Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTips en hulp gevraagd, stoppen met Fentanyl

Tips en hulp gevraagd, stoppen met Fentanyl

148 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maatje90 zei:
Niet dat ik weet ik had het gewoon enorm koud en weer warm en overgeven !
Klik om te vergroten...
Dat klinkt toch nog als afkick ,ik weet niet hoe die fentanyl werkt maar lijkt erop dat hij langzaam onttrekt met de snelheid waar het normaal mee word opgenomen ,heel lang dus
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beetje methadon achtige afkick die echt lang kan aanhouden.
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Geen idee het lijkt erger te worden maar ook minder het is heel gek !!
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Pff ik lig weer plat in bed ik heb het gewoon weer koud en warm en eigenlijk is bed de beste plaats met harde muziek !! Ik irriteer me echt aan alles wel echt heerlijk om music te luisteren en met me gedachten te spelen ik ben er nu 7 dagen helemaal van af hahaha echt nooit meer dit spul 😓 het geeft ook enorm veel kracht om dit aan te kunnen 💪🏽
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maatje90 zei:
Geen idee het lijkt erger te worden maar ook minder het is heel gek !!
Klik om te vergroten...
Die ups en downs herken ik wel ,het is echt uitzitten ,na een maand kan je pas zeggen hoe het echt gaat dus is een lang proces
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Pff ik lig weer plat in bed ik heb het gewoon weer koud en warm en eigenlijk is bed de beste plaats met harde muziek !! Ik irriteer me echt aan alles wel echt heerlijk om music te luisteren en met me gedachten te spelen ik ben er nu 7 dagen helemaal van af hahaha echt nooit meer dit spul 😓 het geeft ook enorm veel kracht om dit aan te kunnen 💪🏽
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maatje90 zei:
Pff ik lig weer plat in bed ik heb het gewoon weer koud en warm en eigenlijk is bed de beste plaats met harde muziek !! Ik irriteer me echt aan alles wel echt heerlijk om music te luisteren en met me gedachten te spelen ik ben er nu 7 dagen helemaal van af hahaha echt nooit meer dit spul 😓 het geeft ook enorm veel kracht om dit aan te kunnen 💪🏽
Klik om te vergroten...
Probeer het eruit te zweten om het sneller te laten gaan,ik zelfs na 5 maanden clean nog steeds erg vroeg wakker.
Vandaag was het 6 uur toen ik misselijk wakker werd en dat zo iedere dag dus ik ben ook nog aan het knokken met me biologische klok.
Tof dat je nu echt door kan zetten want 7 dagen clean is een mooie prestatie !
Zou echt zonde zijn om terug te vallen na 7 dagen knokken ,dus beweeg veel dat doet je lichaam goed en je darmen gaan dan ook weer normaal werken.
Daar kan je ook flink beroerd van zijn als dat niet lekker loopt zij de dokter nog tegen mij.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Yup en weer ziek vandaag ,erg misselijk.
Ga me behandelen met 0,025mg clonidine om dat vervelende water uit me mond te halen wat de oorzaak is van de misselijkheid.
De maag kan niet tegen speekselvloed en reageert dan af met misselijkheid.
Dus ja zelfs naar 5 maanden onthouding is er nog sprake van een nasleep ,hence het vroege opstaan uit bed.
Life sucks en dan ga je dood.
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Maar ja jij geniet soms ook nog een beetje toch ? Ik wil echt een van af blijven en geen leuke uitstapjes meer ben echt klaar met alle rotzooi ik lees namelijk dat als je maar weer even iets neemt kwa opiaten je eigenlijk opnieuw moet beginnen en natuurlijk zo heftig dat je een week dood ziek ben maar je hersenen kunnen niet herstellen. Maar goed vandaag voel ik me al een stuk beter en heb geslapen van 11 tot 7.50 dus dat is echt wel heel erg fijn

