#1
Ik twijfelde even of ik het hier of onder het subforum natuurlijke psychoactieven moest zetten.
Maar ik denk dat het beter hier past, want het is geen drugs.
Ik heb het over valeriaan en alle andere soortgelijke kruiden.
Neem jij het wel eens?
Kan een natuurlijk middel als valeriaan je rustiger maken? Of vind je het bullshit?
Ik neem het zelf af en toe. Soms heb ik het gevoel of het werkt en soms niet, maar dat kan ook aan de dosering liggen.
Ben daarom eens benieuwd hoe anderen daar over denken.
Maar ik denk dat het beter hier past, want het is geen drugs.
Ik heb het over valeriaan en alle andere soortgelijke kruiden.
Neem jij het wel eens?
Kan een natuurlijk middel als valeriaan je rustiger maken? Of vind je het bullshit?
Ik neem het zelf af en toe. Soms heb ik het gevoel of het werkt en soms niet, maar dat kan ook aan de dosering liggen.
Ben daarom eens benieuwd hoe anderen daar over denken.

