#1
Sport en beweeg om die frustratie weg te krijgen. Het helpt echt
Zoals @De Zandman zijn wijze woorden luiden.
Zeg nee tegen de eerste, dat is de enige waar je controle over hebt.
Bedankt voor jullie reacties ik vind het heel opbeurend inmiddels is het te laat en heb ik zaterdagnacht de hele fles geleegd. LucidLucy je had gelijk, ik kreeg een black out en ik heb zelfs in mijn broek en bed gepist, en nu op maandag zit ik met schade en schande. In ieder geval was het goed om het weer af te leren.Spoel het bandje eens vooruit. Bedenk je hoe je je voelt de dag(en) daarna. Eventuele schuld. De gevolgen van een blackout. Wat je dan gaat uithalen. Etc.

Dat was toch een fles van 40% en geen 80% hoop ik ?.Bedankt voor jullie reacties ik vind het heel opbeurend inmiddels is het te laat en heb ik zaterdagnacht de hele fles geleegd. LucidLucy je had gelijk, ik kreeg een black out en ik heb zelfs in mijn broek en bed gepist, en nu op maandag zit ik met schade en schande. In ieder geval was het goed om het weer af te leren.
Dat was toch een fles van 40% en geen 80% hoop ik ?.
Arme organen en hersenen anders 😳.
Haha ik heb dit een keer achter elkaar achterover gegooid toen ik 17 was. Begreep pas dat dat 80 voor het percentage stond toen ik in een soort babytaal aan vrienden vroeg waarom ik zo dronken was en zij niet.... Nooit weer😂 maar heerlijk spul, ook puur.Oh ik zie dat ik dit zelf heb bedacht. Ik zag stroh rum staan en ga dan gelijk uit van 80%. Dat is mijn zieke verslaafde brein haha. Ik gooide dat vroeger altijd door m'n warme chocomel of (koude) cola. Puur ging me iets te ver.
Stroh heb je in 3 varianten stroh38, stroh60 en stroh80. De cijfers staan voor het alcohol percentage.
Zonde! Maar wel goed dat je ervan geleerd hebt... Zijn er nog verdere gevolgen, of hoe ga je zelf aan de slag met dit incident? Heeft het tegen je verveling geholpen ook?Bedankt voor jullie reacties ik vind het heel opbeurend inmiddels is het te laat en heb ik zaterdagnacht de hele fles geleegd. LucidLucy je had gelijk, ik kreeg een black out en ik heb zelfs in mijn broek en bed gepist, en nu op maandag zit ik met schade en schande. In ieder geval was het goed om het weer af te leren.
Haha , de 60 wist ik niet.Oh ik zie dat ik dit zelf heb bedacht. Ik zag stroh rum staan en ga dan gelijk uit van 80%. Dat is mijn zieke verslaafde brein haha. Ik gooide dat vroeger altijd door m'n warme chocomel of (koude) cola. Puur ging me iets te ver.
Stroh heb je in 3 varianten stroh38, stroh60 en stroh80. De cijfers staan voor het alcohol percentage.
Nou de nasleep is niet bepaald om over naar huis te schrijven.Haha ik heb dit een keer achter elkaar achterover gegooid toen ik 17 was. Begreep pas dat dat 80 voor het percentage stond toen ik in een soort babytaal aan vrienden vroeg waarom ik zo dronken was en zij niet.... Nooit weer😂 maar heerlijk spul, ook puur.
Zonde! Maar wel goed dat je ervan geleerd hebt... Zijn er nog verdere gevolgen, of hoe ga je zelf aan de slag met dit incident? Heeft het tegen je verveling geholpen ook?
80%😅Dat was toch een fles van 40% en geen 80% hoop ik ?.
Arme organen en hersenen anders 😳.
Ik ben in behandeling voor delict gedrag onder invloed van alcohol en ik heb adhdHopelijk kan je je herstel goed oppakken en heeft het geen gevolgen voor je GGZ. Weet niet precies waar of waarvoor je in behandeling bent. Maar succes en sterkte!
Dat kan ik me zeker voorstellen... Maar je kunt dat omzetten naar iets waardevols voor je herstel als je er concreet mee aan de slag gaat!Nou de nasleep is niet bepaald om over naar huis te schrijven.
Nou de nasleep is niet bepaald om over naar huis te schrijven.
Dankjewel LucidLucyZolang je eerlijk kan zijn naar jezelf en je omgeving komt het wel weer goed. Probeer er van te leren. Het gaat misschien met vallen en opstaan, maar als je maar één keer vaker op weet te staan kom je er wel.
De eerste 1 a 2 weken na zo'n gebeurtenis zijn meestal niet fijn. Maar als je er met eerlijkheid en openheid doorheen gaat, kan je er alleen maar van groeien.
Ik heb geen verlof tot zondag, en voor de rest vinden de mensen het wel grappig, ik ga gewoon door, en ik probeer het zonder drank.Kein Probleem, maar hoor graag de volgende keer van je hoe je dit hebt opgepakt man!
Jij ook bedankt ljuvDat kan ik me zeker voorstellen... Maar je kunt dat omzetten naar iets waardevols voor je herstel als je er concreet mee aan de slag gaat!
Als hier van je afschrijven helpt, dan graag. Wij zijn geen familie of vrienden, dus je hoeft je niet te schamen, maar je kunt wel reacties verwachten die zeggen waar het opstaat.
Nogmaals, vet veel succes.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."