#1
Wiet, coke ,mdma, speed ,3mmc allemaal geilen deze dingen mij op met verschillende goede ervaringen of misschien heb ik gewoon een hoog libido en als die omhoog staat ,blijft tie urenlang hard
Niet meer dan 50mg in combinatie met, is inderdaad een heel goed advies, ik breek ze zelf ook doormidden. Ook eens online gevonden van een huisarts dit advies. Probleem is: men weet het niet. Amphetamine-achtigen zoals speed, en XTC, vernauwen je bloedvaten wat het lastiger maakt een erectie te krijgen. Viagra verwijdt de bloedvaten juist. De 2 middelen werken elkaar dus tegen. Dat kan goed uitpakken, maar ook juist zorgen voor extra belasting van je hart en vaten. Voorzichtigheid geboden dus....Dit dus.
En ik neem eigenlijk altijd alleen een halfje kamagra (hele zit 100 mg werkzame stof in).
Ze breken vrij gemakkelijk: even nagel er in zetten en breken.
MDMA (=XTC): warme love feelings, je gaat gegarandeeerd praten en je partner super waarderen, lovey-dovey feelings all over. Helemaal opgaan in het moment en elkaar. Nadeel, net als met de meeste middelen die serotonine releasen alsook stimulanten/amfetamine-achtigen (zoals speed): je erectie kan kan eronder lijden en je orgasme onderdrukt. Voor mannen met vroegtijdig orgasme probleem wordt wel een dapoxetine gebruikt, dat werkt ook op je serotonine. Je kan je echter zo goed voelen gedurende het hele "proces" dat je dat niet eens het belangrijkst vindt. Voor de emotionele connectie by far het beste middel. GHB hoor ik ook goede verhalen over maar heel voorzichting doseren, als je bijna " ut" gaat is het niet meer zo leuk. Crystal meth zou ik niet aan beginnen, te heavy en verslavingsgevoelig m.i. Weed (m.n. sativa) werkt voor mij ook heel goed maar dat lijkt als ik links en rechts zo lees wel heel persoonlojk te zijn. Ik combineer 't met MDMA dat is voor mij ultiem genot
Viagra/Kamagra etc (allemaal hetzelfde nml. sildenafil): i.c.m. speed en andere amfetamine achtigen kan het een slap zaakje voorkomen maar advies is hier heel voorzichting mee te zijn vanwege mogelijk onveratwoordelijke belasting van je hart en bloedvatem In elk geval NOOOIT combineren van viagra met poppers vanwege potentieel dodelijke lage bloeddruk. Ik combineerde 't wel eens met XTC, het helpt zeker maar het risico is het me niet waard (ik ben ook al 50......).
Ik zou ZEKER een avondje XTC met z'n 2-en proberen, zelfs als de seks zelf "technisch" wat lastiger blijkt uit te vallen hou je er toch een overgetelijke avond aan over met z'n 2-en dat is bijna gegarandeerd,
Enorm bedankt voor de uitgebreide support... heb ik veel aan... en ben ook rond die leeftijd 48 jaar... jij vriendin vrouw waar je regelmatig wapt dan??MDMA (=XTC): warme love feelings, je gaat gegarandeeerd praten en je partner super waarderen, lovey-dovey feelings all over. Helemaal opgaan in het moment en elkaar. Nadeel, net als met de meeste middelen die serotonine releasen alsook stimulanten/amfetamine-achtigen (zoals speed): je erectie kan kan eronder lijden en je orgasme onderdrukt (voor mannen met vroegtijdig orgasme probleem wordt wel een dapoxetine gebruikt, dat werkt ook op je serotonine, het stelt 't uit).
Je kan je echter zo goed voelen gedurende het hele "proces" onder invloed van XTC, dat je dat (klaarkomen) niet eens het belangrijkst meer vindt. Voor de emotionele connectie by far het beste middel. GHB hoor ik ook goede verhalen over maar heel voorzichting doseren, als je bijna "out" gaat is het niet meer zo leuk. Crystal meth zou ik niet aan beginnen, te heavy en verslavingsgevoelig m.i. Weed (m.n. inderdaad sativa, dus haze soort) werkt voor mij ook heel goed maar dat lijkt als ik links en rechts zo lees wel heel persoonlijk te zijn. Ik combineer 't met MDMA dat is voor mij ultiem genot. Als " beginner" nog niet doen, eerst ervaren hoe XTC en wiet allebei apart worden ervaren.
