#1
Dat is ook mijn ervaring.willen de meeste vrouwen helemaal geen grote piemels
Dat is ook mijn ervaring.willen de meeste vrouwen helemaal geen grote piemels
Is het ook niet. Heb al vaak mannen van 2 meter naakt gezien die klein geschapen zijn.Zouden vrouwen daarom zoveel waarde hechten aan de lengte van mannen?
Geloof het nog steeds niet, dat het direct betekent dat je ook een grote piemel hebt.
Dat is nog zo'n mythe. Dat Afrikaanse mannen allemaal groot geschapen zijn.Is het ook niet. Heb al vaak mannen van 2 meter naakt gezien die klein geschapen zijn.
* Ja, zelfs Afrikaanse mannen.
Onder vrouwen doet zich dat vaak voor ,vooral de jongere generatie denk alleen aan "groot moet beter zijn" maar het zijn de skills die je moet hebben en dat komt naar mate iemand steeds rijper word.Het is misschien een geil idee voor sommigen(?)
Dat bedoelde ik ook. πDat is nog zo'n mythe. Dat Afrikaanse mannen allemaal groot geschapen zijn.
Ze worden daar natuurlijk op uitgekozen in porn.
Ik wil ook niet teveel op het anekdotische richten, maar ik schrik geregeld hoe vrij kinderen op worden gevoed.Jonge mannen en vrouwen hebben tegenwoordig een heel ander zelfbeeld en eisen als mijn generatie heb ik het idee
Ik kan het ook totaal verkeerd hebben maar de absence aan zelfrespect is veel meer geworden als vroeger ,de voor mij normen en waarden zijn afwezig in de moderne ouder of totaal anders geworden.
Misschien was het wel echte liefde, maar die scheet stonk gewoon tΓ© erg. Zelfs liefde heeft grenzen.Soms kan ik het niet vatten dat een stelletje trouwt en gaat scheiden omdat hij een scheet laat smorgens en dat is echt gebeurd hahaha
Zo ken ik nog een waargebeurde scheiding ,meneer vergat een paar keer de vaatwasmachine uit te ruimen...Misschien was het wel echte liefde, maar die scheet stonk gewoon tΓ© erg. Zelfs liefde heeft grenzen.
Als iemand met je wil scheiden om een scheet, moet je jezelf gelukkig prijzen, want daarmee komt aan het licht dat zo iemand je stiekem al langer aan het verdragen is, in plaats van van je te houden.Zo ken ik nog een waargebeurde scheiding ,meneer vergat een paar keer de vaatwasmachine uit te ruimen...
Liefde ,is dat liefde ?
Liefde is in mijn ogen onvoorwaardelijk en loyaal aan elkaar zijn en ongekende echte liefde geven door voor haar te zorgen en alles te geven wat ze wenst voor haar welzijn.
Dat men zich ergert aan gewoontes of andere dingen die een jong getrouwd stel pas achter komen zijn als ze samen wonen, is tegenwoordig al een reden tot scheiden.
Ik ben van de oude stempel die zich bind voor het leven ,we leven een bepaalde cultuur waarbij de vrouw centraal staat en voor ons het meest waardevolle wat er rond loopt.
Dat geld ook voor de vrouwen uit dat cultuur.
Ik begrijp je insteek en zo gaat het al best een tijdje.Als iemand met je wil scheiden om een scheet, moet je jezelf gelukkig prijzen, want daarmee komt aan het licht dat zo iemand je stiekem al langer aan het verdragen is, in plaats van van je te houden.
Ken wel mannen waarvan hun vrouwen hen niet respecteren. Hoe kun je van iemand houden als je diegene niet eens respecteert. Kwestie van tijd. Er is dan maar 1 scheet nodig.
Zo ken ik nog een waargebeurde scheiding ,meneer vergat een paar keer de vaatwasmachine uit te ruimen...
Liefde ,is dat liefde ?
Liefde is in mijn ogen onvoorwaardelijk en loyaal aan elkaar zijn en ongekende echte liefde geven door voor haar te zorgen en alles te geven wat ze wenst voor haar welzijn.
Dat men zich ergert aan gewoontes of andere dingen die een jong getrouwd stel pas achter komen zijn als ze samen wonen, is tegenwoordig al een reden tot scheiden.
Ik ben van de oude stempel die zich bind voor het leven ,we leven een bepaalde cultuur waarbij de vrouw centraal staat en voor ons het meest waardevolle wat er rond loopt.
Dat geld ook voor de vrouwen uit dat cultuur.
Weet @annihilation dat je op DF zit te posten op zijn account? Heeft 'ie zijn gulp weer opengelaten? Maar hoe kun je typen met je 1,85 cm reikwijdte?Ik wil niet opscheppen maar ik ben een lul van 1,85cm π
Snap jij hem niet? πWeet @annihilation dat je op DF zit te posten op zijn account? Heeft 'ie zijn gulp weer opengelaten? Maar hoe kun je typen met je 1,85 cm reikwijdte?
Jawel hoor.Snap jij hem niet? π
Nee ik ben een lul van 1m85cm. Hoe groot ik ben. πJawel hoor.
Verkapte ik heb een broekslang van 18,5 cm brag post![]()
Ik he...ben een 3 cm grotere lul dan jij.Nee ik ben een lul van 1m85cm. Hoe groot ik ben. π
Ag ja. Je kan niet altijd een 6 gooien π
Dat heb ik gelukkig nog niet meegemaaktIs het ook niet. Heb al vaak mannen van 2 meter naakt gezien die klein geschapen zijn.
* Ja, zelfs Afrikaanse mannen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."