Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer Oxycodon vraagjes

Eerste keer Oxycodon vraagjes

86 antwoorden
56 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Psychedelibee We hadden duidelijk een misvatting , zand erover ik ben op de hoogte van CYP3A4 etc zie sticky. Maar goed peace dude

Peace ☻
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
SanneBanne zei:
Heb het gister gedaan. Het was erg interessant en ben op dit moment een trip report aan het schrijven. Coming soon! :grimacing:
Klik om te vergroten...
Ben erg benieuwd naar je ervaring !
Had je het nog versterkt door grapefruit sap te drinken 1 uur voor inname?

Ik lees het vanzelf wel :wink:
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tijdloos zei:
Ben erg benieuwd naar je ervaring !
Had je het nog versterkt door grapefruit sap te drinken 1 uur voor inname?

Ik lees het vanzelf wel :wink:
Klik om te vergroten...
Is dat grapefruit gedoe niet best wel gevaarlijk, opzich? wil geen party pooper zijn maar heb van meerdere sources gehoord dat je dat beter niet kan doen
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijdloos zei:
De retard versie
Klik om te vergroten...

Dat merk heet retard?
Een apotheker lacht in z’n vuistje.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
BasvanHoven zei:
Ik heb me flink ingelezen over oxycodone. Ik weet er wat vanaf, maar heb het zelf nooit gebruikt. Het is een drug die ik graag wil proberen, maar dit simpelweg niet durf omdat er zo'n grote NEE sticker op opiaten zit.

Opiaten hebben een HELE SLECHTE naam. Is dit gegrond?
Klik om te vergroten...


Als je het op medisch advies gebruikt is dit NIET waar. Dan wordt je ook niet high maar merk je als het de pijn verlicht.

Als je het misbruikt om high te worden is het terecht dat het een slechte naam heeft gekregen. Daardoor wordt het voor pijn patiënten moeilijk die het nodig hebben om het voorgeschreven te krijgen.
Ik spreek uit ervaring.

Psychedelibee zei:
Ik zou retard zelf altijd gewoon crushen en in een capsule of bommetje doen. Als je erop zuigt kan het best lang duren voordat je alles binnen krijgt. Met kauwen loop je weer het risico dat je niet alles helemaal goed stuk bijt een deel alsnog vertraagd wordt afgegeven.
Klik om te vergroten...

Omdat de formule intact blijft op deze manier. Ze hebben dit in 2011 veranderde.. tegen misbruik precies hoe jij het denkt te kunnen omzeilen. Daarom zuigen alsof het een keel snoepje is. En het is in 15 minuten ongeveer weg.

Enige manier is laten oplossen in de mond om het volledig sneller te laten werken.
Trust me ik gebruik het al ruim een jaar.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tijdloos zei:
Omdat de formule intact blijft op deze manier. Ze hebben dit in 2011 veranderde.. tegen misbruik precies hoe jij het denkt te kunnen omzeilen. Daarom zuigen alsof het een keel snoepje is. En het is in 15 minuten ongeveer weg.

Enige manier is laten oplossen in de mond om het volledig sneller te laten werken.
Trust me ik gebruik het al ruim een jaar.
Klik om te vergroten...
Ah ok, wist ik niet. Ondanks dat ik niet de intentie heb oxy ooit nog te gebruiken is het wel handig om te weten in ieder geval.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdloos zei:
Als je het misbruikt om high te worden is het terecht dat het een slechte naam heeft gekregen.
Klik om te vergroten...

Die slechte naam heeft het toch (vooral) omdat mensen het voorgeschreven krijgen en verslaafd raken? En dan allicht zelfs cold turkey moeten stoppen, en dan kiezen voor een illegale wijze het te verkrijgen of overstappen naar een drug als heroïne?

Of bedoel je een slechte naam qua gevaarlijk zijn dat mensen denken een leuke high te krijgen maar geen onderzoek doen en zichzelf per ongeluk een OD geven?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als men het via een arts krijgt en neemt zeggen ze dat de kans op verslaving te verwaarlozen is. Dit is veel terug te lezen bij feiten en fabels over opiaten en opioden.

SanneBanne zei:
Die slechte naam heeft het toch (vooral) omdat mensen het voorgeschreven krijgen en verslaafd raken? En dan allicht zelfs cold turkey moeten stoppen, en dan kiezen voor een illegale wijze het te verkrijgen of overstappen naar een drug als heroïne?

Of bedoel je een slechte naam qua gevaarlijk zijn dat mensen denken een leuke high te krijgen maar geen onderzoek doen en zichzelf per ongeluk een OD geven?
Klik om te vergroten...