Ik hoop ook echt voor jou dat alles weer snel normaal word maar denk voor ons beide dat het soms even zwaar blijft en dat er eenmaal bij hoord 🙏
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Bedoel natuurlijk niet zo heftig 😓 goede morgen 👍
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Maatje90 zei:
Bedoel natuurlijk niet zo heftig 😓 goede morgen 👍
Klik om te vergroten...
Ik snap je maar clonidine is geen opiaat het is een bloeddruk ver lager wat ook de misselijkheid opheft door een droge mond te geven als bijwerking.
Dosis 0,025 is echt minimaal ,vrouwen in de overgang krijgen het 3 voudige.
Nee ik ben nog steeds zo clean als maar zijn kan haha
Dit is nog steeds nasleep na asociaal misbruik van het spul
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Soulassasins zei:
Nee ik ben nog steeds zo clean als maar zijn kan haha
Klik om te vergroten...
Je nam toch pilletje Oxycodon deze maand? Sterkte en beleid toegewenst.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Manu76 zei:
Je nam toch pilletje Oxycodon deze maand? Sterkte en beleid toegewenst.
Klik om te vergroten...
Nee dat noem ik geen verslaving 1 pilletje 5mg en dat is alweer 3 weken geleden?
Heb niets meer in huis ,maar ookal zou het er liggen ik moet het spul niet meer!
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Soulassasins zei:
Nee dat noem ik geen verslaving 1 pilletje 5mg en dat is alweer 3 weken geleden?
Heb niets meer in huis ,maar ookal zou het er liggen ik moet het spul niet meer!
Klik om te vergroten...
Je zegt dat je clean bent, dat is iets anders als verslaving. Bij opiaten weet ik niet wat de theorie is, maar bij cocaïne en nicotine gaan je receptoren weer redelijk naar ontwenningstandje dag 1 als je maar 1x een beetje pakt.
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Update !!

Ik ben nu bijna 9 dagen verder💚
ik heb hoog uit 26 uur geslapen de afgelopen 9 dagen

Het is al 9 dagen een hel ik dacht na dag 4 dat het over was maar helaas had ik te vroeg gejuigd 🤒 wel toen even slaap kunnen nemen


Even over de kratom

ik nam elke dag kratom zeker wel 30 tot 50 gram perdag. 24 uur ! dat was niet omdat de kratom van slechte kwaliteit is.

Ik weet nog toen ik deze kratom nam voor dat ik opiaten nam en ik echt 8 uur lang super vrolijk was en het enorm warm had !! Eigenlijk leek het op de eerste keer tramadol dus de kratom is gewoon goed maar nu merk ik er natuurlijk niks van enige wat wel enorm fijn is dat mijn benen rustig blijven en ik wat rust merk in mijn lijf inplaats van alle onrust

Maar helaas na dag 5 had mijn maag er genoeg van de kratom thee komt er niet meer in, ik moet gelijk over geven dus nu neem ik alleen nog clondine en heb ik geen behoefte meer aan kratom als ik het alleen al ruik ga ik over mijn nek !

Ik ga vrijdag naar de Doktor en dan toch even kijken voor iets dat ik kan slapen
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Update !!

Ik ben nu bijna 9 dagen verder💚
ik heb hoog uit 26 uur geslapen de afgelopen 9 dagen

Het is al 9 dagen een hel ik dacht na dag 4 dat het over was maar helaas had ik te vroeg gejuigd 🤒 wel toen even slaap kunnen nemen


Even over de kratom

ik nam elke dag kratom zeker wel 30 tot 50 gram perdag. 24 uur ! dat was niet omdat de kratom van slechte kwaliteit is.

Ik weet nog toen ik deze kratom nam voor dat ik opiaten nam en ik echt 8 uur lang super vrolijk was en het enorm warm had !! Eigenlijk leek het op de eerste keer tramadol dus de kratom is gewoon goed maar nu merk ik er natuurlijk niks van enige wat wel enorm fijn is dat mijn benen rustig blijven en ik wat rust merk in mijn lijf inplaats van alle onrust

Maar helaas na dag 5 had mijn maag er genoeg van de kratom thee komt er niet meer in, ik moet gelijk over geven dus nu neem ik alleen nog clondine en heb ik geen behoefte meer aan kratom als ik het alleen al ruik ga ik over mijn nek !

