#1
Ellesdee zei:r@r@77 zei:(mijn man heeft er tenslotte het meeste werk aan)
vind ie vast niet erg toch?![]()
Nee, integendeel
Hij werkt 2 weken p.m. op een boorplatform, dus sowieso moeten we na die 2 weken echt de volledige 2 weken dat hij thuis is de schade inhalen
Alhoewel, soms wil hij inderdaad niet en dan ging ik vroeger echt zitten mokken als een puber (ja, vrouwen kunnen dat ook, maar misschien ben ik niet helemaal vrouw omdat ik bi ben, maar dat terzijde
En met vrouwen mag ik spelen wat ik wil (komt er alleen niet van, te druk met gezin, werk en huishouden etc.).
Maar doordat het van hem mag, hoeft het van mij ook niet per se, maf hé?