Dit is wat ik bedoel inderdaad. Met dit middel gecombineerd met andere stofjes die op het zenuwstelsel werkt kan je als opiaat naïef persoon 400mg al levensgevaarlijk zijn met bijvoorbeeld fentanyl en drank met benzo's als voorbeeld.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
@SanneBanne Welk merk heb je? De retard versie van aurobindo worden kleverig dat is om tegen te gaan dat men het injecteert. Heb zelf ook Sandoz en die blijven wel gewoon hard.

Just a heads up , dan weet je dat het normaal is bij aurobindo oxy retard. Vind zelf Sandoz fijner :wink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
BasvanHoven zei:
Dat merk heet retard?
Een apotheker lacht in z’n vuistje.
Klik om te vergroten...

Dat is niet het merk, maar zegt slechts dat de stof op een vertraagde manier wordt opgenomen in het lichaam. :)
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tijdloos zei:
@SanneBanne Welk merk heb je? De retard versie van aurobindo worden kleverig dat is om tegen te gaan dat men het injecteert. Heb zelf ook Sandoz en die blijven wel gewoon hard.
Klik om te vergroten...

Ik heb inderdaad de Aurobindo. Nou het gaat wel steeds aantrekkelijker klinken. Kwartier zuigen op een chemisch, kleverig pilletje. NOT. :weary::confounded::sweatsmile:

Doe jij zelf wel injecteren met die harde, of wel gewoon zelfde manier ook?
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Is oxycontin nog bruikbaar als het over de datum is. Ik heb er nog een paar honderd liggen van een man die ze opspaarde. Ze liggen al heel veel jaar in de kast. Ik ben niet van plan om ze zomaar te gebruiken (of weg te geven of te verkopen). Ik vind het zonde om ze weg te gooien omdat het in onvoorziene omstandigheden altijd van pas kan komen. Maar als het spul vergaan is heb ik er niets meer aan en kan ik het beter aan de eendjes voeren.

Ik ben nu eenmaal een prepper en verzamelaar als het om drugs gaat.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
SanneBanne zei:
Ik heb inderdaad de Aurobindo. Nou het gaat wel steeds aantrekkelijker klinken. Kwartier zuigen op een chemisch, kleverig pilletje. NOT. :weary::confounded::sweatsmile:

Doe jij zelf wel injecteren met die harde, of wel gewoon zelfde manier ook?
Klik om te vergroten...

Nee ik neem het ook oraal nooit gesnoven of wat. Aangezien het oraal simpelweg het best werkt.
En het klinkt erger als het is hoor :wink: Het is fijn om een keer mee te maken. Het is circa 2x zo sterk als morfine zie het FK.


Parfumflesje zei:
Is oxycontin nog bruikbaar als het over de datum is. Ik heb er nog een paar honderd liggen van een man die ze opspaarde. Ze liggen al heel veel jaar in de kast. Ik ben niet van plan om ze zomaar te gebruiken (of weg te geven of te verkopen). Ik vind het zonde om ze weg te gooien omdat het in onvoorziene omstandigheden altijd van pas kan komen. Maar als het spul vergaan is heb ik er niets meer aan en kan ik het beter aan de eendjes voeren.

Ik ben nu eenmaal een prepper en verzamelaar als het om drugs gaat.
Klik om te vergroten...

Als het nog netjes in de blister zit verpakt kan het gemiddeld nog 2-3 (4 of meer zou ik erg twijfelen) jaar mee als de temperatuur ook stabiel is. Dit verschilt per medicijn maar deze marge kan je aanhouden.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tijdloos zei:
Als het nog netjes in de blister zit verpakt kan het gemiddeld nog 2-3 (4 of meer zou ik erg twijfelen) jaar mee als de temperatuur ook stabiel is. Dit verschilt per medicijn maar deze marge kan je aanhouden.
Klik om te vergroten...
Dit inderdaad, de meeste medicijnen blijven ver na datum nog prima werken. Daarna zijn ze ook niet in enen bedorven ofzo, maar slechts wat minder potent.

Doe maar niet aan de eendjes voeren dus @Parfumflesje, tenzij je graag eenden om zeep helpt.
F
FruitvliegLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb een maandje of twee geleden oxycodon gebruikt samen met mijn vriend en het was wel relaxt. Voelde me een beetje wolkerig en vaag, maar ben veeeeeeel waziger geweest in mijn leven. We werden er in ieder geval knettergeil van. Echt uren en uren superfijne seks gehad. Je bent van binnen ook wolkerig en licht verdoofd, waardoor je als vrouw in ieder geval een stuk langer best stevig kan (en moet :wink: )vrijen. Als mannetje dus ook, want er zijn wel twee voor nodig, natuurlijk... Ik weet niet of dit representatief is voor oxycodon, maar het is mijn ervaring.

