Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFF genoten

FF genoten

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#1
SneeuwStorm zei:
Sowieso zou ik iets rustiger doen met wat je hier allemaal deelt.
Klik om te vergroten...
Je zit nog steeds in me kop ,we zijn hier om elkaar te helpen/steunen niet om de mond te snoeren
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#2
SneeuwStorm zei:
Sowieso zou ik iets rustiger doen met wat je hier allemaal deelt.
Klik om te vergroten...
Verleden is verleden ,ik kan het allemaal niet terug draaien maar ik voel me hier veilig om me boek open te gooien.
Jullie zijn ook een open boek om over het gebruik van middelen te hebben.
Maar je heb zeker een punt ! Ik ga weer zwijgen.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
Soulassasins zei:
Je zit nog steeds in me kop ,we zijn hier om elkaar te helpen/steunen niet om de mond te snoeren
Klik om te vergroten...
Elkaar aanspreken doen we hier ook en is iets anders dan elkaar de mond snoeren.
@SneeuwStorm is een gerespecteerd lid en sprak je aan. Naar mijn idee ook terecht, maar goed wie ben ik.
Fijne dag verder.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Soulassasins zei:
Ja 10 euro per pil en ik verkocht per pakje ,iedere maand zo'n 15 pakjes met dank aan de apotheek.
Niet meer dealen geeft veel minder stress want het blijft een gevaarlijk wereldje ,je kan zomaar omver geschoten worden voor een pakje daarom kregen de kopers mijn gezicht nooit te zien
Klik om te vergroten...
Jaar of 5 terug was het stukken goedkoper.. nu 5x zo duur. Toen 100 is nu circa 280euro
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijdloos zei:
Jaar of 5 terug was het stukken goedkoper.. nu 5x zo duur. Toen 100 is nu circa 280euro
Klik om te vergroten...
Per pil is factor 10 dus 10mg is 10 euro en 5 is 5 euro ,apotheek betaald per pil 1 euro voor 10mg en op straat het 10 voudige
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Soulassasins zei:
Je zit nog steeds in me kop ,we zijn hier om elkaar te helpen/steunen niet om de mond te snoeren
Klik om te vergroten...
Je moet iets meer oppassen met wat je zegt denk ik. Je bedoelt het goed, maar je mag bijvoorbeeld geen prijzen noemen.
Ga dus geen verhalen vertellen over Oxycodon marktprijzen ed :).
Take care.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeehond zei:
Elkaar aanspreken doen we hier ook en is iets anders dan elkaar de mond snoeren.
@SneeuwStorm is een gerespecteerd lid en sprak je aan. Naar mijn idee ook terecht, maar goed wie ben ik.
Fijne dag verder.
Klik om te vergroten...
Dan heb ik dit weer totaal verkeerd opgevat ,ik ben niet bepaald gewent om op me punten gewezen te worden en zal me moeten aanpassen.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Manu76 zei:
Je moet iets meer oppassen met wat je zegt denk ik. Je bedoelt het goed, maar je mag bijvoorbeeld geen prijzen noemen.
Ga dus geen verhalen vertellen over Oxycodon marktprijzen ed :).
Take care.
Klik om te vergroten...
Sorry ik wist dit ook niet ,maar goed de prijzen zijn allemaal terug te vinden op google en dan heb ik het over alle geestverruimende middelen.
Ik hou me mond wel over de prijzen nu
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Soulassasins zei:
Sorry ik wist dit ook niet ,maar goed de prijzen zijn allemaal terug te vinden op google en dan heb ik het over alle geestverruimende middelen.
Ik hou me mond wel over de prijzen nu
Klik om te vergroten...
Ik kreeg een waarschuwing toen ik de prijs van een grammetje wiet deelde en begreep toen hoe serieus ze erover zijn.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Manu76 zei:
Ik kreeg een waarschuwing toen ik de prijs van een grammetje wiet deelde en begreep toen hoe serieus ze erover zijn.
Klik om te vergroten...
Top bedankt voor de info ja ik wil ook niet gezien worden als dealer enzo dus laat prijzen nu achterwege ,dat mogen ze zelf lekker uitzoeken.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hier mag een slotje op ,het begon fijn maar heb me door me emoties laten gaan en heb oprecht spijt.
Het is mijn PTSS die soms wat triggert ,geen excuus maar zo is het eenmaal.
Soms zit ik echt met me handen voor me ogen als ik weer iets zie gebeuren op me netvlies (flashback)
Het maakt me verdrietig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."