Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

Het - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

5136 antwoorden
506 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Noooouuuu dit is echt te bizar voor woordenπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Ik heb nogal een fetish qua porno voor seks in het openbaar/openbaar vervoer
Zit ik nu zelf bij de bushalte te wachten, komt er een auto toeterend voorbij.
Ik kijken, zit er op het achterraam dus serieus een sticker van PornhubπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
WTF is dit πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Frenk070 zei:
welke fetish heb jij? ik vind dat bij iemand waar het echt draait om fetish , ik al snel op de 2e plaats kom. het draait om de fetish en ik ben daar dan ondergeschikt aan. ik vind het best geil om verschillende fetish te dragen wanneer de ander daar erg geil op wordt. Dus ik speel wel mee, maar op een gegeven moment wil ik over op seks. ....
Klik om te vergroten...

Heb ook skinhead gedaan, wat ook spannend was, maar heb nu al een jaar of twaalf mijn haar laten groeien.

Afhankelijk van je fetish en hoe je je uiterlijk behandelt krijg je ook weer aanspraak van andere mensen.

Wat is het verschil tussen fetish, mode en uniform?

Er zit een zekere overlap in.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#3
MyLittlePonyPack zei:
Noooouuuu dit is echt te bizar voor woordenπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Ik heb nogal een fetish qua porno voor seks in het openbaar/openbaar vervoer
Zit ik nu zelf bij de bushalte te wachten, komt er een auto toeterend voorbij.
Ik kijken, zit er op het achterraam dus serieus een sticker van PornhubπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
WTF is dit πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Dat wordt "liften"! :wink:
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
MyLittlePonyPack zei:
Noooouuuu dit is echt te bizar voor woordenπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Ik heb nogal een fetish qua porno voor seks in het openbaar/openbaar vervoer
Zit ik nu zelf bij de bushalte te wachten, komt er een auto toeterend voorbij.
Ik kijken, zit er op het achterraam dus serieus een sticker van PornhubπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
WTF is dit πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Klik om te vergroten...

Ik denk dat jij niet wil weten wat er op die achterbank gebeurde :wink:
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik krijg de geilheid er maar niet uit, de halve nacht nog afleiding gehad in het gamen maar de rest van de tijd tot aan nu kwijt geweest aan deze zonde.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
StraatPiraat zei:
ik krijg de geilheid er maar niet uit, de halve nacht nog afleiding gehad in het gamen maar de rest van de tijd tot aan nu kwijt geweest aan deze zonde.
Klik om te vergroten...

Super Mario en Luigi zijn ook héél spannend.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
StraatPiraat zei:
ik krijg de geilheid er maar niet uit, de halve nacht nog afleiding gehad in het gamen maar de rest van de tijd tot aan nu kwijt geweest aan deze zonde.
Klik om te vergroten...
Zie je het echt als een zonde?

In principe is geilheid natuurlijk. Het kan wel ongezonde vormen aannemen maar het bestempelen als een zonde kan het juist nog moeilijker maken om er niet door gekweld te worden denk ik.
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Zie je het echt als een zonde?

In principe is geilheid natuurlijk. Het kan wel ongezonde vormen aannemen maar het bestempelen als een zonde kan het juist nog moeilijker maken om er niet door gekweld te worden denk ik.
Klik om te vergroten...

Heb jij dan nooit, als je klaar bent met een sessie dat je denkt:

Dit kan niet goed zijn om hier zo lang (en obessief) op gefocust te zijn.

?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
alles gaat voorbij zei:
Heb jij dan nooit, als je klaar bent met een sessie dat je denkt:

Dit kan niet goed zijn om hier zo lang (en obessief) op gefocust te zijn.

?
Klik om te vergroten...
Jazeker. Is lang een groot probleem geweest. Maar het was dat ook mede door het als een zonde te zien, naast dat het (met name lang en obsessief) dwangmatig erop gefocust te zijn inderdaad niet goed is.

Het helpt imo om wanneer het (bijna onherroepelijk) weer eens gebeurd, om het dan niet als een zonde te zien en zo gauw mogelijk begripvol tegenover mezelf te zijn. Anders, is het benoemen ervan als een zonde als een soort double whammy: eerst de ongezonde actie, dan het schuldgevoel een zonde te hebben begaan. Dat zorgde er bij mij vaak voor dat ik in zo'n 'fuck it' mode kwam en het eindigde in een binge.

Terwijl, als je het niet als een zonde ziet (maar tegelijkertijd het ongezonde, dwangmatige ervan erkend), dan is het in mijn beleving veel makkelijker om het niet te laten ontaarden in zo'n binge.

