maar laten we hier mee ophouden.
Laten we het eens zijn, dat we het oneens zijn.