Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmisselijkheid bij 3mmc

misselijkheid bij 3mmc

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
maartje2024 zei:
Ik gebruik alleen op festivals, dus ongeveer 1x in de 3 of 4 maanden. Ik gebruik niet veel, alleen maar nakjes
Klik om te vergroten...

maartje2024 zei:
Ik heb 3 weken geleden een festival gehad
Klik om te vergroten...
maartje2024 zei:
nu ben ik weer bij een feest,
Klik om te vergroten...

Dat is 2 x in 3 weken.
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vrij duidelijk geval van; je lichaam probeert je iets te vertellen. Ik zou ook jou poeder wat je als 3MMC hebt gekocht laten testen bij een testservice) (meer info hierover https://www.drugs-test.nl)die uitslag verschaft misschien ook al wat duidelijkheid omtrent dit issue (kans is sowieso zeer klein dat
het echt 3mmc betreft). Tot die tijd luister goed naar je lichaam!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
FerdFatoehaus zei:
Dat is 2 x in 3 weken.
Klik om te vergroten...
Gewoon huisfeestje tot festival uitroepen, dan mag je weer :wink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
ljuv zei:
Heb je dit ook bij andere middelen zoals xtc/mdma? Stoffen zoals deze en 3mmc werken op de serotoninereceptoren en die werken ook op je darmen. Sommige mensen zijn daar heel gevoelig voor een gaan braken van deze middelen. Anderen krijgen drugspoepjes ofzo💩
Klik om te vergroten...

Dit. Het hoeft niks te betekenen. Serotonerge middelen kunnen gewoon dit effect hebben. Ik ben ook wel eens over mijn nek gegaan bij de inwerking van (echte) 3-MMC.

Desondanks altijd goed om te laten testen, aangezien 3-MMC moeilijk te vinden en bijna altijd iets anders is tegenwoordig.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#5
maartje2024 zei:
Nee, maar nog nooit gedaan eerlijk gezegd. dit is wel gewoon 3m, de rest van mijn vrienden hebben nergens last van
Klik om te vergroten...
Dus omdat de rest van je vrienden nergens last van hebben is het 3m , dealer maakt jou alles wijs
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Shinyzappy zei:
Dus omdat de rest van je vrienden nergens last van hebben is het 3m , dealer maakt jou alles wijs
Klik om te vergroten...
Jep tot zo ver gaat het zelf onderzoek doen tegenwoordig. Het gaat niet meer om het feest of het effect van de drugs. Het gaat erom om zo hard mogelijk naar de tering te gaan.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#7
FerdFatoehaus zei:
Mwah ben ik het niet helemaal mee eens. Met de middelen van tegenwoordig is het zo makkelijk om informatie te vinden.

Ik vind het zelfs een verplichting aan jezelf. Als je er voor kiest om chemicaliën tot je nemen die mogelijk schadelijk of gevaarlijk zijn bij bepaalde combinaties of doseringen dan ben je verplicht aan jezelf om eerst te onderzoeken wat je gaat nemen, hoe veel veilig is en wat je absoluut niet moet doen.

Maar dat stukje doet bijna niemand meer. Ik ga af en toe nog weleens naar een feestje en spreek dan met mensen. De onnozelheid en achteloosheid als het op kennis van de middelen die ze genomen hebben is echt zorgwekkend.
Klik om te vergroten...
Ja dat bedoel ik , info zoeken is niet moeilijk maar hoe je de juiste info moet vinden wel. Vind zelf dat
Bijvoorbeeld een site zoals jellinek of trimbos maar weinig info over een drug geven. Zijn tevens ook de gene die boven aan komen staan
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#8
FerdFatoehaus zei:
Jep tot zo ver gaat het zelf onderzoek doen tegenwoordig. Het gaat niet meer om het feest of het effect van de drugs. Het gaat erom om zo hard mogelijk naar de tering te gaan.
Klik om te vergroten...
Ergens heb je idd wel gelijk, eigen onderzoek is voor gemiddeld leek alsnog vanwege gebrek aan kennis over stoffen, stofklassen, effecten , betekenis van t soort drug dat je gebruikt. Het is voor de meeste lastig ook door de duur lijkende woorden + woorden met een groot begrip erachter
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Shinyzappy zei:
Ergens heb je idd wel gelijk, eigen onderzoek is voor gemiddeld leek alsnog vanwege gebrek aan kennis over stoffen, stofklassen, effecten , betekenis van t soort drug dat je gebruikt. Het is voor de meeste lastig ook door de duur lijkende woorden + woorden met een groot begrip erachter
Klik om te vergroten...
Mwah ben ik het niet helemaal mee eens. Met de middelen van tegenwoordig is het zo makkelijk om informatie te vinden.

Ik vind het zelfs een verplichting aan jezelf. Als je er voor kiest om chemicaliën tot je nemen die mogelijk schadelijk of gevaarlijk zijn bij bepaalde combinaties of doseringen dan ben je verplicht aan jezelf om eerst te onderzoeken wat je gaat nemen, hoe veel veilig is en wat je absoluut niet moet doen.

Maar dat stukje doet bijna niemand meer. Ik ga af en toe nog weleens naar een feestje en spreek dan met mensen. De onnozelheid en achteloosheid als het op kennis van de middelen die ze genomen hebben is echt zorgwekkend.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
FerdFatoehaus zei:
Maar dat stukje doet bijna niemand meer. Ik ga af en toe nog weleens naar een feestje en spreek dan met mensen. De onnozelheid en achteloosheid als het op kennis van de middelen die ze genomen hebben is echt zorgwekkend.
Klik om te vergroten...

En vervolgens komt weer uitgebreid in het nieuws hoe levensgevaarlijk bepaalde middelen zijn… terwijl er beter ingezoomd zou kunnen worden op hoe dom veel gebruikers zijn.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Shinyzappy zei:
vanwege gebrek aan kennis
Klik om te vergroten...
letmegooglethat.com

3 Mmc Veilig Gebruiken

For those who think it's easier to annoy you than to Google '3 mmc veilig gebruiken' themselves.
letmegooglethat.com letmegooglethat.com

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."