Ik vond het nou niet zo indrukwekkend. Zo'n wauw-factor heeft het niet naar mijn mening. Ik heb geen sterke behoefte het nog een keer te doen al lijkt het me wel weer eens leuk als het zich voordoet. En leuke seks heb ik zo ook wel. Maar Sanne, zeker het proberen waard, als het even kan met knuffel-of vrijbuddy. Gewoon lichte dosering en minstens drie maanden tussen de keren laten dat je het doet en dan is er niet zo veel aan de hand. Veel plezier!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat klinkt goed @Fruitvlieg! Ik heb geen relatie maar genoeg dromen :tonguewink::blushing:, dus komt goed!

Wat zou jij aanraden trouwens? Starten met 10mg, of direct 20mg? (Ik ga erop zuigen tot ze opgenomen zijn.)

En, eventueel ook voor anderen, als ik met 10mg start, hoelang nadat pil weggesmolten is weet ik zo'n beetje dat het voldoende is of moet bijnemen? Ik blijf nuchter en heb geen tolerantie en nooit eerder een opiaat gehad.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fruitvlieg zei:
Ik heb een maandje of twee geleden oxycodon gebruikt samen met mijn vriend en het was wel relaxt. Voelde me een beetje wolkerig en vaag, maar ben veeeeeeel waziger geweest in mijn leven. We werden er in ieder geval knettergeil van. Echt uren en uren superfijne seks gehad. Je bent van binnen ook wolkerig en licht verdoofd, waardoor je als vrouw in ieder geval een stuk langer best stevig kan (en moet :wink: )vrijen. Als mannetje dus ook, want er zijn wel twee voor nodig, natuurlijk... Ik weet niet of dit representatief is voor oxycodon, maar het is mijn ervaring.

Ik vond het nou niet zo indrukwekkend. Zo'n wauw-factor heeft het niet naar mijn mening. Ik heb geen sterke behoefte het nog een keer te doen al lijkt het me wel weer eens leuk als het zich voordoet. En leuke seks heb ik zo ook wel. Maar Sanne, zeker het proberen waard, als het even kan met knuffel-of vrijbuddy. Gewoon lichte dosering en minstens drie maanden tussen de keren laten dat je het doet en dan is er niet zo veel aan de hand. Veel plezier!
Klik om te vergroten...
Dit is echt de eerste keer dat ik lees dat een opiaat bij iemand libido verhogend werkt, vrij standaard is juist het omgekeerde.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
SanneBanne zei:
En, eventueel ook voor anderen, als ik met 10mg start, hoelang nadat pil weggesmolten is weet ik zo'n beetje dat het voldoende is of moet bijnemen? Ik blijf nuchter en heb geen tolerantie en nooit eerder een opiaat gehad.
Klik om te vergroten...
Wacht minstens een uur voordat je bijneemt en als je bijneemt doe dan bijvoorkeur de helft van je start dosis.

Ik kan helaas uit veelvuldige ervaring zeggen dat het niet fijn is om teveel van een opiaat te nemen, lees een uur lang kotsend boven de wc hangen. Ik nam eigenlijk bijna altijd teveel of ging te lang door met sommige opiaten (bijvoorbeeld U-47700 en oxycodone) omdat ik op zoek was naar nodden waar deze middelen niet heel geschikt voor zijn.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja, dat wil ik voorkomen inderdaad, dat gekots. Nodden ga ik ergens ook gewoon vanuit dat ik dat niet ga krijgen. Als ik beetje vaag kan liggen dromen ben ik eigenlijk al tevreden. Als het bij mij libido opwekt zal ik niet verbaasd zijn. Die krijg ik op benzo's zelfs extreem. Daarvan zeggen ze ook dat juist libido verlagend zou moeten zijn. Ik ben vreemd. :hushed:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
SanneBanne zei:
Ja, dat wil ik voorkomen inderdaad, dat gekots. Nodden ga ik ergens ook gewoon vanuit dat ik dat niet ga krijgen. Als ik beetje vaag kan liggen dromen ben ik eigenlijk al tevreden. Als het bij mij libido opwekt zal ik niet verbaasd zijn. Die krijg ik op benzo's zelfs extreem. Daarvan zeggen ze ook dat juist libido verlagend zou moeten zijn. Ik ben vreemd. :hushed:
Klik om te vergroten...

Jij bent gewoon zelf één groot libido. :laughing:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."