Viagra/Kamagra etc (allemaal hetzelfde nml. sildenafil): i.c.m. speed en andere amfetamine achtigen kan het een slap zaakje voorkomen maar advies is hier heel voorzichting mee te zijn vanwege mogelijk onveratwoordelijke belasting van je hart en bloedvatem In elk geval NOOOIT combineren van viagra met poppers vanwege potentieel dodelijke lage bloeddruk. Ik combineerde 't wel eens met XTC, het helpt zeker maar het risico is het me niet waard (ik ben ook al 50......).
Ik zou ZEKER een avondje XTC met z'n 2-en proberen, zelfs als de seks zelf "technisch" wat lastiger blijkt uit te vallen hou je er toch een overgetelijke avond aan over met z'n 2-en dat is bijna gegarandeerd.
P.s. tussen gebruik van middelen zoals XTC maar ook 3-MMC, altijd 2-3 maanden pauze aanhouden om je serotonine systeem intact te laten!
@Rivalrie komt straks opscheppen dat hij waarschijnlijk het langste actieve lid heeft ja 😂😂😂Volgend jaar ben ik al 10 jaar actief lid!
Niet het langste lid maar zeker lang. @Rotjoch is bv al sinds 2008 lid. En @Dopemonster pas een half jaar.
Zou trouwens wel willen weten wie nu het langste (actieve) lid is op df! En hoe lang.
Ze bedoeld in meeste vrouwelijke leden geneuktBedoel je in lengte of breedte ?
Hahaha zat jij niet laatst op 6uur ?
ZoietsHahaha zat jij niet laatst op 6uur ?
Netjes hoor. Maar hoeveel daarvan waren echt "vrouw". Er zijn namelijk ook trans vrouwen en mannen...Ze bedoeld in meeste vrouwelijke leden geneukt
Ik nu tegen de 30 aan
Aah vandaar...🤣 maar heey ff dimmen nou he, ik ben geen gen Z met je jij kent zeker ook geen hyves😲
Nee maar hij begon er wel over! 😂😂
10 jaar actief lid. Netjes hoor. Ik heb een account sinds 2014 maar ben pas dit jaar actief geworden.Volgend jaar ben ik al 10 jaar actief lid!
Niet het langste lid maar zeker lang. @Rotjoch is bv al sinds 2008 lid. En @Dopemonster pas een half jaar.
Zou trouwens wel willen weten wie nu het langste (actieve) lid is op df! En hoe lang.
Ik heb ook wel periodes gehad denk ik dat ik minder actief was hier. Maar niet veel dus eigenlijk wel constant actief. In meer of mindere mate.10 jaar actief lid. Netjes hoor. Ik heb een account sinds 2014 maar ben pas dit jaar actief geworden.
En een dislike, als het niet voldoet aan boos. En een huil emote.Klopt. Leden die pas enkele jaren of korter lid zijn weten dat niet. Het is denk ik pas een paar jaar zo, sinds die nieuwe layout die bijna iedereen in het begin “vreselijk” vond! 😂
En idd, eerst hoefde die likes en vele smiley’s ook niet van mij. “Geen tweede Facebook” riep ik nog. Maar nu het al een poos zo is zou ik het ook missen als het ineens er niet meer is.
Alleen zou er bij die like knop opties nog eentje toegevoegd moeten worden. @MacLeod , misschien een optie om deze smiley: 🥰 of anders zoiets als deze 🤗. Dus naast de 5 opties van blauw duimpje, boos etc ook een steunende of begrip smiley. Deze is dan het meest geschikt denk ik: 🥰
Haha, jong is een relatief begrip. Tov jou zijn de meesten hier jong idd (een vrouw oud noemen moet je nooit doen! Excuus alvastdus gok ik jong zoals de meeste leden hier.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."