#1
En dat gebeurde ongeveer 12 maanden geleden al. En de vraag was toen ook aanzienlijk lager als het aanbod. Want het leek wel of iedereen ineens die zooi in hun bezit had
Ja natuurlijk, drugs heeft al lang gewonnen. Daar gaat meer geld in om dan de hele landelijke economie waar de desbetreffende drugs in rond gaat.OM na recordvangst cocaïne: 'Ambitie om drugsoorlog te winnen is zinloos'
https://www.nu.nl/binnenland/616952...itie-om-drugsoorlog-te-winnen-is-zinloos.html
Of nog beter, je dealt en werkt 🤪🤪🤪🤪🤪Zolang verkoop lucratief blijft met lage pakkans, zullen mensen dat toch wel verkiezen boven werken.
Dag dag 32 miljoen grammetjes 👋
(Grootste wietvangst ooit?)
![]()
Spaanse politie neemt 32 ton wiet in beslag, 'grootste vondst ooit'
In het kader van een speciale operatie genaamd 'Tuinen' werden invallen gedaan in steden verspreid door Spanje.nos.nl
Dat is al weer achterhaald. Toen de verkoopprijs voor hun export halveerde, schakelde het merendeel weer over naar de productie van mdmaCrystal meth wordt populair (voor de export) zo te lezen:
![]()
Dit jaar veel meer drugslabs gevonden, crystal meth blijft opvallen
Het NFI bootst de productie van crystal meth na om te bepalen hoeveel criminelen moeten hebben verdiend.nos.nl
En dat gebeurde ongeveer 12 maanden geleden al. En de vraag was toen ook aanzienlijk lager als het aanbod. Want het leek wel of iedereen ineens die zooi in hun bezit had
nee, meestal gaat het om een gezamelijke inkoop, waarvoor iemand zich "in kan kopen". Dit inkopen kan op meerdere manieren. Met geld of dat bijvoorbeeld het transport wordt uitbesteed aan een andere organisatie die dan vervolgens meedeelt en betaald krijgt in blokken. Maar het initiatief komt vaker van de producent die bijvoorbeeld aanbied een partij extra mee te geven, welke dan achteraf pas betaald hoeft te worden. Aangezien zij ook altijd geïnteresseerd zijn in vergroting van hun afzetgebied. Zeker op bewezen "veilige" routes en bij het uitproberen van nieuwe transportmethodes is dat iets wat vaak gebeurd. En die zuid Amerikanen bezeik je ook niet zomaar,want die hebben in no time een mannetje hier die de boel op komt lossen mochten er geschillen ontstaanGrote partij coke bestemd voor Nederland gevonden in Bolivia
![]()
Bolivia doet zijn grootste drugsvangst ooit, mogelijk bestemd voor Nederland
De Boliviaanse politie heeft de grootste drugsvangst in de geschiedenis van het land gedaan, zegt president Luis Arce. Het zou gaan om zo'n 8,8 ton cocaïne. Volgens de Boliviaanse autoriteiten waren de drugs waarschijnlijk onderweg naar Nederland.www.nu.nl
Dit wordt toch niet gekocht door 1 organisatie lijkt me?
Maar dit is een beetje dubbel, voor zover ik weet, is het echte netwerk niet gekraakt, maar had de overheid zelf een online dienst voor een soortgelijk netwerk aangeboden, en hebben massaal veel criminelen er gebruik van gemaakt. Zonder te weten dat justitie erachter zat.![]()
‘Operatie Sky’: 64 mensen gearresteerd bij 114 huiszoekingen tijdens grote politieactie tegen drugsmaffia
Bij de grootscheepse politieoperatie vanochtend tegen een criminele organisatie die op grote schaal cocaïne invoerde in Europa, zijn 64 personen opgepakt. Dat melden het federaal parket en de federale politie. De arrestaties gebeurden tijdens 114 huiszoekingen, die voornamelijk in Brussel maar...www.hln.be
Van Antwerpen naar Brussel. Ze delen tikken uit in het milieu.
Alleen gebruikt niemand meer Sky op het momentHet echte private, netwerk, is nog steeds gagaande
Maar dit is een beetje dubbel, voor zover ik weet, is het echte netwerk niet gekraakt, maar had de overheid zelf een online dienst voor een soortgelijk netwerk aangeboden, en hebben massaal veel criminelen er gebruik van gemaakt. Zonder te weten dat justitie erachter zat.
Het echte private, netwerk, is nog steeds gaande.
Dat deze hier nog niet geplaatst was?:
Enorme drugsvangst op nieuwe route met 'narco-onderzeeërs' naar Australië | Opmerkelijk | NU.nl
225 ton aan cocaïne in beslag genomen. Dat is écht insane. Als van een legaal product 8 procent capaciteit ingenomen wordt, ga je dat merken in prijzen. Ik ben benieuwd of 'we' (ik niet meer natuurlijk) daar hier op straat gevolgen van gaan merken.
EEN TON?? Zo dat is echt bizar hahaDat deze hier nog niet geplaatst was?:
Enorme drugsvangst op nieuwe route met 'narco-onderzeeërs' naar Australië | Opmerkelijk | NU.nl
225 ton aan cocaïne in beslag genomen. Dat is écht insane. Als van een legaal product 8 procent capaciteit ingenomen wordt, ga je dat merken in prijzen. Ik ben benieuwd of 'we' (ik niet meer natuurlijk) daar hier op straat gevolgen van gaan merken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."