In de kern: begrip voor jezelf, ipv schuldgevoel.
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Jazeker. Is lang een groot probleem geweest. Maar het was dat ook mede door het als een zonde te zien, naast dat het (met name lang en obsessief) dwangmatig erop gefocust te zijn inderdaad niet goed is.

Het helpt imo om wanneer het (bijna onherroepelijk) weer eens gebeurd, om het dan niet als een zonde te zien en zo gauw mogelijk begripvol tegenover mezelf te zijn. Anders, is het benoemen ervan als een zonde als een soort double whammy: eerst de ongezonde actie, dan het schuldgevoel een zonde te hebben begaan. Dat zorgde er bij mij vaak voor dat ik in zo'n 'fuck it' mode kwam en het eindigde in een binge.

Terwijl, als je het niet als een zonde ziet (maar tegelijkertijd het ongezonde, dwangmatige ervan erkend), dan is het in mijn beleving veel makkelijker om het niet te laten ontaarden in zo'n binge.

In de kern: begrip voor jezelf, ipv schuldgevoel.
Klik om te vergroten...

Ik voel me er nooit schuldig om maar het voelt wel zondig. Maar ik ben niet christelijk dus het woord zonde heeft voor mij een andere betekenis.
Ik probeer altijd een tijd af te spreken met mezelf en als dat dan een uur uit loopt dan valt het me meestal nog mee.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
alles gaat voorbij zei:
Ik voel me er nooit schuldig om maar het voelt wel zondig. Maar ik ben niet christelijk dus het woord zonde heeft voor mij een andere betekenis.
Ik probeer altijd een tijd af te spreken met mezelf en als dat dan een uur uit loopt dan valt het me meestal nog mee.
Klik om te vergroten...
Wat voor betekenis heeft 'zonde' dan precies voor jou?
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Wat voor betekenis heeft 'zonde' dan precies voor jou?
Klik om te vergroten...

Daar moet ik over nadenken, maar ik koppel er in in iedergeval in deze context geen schuldgevoel aan.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
alles gaat voorbij zei:
Daar moet ik over nadenken, maar ik koppel er in in iedergeval in deze context geen schuldgevoel aan.
Klik om te vergroten...
Ben daar wel benieuwd naar.

Ik zie zonde ook niet als in de Christelijke definitie van dat woord, maar wellicht heeft de Christelijke achtergrond van mijn familie en in het groot de Christelijke achtergrond van deze maatschappij alsnog wel enige invloed op hoe ik zonde (soms) zie en dat van daaruit schuldgevoel kan voortkomen. Het heeft dat in ieder geval wel gedaan.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kordie zei:
Heren,
Transformeer vannacht je 11de vinger niet naar een dirigeerstok.

Dames,
Laat de knieschijfjes dicht bij elkaar

Want ... vannacht wordt het een heuse plaknacht. Misschien is tropenmacht beter verwoord in dit topic :wink:
Klik om te vergroten...
Knieschijfjes bij elkaar wordt een rectale massage dan 😜
F
Frenk070Lid
01-01-2024, 00:00
#15
wat voor verschil ervaar jij
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#16
Frenk070 zei:
wat voor verschil ervaar jij
Klik om te vergroten...

Pep is echt een flink stuk euforischer en energieker en gefocuster dan 4M.
F
Frenk070Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ja idd. herkenbaar.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#18
MyLittlePonyPack zei:
Pep is echt een flink stuk euforischer en energieker en gefocuster dan 4M.
Klik om te vergroten...
Indd ik heb zowat half Den Haag gepakt in een nacht tijd ,het waren wel 3 hoeren straten dus ben bij hollandsspoor uitgestapt en overgestoken.
De ochtend daarop ben ik met een rauwe lul naar huis gereden ,dat ding had zwaar afgezien en was er letterlijk dik van geworden.
Goed spul dat appeltjes speed ,de hele coffeeshop liep leeg in de avond om met ons lid te spelen ,de meiden deden net zo hard mee thuis en dat wisten we haha
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#19
FB_IMG_1752984212211.jpgFB_IMG_1752984656515.jpgFB_IMG_1752984735684.jpg
FB_IMG_1752985268299.jpgFB_IMG_1752986627882.jpg
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
MyLittlePonyPack zei:
Bekijk bijlage 66219
Klik om te vergroten...

Was door vliegtuig vertraging (en te kort schietende lees-skills 5 p. betekent vijf uur 's middags in plaats van vijf uur 's ochtends) een dag in Atlanta Georgia en had daar seks met div. heren in de 24/7 nacht sauna (ook met een zwarte man) en ben later die dag toen alles open ging naar het geboortehuis van M.L.K. gegaan.

Wel wou ik dat ik condooms had gebruikt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...248249250251252...257
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."