#1
Hier mag een slotje op ,het begon fijn maar heb me door me emoties laten gaan en heb oprecht spijt.
Het is mijn PTSS die soms wat triggert ,geen excuus maar zo is het eenmaal.
Soms zit ik echt met me handen voor me ogen als ik weer iets zie gebeuren op me netvlies (flashback)
Het maakt me verdrietig.
Het is mijn PTSS die soms wat triggert ,geen excuus maar zo is het eenmaal.
Soms zit ik echt met me handen voor me ogen als ik weer iets zie gebeuren op me netvlies (flashback)
Het maakt me verdrietig.