Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFF genoten

FF genoten

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gister per toeval tegen 2 oxy's aangelopen in huis ,volgens mij was dit echt het laatste want zover ik weet had ik alles weggebracht naar de apotheek.
Dus ik tegen me vrouw "we gaan ff lekker chillen op bed"
Ik 4 lijnen gemaakt ja de echte OC's ,om 19:00 de eerste lijn 2.5mg en me lijf werd na 3 minuten al chill en relaxed ,me vrouw ook en we hebben lekker wat gebabbeld.
Onze pupillen waren net naaldpuntjes dus het kickte goed in ,20:30 de 2e lijn en me vrouw ook.
Weer na 3 a 5 minuten kickte hij in en begon te nodden ,me vrouw zat ook al ver ineen gezakt op bed dus die was even van de aardkloot verdwenen.
De high duurde lang en voor we het wisten was het half 11 en ze was in diepe slaap dus heb ze goed gelegd en ben zelf ook gaan slapen.

Geen terugval maar toeval ,niet op zoek naar een volgende high want ik heb me lesje wel geleerd met die troep.
Maar toffe ervaring om met 0,0 tolerantie ieder 5mg weg te snuiven ,now back to normal !
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kordie zei:
Fijn dat je genoten hebt.
En vooral ook fijn dat je zo kan denken als je nu doet "niet opschakelen naar meer"
Klik om te vergroten...
Ik kan en wil ook niet meer gaan gebruiken ,anders had ik me 500 pillen wel gehouden.
Heb mezelf zonder gezet maar ook een deel van me stad omdat ik toen de enige oxy dealer was.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewaagde actie wel 😋
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#4
annihilation zei:
Gewaagde actie wel 😋
Klik om te vergroten...
No worries ,geen zin en om die troep te gebruiken ,ik kwam ze ook per toeval tegen dus was niet bewust op zoek dus opgeruimd staat netjes.
Was gewoon ff een chille ervaring zonder bad feelings en zeker geen terugval.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fijn dat je genoten hebt.
En vooral ook fijn dat je zo kan denken als je nu doet "niet opschakelen naar meer"
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Soulassasins zei:
Ik kan en wil ook niet meer gaan gebruiken ,anders had ik me 500 pillen wel gehouden.
Heb mezelf zonder gezet maar ook een deel van me stad omdat ik toen de enige oxy dealer was.
Klik om te vergroten...

Veel mensen zullen je missen.
Want oxy dealers zijn er niet zoals pep / speed / mdma dealers denk ik
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kordie zei:
Veel mensen zullen je missen.
Want oxy dealers zijn er niet zoals pep / speed / mdma dealers denk ik
Klik om te vergroten...
Laat ze lekker ziek zijn ,ik steek er me nek niet meer voor uit al mis ik wil 5000 aan inkomsten per maand.
Wij hebben een goed basis inkomen dus geen probleem.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeehond zei:
Je verhaal begrijp ik.
Maar die foto dus niet. Wat voegt dit toe op dit forum, helemaal niets vind ik.
Hoop dat je die foto weghaalt.
Klik om te vergroten...
Hij is weg
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Soulassasins zei:
al mis ik wil 5000 aan inkomsten per maand.
Klik om te vergroten...

Serieus? Wat een geld
Maar niet meer dealen geeft je zoveel terug. En dat is belangrijker dan geld.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kordie zei:
Serieus? Wat een geld
Maar niet meer dealen geeft je zoveel terug. En dat is belangrijker dan geld.
Klik om te vergroten...
Ja € euro per pil en ik verkocht per pakje ,iedere maand zo'n 15 pakjes met dank aan de apotheek.
Niet meer dealen geeft veel minder stress want het blijft een gevaarlijk wereldje ,je kan zomaar omver geschoten worden voor een pakje daarom kregen de kopers mijn gezicht nooit te zien
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Weer stukje verleden van me afgeschreven ,het kan maar dwars zitten.
Het begon allemaal op me 10e tot 12e jaar ,ik werd seksueel zwaar misbruikt door 2 mannen ,is niet gek dat je dan haat kweekt en wraak wil nemen op mannen.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kordie zei:
Serieus? Wat een geld
Maar niet meer dealen geeft je zoveel terug. En dat is belangrijker dan geld.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook een geweten natuurlijk en ik was het gewoon zat na 8 jaar.
Me leven met de liefste vrouw van de wereld is mij veel belangrijker ,daar kan geen pil en geld tegen op.
Geluk is niet te vinden..
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar goed terug op orde van de dag,vrouw ff stevig gepakt en die dope die dan vrij komt is met geen pen te beschrijven!
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik deed het uitbesteden aan kleinere dealers die dan op hun beurt weer wat bijverdienste door de prijs iets op te drijven of ik besloot om € te vragen en dan verdiende die gasten ook € euro,een soort van goed georganiseerde netwerk wat ik in de jaren 90 ook had met coke en bruin
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Soulassasins zei:
Gister per toeval tegen 2 oxy's aangelopen in huis ,volgens mij was dit echt het laatste want zover ik weet had ik alles weggebracht naar de apotheek.
Dus ik tegen me vrouw "we gaan ff lekker chillen op bed"
Ik 4 lijnen gemaakt ja de echte OC's ,om 19:00 de eerste lijn 2.5mg en me lijf werd na 3 minuten al chill en relaxed ,me vrouw ook en we hebben lekker wat gebabbeld.
Onze pupillen waren net naaldpuntjes dus het kickte goed in ,20:30 de 2e lijn en me vrouw ook.
Weer na 3 a 5 minuten kickte hij in en begon te nodden ,me vrouw zat ook al ver ineen gezakt op bed dus die was even van de aardkloot verdwenen.
De high duurde lang en voor we het wisten was het half 11 en ze was in diepe slaap dus heb ze goed gelegd en ben zelf ook gaan slapen.

