Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mazed zei: Lastig om te zeggen wat het geweest is. Het zouden ook andere RC middelen geweest kunnen zijn. Uit je verhaal kan ik niet opmaken of je je drugs ook hebt laten testen. Mocht je dit niet gedaan hebben, zou ik dat in het vervolg wel doen. Als je nog wat over hebt, kun je het laten testen en heb je gelijk je antwoord. Let goed op jezelf en test je spullen! Klik om te vergroten... Dankjewel! Nee we hebben het niet laten testen en hebben helaas niks meer over anders had ik dat zeker willen doen"
"Need your help!!! Ik heb 2 weken geleden met een vriendin van mij drugs gedaan. wij zouden naar een feest gaan en hadden (dachten wij) bij de dealer 3mmc gehaald zoals altijd. wij begonnen met puntjes en later namen we lijntjes. ik zei vanaf het begin al dat de drugs anders “rook” dan normaal, een hele vieze geur. op het festival hebben we lijntjes genomen en heb ik elke keer 1,5 later dat we hadden genomen overgegeven, dit gebeurt mij nooit met snuif. het gebeurde mij de hele tijd en op het gevende moment heb ik niks meer gebruikt en bleef ik uren klaarwakker zonder dat het effect afzakte. wij hebben de dealer geappt dat het niet goed spul was en anders dan normaal, hij kwam erachter dat het 4mmc was volgens hem. ik heb toen van 6:30 sochtends tot 15:00 niks gebruikt omdat ik dus steeds zo misselijk werd en ik bleef klaarwakker. uiteindelijk hadden we nog wel wat 3mmc en dat hebben we gebruikt met de 4mmc. mijn vriendin ging ook heel anders erop, ze werd een beetje paranoia en bleef om zich heenkijken bij het festival. uiteindelijk zijn wij 3 nachten wakker geweest en de laatste nacht werd ik niet goed, ik herkende mn eigen vriendin niet meer en dacht steeds dat haar broer voor mij stond. ik zei allemaal rare dingen en ik weet niet meer waar ik was. zelf weet ik niks meer van dit moment. elke keer als ik maar moest hoesten of als ik mn neus snoot moest ik kokhalzen van de vreselijke geur. kan iemand mij aub helpen en vertellen of jullie een idee hebben wat dit kon zijn? zelf denk ik dat het pep/speed was met een beetje 3mmc."
"Hallo, ik gebruik al een paar jaar 3mmc. vanaf het begin begon het dat ik vlagen kreeg en misselijk was, hierbij hoefde ik niet over te geven. Ik heb 3 weken geleden een festival gehad en daar heb ik een paar keer moeten overgeven. tussendoor goed gedronken en ook gegeten. Ik dacht 3 weken geleden dat het misschien lag aan de 3m van die dealer maar nu hebben we bij een andere dealer gehaald en ik heb het weer. nu ben ik weer bij een feest, heb ik nog niet veel gebruikt en heb ik weer overgegeven. Ik heb goed gegeten, waar ligt dit aan? ik word er gek van en zou zo graag willen weten waar dit aan kan liggen en vooral (!!) wat kan ik hieraan doen? zodat ik ook lekker kan genieten bij het feest."
"XMR zei: Hoe vaak gebruik je en hoeveel? Klik om te vergroten... Ik gebruik alleen op festivals, dus ongeveer 1x in de 3 of 4 maanden. Ik gebruik niet veel, alleen maar nakjes"
"XMR zei: Heb je de "3mmc" laten testen? Klik om te vergroten... Nee, maar nog nooit gedaan eerlijk gezegd. dit is wel gewoon 3m, de rest van mijn vrienden hebben nergens last van"
"MDMAutist zei: Hoe heb je het genomen? Geslikt, gesnoven etc? Gebruik je verder geen medicatie die je maag irriteert? Kende wel mensen die altijd over hun nek gingen van XTC. Klik om te vergroten... Gesnoven, en nee gebruik geen medicatie of iets"