#1
Luister eens naar je lichaam @maartje2024 kennelijk wil het die stof niet binnen hebben.
Ik gebruik alleen op festivals, dus ongeveer 1x in de 3 of 4 maanden. Ik gebruik niet veel, alleen maar nakjesHoe vaak gebruik je en hoeveel?
Nee, maar nog nooit gedaan eerlijk gezegd. dit is wel gewoon 3m, de rest van mijn vrienden hebben nergens last vanHeb je de "3mmc" laten testen?
Gesnoven, en nee gebruik geen medicatie of ietsHoe heb je het genomen? Geslikt, gesnoven etc?
Gebruik je verder geen medicatie die je maag irriteert?
Kende wel mensen die altijd over hun nek gingen van XTC.
Ik gebruik alleen op festivals, dus ongeveer 1x in de 3 of 4 maanden. Ik gebruik niet veel, alleen maar nakjes
Ik heb 3 weken geleden een festival gehad
nu ben ik weer bij een feest,
Gewoon huisfeestje tot festival uitroepen, dan mag je weerDat is 2 x in 3 weken.
Heb je dit ook bij andere middelen zoals xtc/mdma? Stoffen zoals deze en 3mmc werken op de serotoninereceptoren en die werken ook op je darmen. Sommige mensen zijn daar heel gevoelig voor een gaan braken van deze middelen. Anderen krijgen drugspoepjes ofzo💩
Dus omdat de rest van je vrienden nergens last van hebben is het 3m , dealer maakt jou alles wijsNee, maar nog nooit gedaan eerlijk gezegd. dit is wel gewoon 3m, de rest van mijn vrienden hebben nergens last van
Jep tot zo ver gaat het zelf onderzoek doen tegenwoordig. Het gaat niet meer om het feest of het effect van de drugs. Het gaat erom om zo hard mogelijk naar de tering te gaan.Dus omdat de rest van je vrienden nergens last van hebben is het 3m , dealer maakt jou alles wijs
Ja dat bedoel ik , info zoeken is niet moeilijk maar hoe je de juiste info moet vinden wel. Vind zelf datMwah ben ik het niet helemaal mee eens. Met de middelen van tegenwoordig is het zo makkelijk om informatie te vinden.
Ik vind het zelfs een verplichting aan jezelf. Als je er voor kiest om chemicaliën tot je nemen die mogelijk schadelijk of gevaarlijk zijn bij bepaalde combinaties of doseringen dan ben je verplicht aan jezelf om eerst te onderzoeken wat je gaat nemen, hoe veel veilig is en wat je absoluut niet moet doen.
Maar dat stukje doet bijna niemand meer. Ik ga af en toe nog weleens naar een feestje en spreek dan met mensen. De onnozelheid en achteloosheid als het op kennis van de middelen die ze genomen hebben is echt zorgwekkend.
Ergens heb je idd wel gelijk, eigen onderzoek is voor gemiddeld leek alsnog vanwege gebrek aan kennis over stoffen, stofklassen, effecten , betekenis van t soort drug dat je gebruikt. Het is voor de meeste lastig ook door de duur lijkende woorden + woorden met een groot begrip erachterJep tot zo ver gaat het zelf onderzoek doen tegenwoordig. Het gaat niet meer om het feest of het effect van de drugs. Het gaat erom om zo hard mogelijk naar de tering te gaan.
Mwah ben ik het niet helemaal mee eens. Met de middelen van tegenwoordig is het zo makkelijk om informatie te vinden.Ergens heb je idd wel gelijk, eigen onderzoek is voor gemiddeld leek alsnog vanwege gebrek aan kennis over stoffen, stofklassen, effecten , betekenis van t soort drug dat je gebruikt. Het is voor de meeste lastig ook door de duur lijkende woorden + woorden met een groot begrip erachter
Maar dat stukje doet bijna niemand meer. Ik ga af en toe nog weleens naar een feestje en spreek dan met mensen. De onnozelheid en achteloosheid als het op kennis van de middelen die ze genomen hebben is echt zorgwekkend.
vanwege gebrek aan kennis
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."