Geen terugval maar toeval ,niet op zoek naar een volgende high want ik heb me lesje wel geleerd met die troep.
Maar toffe ervaring om met 0,0 tolerantie ieder 5mg weg te snuiven ,now back to normal !
Klik om te vergroten...
Jonge jonge jonge je hebt er een groot risico mee genomen maar dat weetje je natuurlijk zelf ook heel goed 👍 maar als het zo soms kan 🙏
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Soulassasins zei:
Ik heb ook een geweten natuurlijk en ik was het gewoon zat na 8 jaar.
Me leven met de liefste vrouw van de wereld is mij veel belangrijker ,daar kan geen pil en geld tegen op.
Geluk is niet te vinden..
Klik om te vergroten...
Dat is waarom ik door zet nu !! En waardeer u hulp zeer ❤️🙏
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maatje90 zei:
Jonge jonge jonge je hebt er een groot risico mee genomen maar dat weetje je natuurlijk zelf ook heel goed 👍 maar als het zo soms kan 🙏
Klik om te vergroten...
Nou soms kan het ook niet dus ik pak niets meer.
Maatje90 zei:
Dat is waarom ik door zet nu !! En waardeer u hulp zeer ❤️🙏
Klik om te vergroten...
Dank je en we gaan gewoon door met jou uit de put te trekken!
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#18
2Pac - Thugz Mansion (Original) (Version I).wmv (youtube.com)
At quiet times i once contemplated suicide, and would've tried, but when I held that 9, all I could see was my mommas eyes

2Pac heb altijd een grote rol gespeeld in mijn leven ,vanwege zijn aangrijpende teksten.
Helaas heb hij ons verlaten op 25 jarige leeftijd ,thug life
Hier sliep ik mee onder me kussen ,kijk maar goed hij is toch weg.
Ik schaam mezelf nog steeds voor wat ik heb aangericht in die 30 jaar dat ik in die wereld zat ,het zal me altijd blijven achtervolgen tot in me kist zal ik zwijgen.
Hopelijk krijg ik geen ban ,ik probeer alleen duidelijk te maken wat de drugswereld in het algemeen kan aanrichten voor zowel verkoper als gebruiker.
Het is allemaal 1 diepe put ellende echt ik schaam me kapot
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#19
Soulassasins zei:
2Pac - Thugz Mansion (Original) (Version I).wmv (youtube.com)
At quiet times i once contemplated suicide, and would've tried, but when I held that 9, all I could see was my mommas eyes

2Pac heb altijd een grote rol gespeeld in mijn leven ,vanwege zijn aangrijpende teksten.
Helaas heb hij ons verlaten op 25 jarige leeftijd ,thug life
Hier sliep ik mee onder me kussen ,kijk maar goed hij is toch weg.
Ik schaam mezelf nog steeds voor wat ik heb aangericht in die 30 jaar dat ik in die wereld zat ,het zal me altijd blijven achtervolgen tot in me kist zal ik zwijgen.
Hopelijk krijg ik geen ban ,ik probeer alleen duidelijk te maken wat de drugswereld in het algemeen kan aanrichten voor zowel verkoper als gebruiker.
Het is allemaal 1 diepe put ellende echt ik schaam me kapot
Klik om te vergroten...
Je verhaal begrijp ik.
Maar die foto dus niet. Wat voegt dit toe op dit forum, helemaal niets vind ik.
Hoop dat je die foto weghaalt.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sowieso zou ik iets rustiger doen met wat je hier allemaal deelt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."