Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is het dan niet schadelijk als je erop sabbelt? aangezien de inhoudt niet geheel in je maag komt en daar zit dus maagzuur? Ik ben beetje aan het leren. De vraag is ook van de ene merk heeft hele andere hulpstoffen en hoeveel erin zit weet ik ook niet als je het op een weegschaal zet dan is een pil geen 10 mg bvs?"
"Soulassasins zei: Grootste bestandsdeel van oxy is fosfaat en een kleurstof en een stof die er voor zorgt dat het zogenaamd langer werkt. Echter is dat laatste een illusie ,de meeste verslaafde oxy gebruikers halen de 6 uur niet eens met een retard laat staan 12 uur want dan sta je al letterlijk op je kop. Wat wel waar is is dat je heel je leven verkloot met dat spul ,want het is gewoon heroïne in een pil ,maar dan gezuiverd. Klik om te vergroten... Dus als ik het goed begrijp is de werkende stof hetzelfde. Maar hoe komt het dat het bij de ene merk wel en ander merk niet werkt? Stoppen ze ook andere zaken in dan alleen zogenaamde "zuivere" heroïne of zijn het andere zaken. En oxy is 2x sterker dan heroine? Wat maakt het 2x sterker de zuiverheid of iets anders?"
"Heb vandaag 3 bommetjes 3mmc genomen. Voel n beetje druk op me linkerborst dus dacht k neem diazepam van 5 mg weet iemand of dat wel eigenlijk kan?"
"HuisbaasBob zei: Er zitten altijd risicos aan combineren, maar 5mg diazepam hoef je je geen zorgen om te maken Klik om te vergroten... Oke voel me best moe er van vandaar hoop dat het over gaat"
"De Zandman zei: Jazeker. Heel simpel. Kauw de tabletten goed fijn dan is de beschermende laag weg en werken ze direct. En laat die alcohol maar achterwege! Niet verstandig om samen met een opiaat te nemen, nee, dat is ronduit gevaarlijk. Niet doen, dus! Klik om te vergroten... Is de snelwerkende en retard het zelfde kwa effect bij werking? Ondanks dat je hem goed fijn maalt of oplost maakt? Dan slaat hij sneller in dus geen uur opbouwend maar razend snel neem ik aan? En hoezo zeggen alle dokters niet fijnmalen of op kauwen omdat er te veel in een keer vrijkomt? Is dat omdat de Formule anders is los van de laag of is het gewoon hetzelfde Lijkt me een harde klap🤷🏻♂️🤷🏻♂️🤷🏻♂️"
"JelleKenNietVertelle zei: Kan je ze niet l Tijdloos zei: Die van mij niet nee , wel kan je er gewoon op sabbelen / kapotbijten en in de mond laten inwerken voor 20 minuten dan kan het door naar de maag. Klik om te vergroten... Maar als je er op sabbelt dan gaan die hulpstoffen en inhoudt klein gedeelte in je maag neem ik aan. Is dat niet schadelijk voor je aders of klieren aangezien er geen maagzuur is? Klik om te vergroten..."
"HuisbaasBob zei: Dat is toch ook de bedoeling van benzos? Klik om te vergroten... Voelde me beetje beroert maar van de 3mmc zelf wordt ik ook moe in plaats van energiek"
"Zeehond zei: Je weet niet of die vermoeidheid van de 3-mmc komt of van de diazepam. Klik om te vergroten... Van de 3mmc want slik bijna nooit diazepam en ja ieder keer als ik 3mmc neem heb ik koude handen en voeten en heel moe dat ik niet op me benen sta na het eten voel ik vaak wel wat energie maar na een korte tijd ben ik weer moe."
"HappyMind zei: Ben je inmiddels gestopt met gebruiken? Heb net 300mg en daarna 200 mg genomen en ben er klaar mee Klik om te vergroten..."
"Heb 300mg genomen en uur a ander halfuur later nog 200 mg is eigenlijk veel maar ja ik voel er zo weinig van. Neem het normaal nooit en vindt het eerlijk gezegd niks aan."