#1
Waarom maak je zoveel accounts aan dan ?Ik plaatste vroeger niet zo veel, en heb een hele lange tijd alleen gelezen. De laatste tijd post ik veel. Te veel soms ๐
Mijn eerste naam was skunkopaat. Daarna die ene en nu rotjoch. Accounts van vroeger die me bij zijn gebleven zijn asgaza, deranged, angramar temenos. Die ken jij denk ik niet. Wel bijzonder dat @Exceptional Insight je liked na jaren ๐