Ik ga vrijdag naar de Doktor en dan toch even kijken voor iets dat ik kan slapen
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Manu76 zei:
Je zegt dat je clean bent, dat is iets anders als verslaving. Bij opiaten weet ik niet wat de theorie is, maar bij cocaïne en nicotine gaan je receptoren weer redelijk naar ontwenningstandje dag 1 als je maar 1x een beetje pakt.
Klik om te vergroten...
Ik ben ook bloed en urine clean ,is een incidenteel geval een verslaving?
Nee dat is het niet.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maatje90 zei:
Update !!

Ik ben nu bijna 9 dagen verder💚
ik heb hoog uit 26 uur geslapen de afgelopen 9 dagen

Het is al 9 dagen een hel ik dacht na dag 4 dat het over was maar helaas had ik te vroeg gejuigd 🤒 wel toen even slaap kunnen nemen


Even over de kratom

ik nam elke dag kratom zeker wel 30 tot 50 gram perdag. 24 uur ! dat was niet omdat de kratom van slechte kwaliteit is.

Ik weet nog toen ik deze kratom nam voor dat ik opiaten nam en ik echt 8 uur lang super vrolijk was en het enorm warm had !! Eigenlijk leek het op de eerste keer tramadol dus de kratom is gewoon goed maar nu merk ik er natuurlijk niks van enige wat wel enorm fijn is dat mijn benen rustig blijven en ik wat rust merk in mijn lijf inplaats van alle onrust

Maar helaas na dag 5 had mijn maag er genoeg van de kratom thee komt er niet meer in, ik moet gelijk over geven dus nu neem ik alleen nog clondine en heb ik geen behoefte meer aan kratom als ik het alleen al ruik ga ik over mijn nek !

Ik ga vrijdag naar de Doktor en dan toch even kijken voor iets dat ik kan slapen
Klik om te vergroten...
Zolpidem zal je enorm helpen ! of Zopiclon ook maar max 2 weken en dan weer eigen ritme zoeken.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Soulassasins zei:
Nee dat noem ik geen verslaving 1 pilletje 5mg en dat is alweer 3 weken geleden?
Heb niets meer in huis ,maar ookal zou het er liggen ik moet het spul niet meer!
Klik om te vergroten...
Ik noem dat ook geen verslaving ik vind sowieso als je iets moet nemen via een Doktor om de pijn weg te krijgt ook echt wat anders dan dat je zelf cocaïne neemt voor een avond en er dan mee door blijft gaan en verslaafd raakt
natuurlijk is het procès hetzelfde je zit ergens aan waar je niet van af komt zonder enorm ziek te worden en geestelijk door elkaar word geschud

Maar ik weet wel als ik over een half jaar een avondje gek wil doen met opiaten dat je receptoren echt een flinke tik krijgen maar ik had het ook al tegen u gezegd je speeld met de duivel erg gevaarlijk maar ik ben hier niet om te oordelen

Wat ik wel af vraag waarom koos u voor de opiaten voor een avondje genieten en niet bijvoorbeeld voor een xtc pil gewoon interesse omdat ik zelf het niet zou durven om dat ik waarschijnlijk echt zou terug vallen na 1 x

En ik bedank u nogmaals voor u bericht aangezien u zei ik slaap nog steeds slecht heb ik een afspraak met de arts voor iets om te slapen iniedergeval deze week niet iets voor vast !

Mijn bedoeling is echt zo ver mogelijk van alle medicatie weg blijven ik zie op internet video's van mensen die 10/20 jaar fentanyl of crack of heroïne hebben gebruikt en ze poste een video van clean zijn van dag 1 tot 1000+ en als ik dan hoor en zie ik wat een enorm verschil het is dan heb ik echt zo iets dat wil ik ook
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Soulassasins zei:
Ik ben ook bloed en urine clean ,is een incidenteel geval een verslaving?
Nee dat is het niet.
Klik om te vergroten...
Verslaving is volgens mij, als je geen controle meer hebt over het middel. Maar als ik nu een peuk zou nemen, ben ik weer maanden een gevaar aan het lopen opnieuw terug te vallen in gebruik. Mensen die alcohol verslaafd zijn geweest moeten ook geen geintjes uithalen over het algemeen.
Het feit dat je sporadisch een pil zou pakken is misschien een teken dat je het beter niet kunt doen :). Ik zou het zeker niet proberen goed te praten in deze topic. Take care!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."