Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKwaliteit van heroine in Nederland?

Kwaliteit van heroine in Nederland?

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Just say: No! :smirk:
T
TopstoneyLid
01-01-2024, 00:00
#2
In Zuid-Holland is er nog wel schone H zonder fentanyl en al die andere troep. Geen fentanyl voorbij zien komen.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#3
De kwaliteit van de 2 bruindealers is nog nooit zo hoog geweest hier (gelukkig voor de gebruikers hier).
Afghaanse golden brown 42% + ,dus goed rookbaar en te shotten ,vergelijkbaar met die van @hansje1963
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Soulassasins
R
RilakkumaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wordt er in Nederland de heroine versneden met fentanyl of nitazines? Gezien het feit dat dit blijkbaar in de UK gebeurt en die liggen naast ons.
Hoe zou je de gemiddelde kwaliteit van Nederlandse heroine omschrijven?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rilakkuma zei:
Wordt er in Nederland de heroine versneden met fentanyl of nitazines? Gezien het feit dat dit blijkbaar in de UK gebeurt en die liggen naast ons.
Hoe zou je de gemiddelde kwaliteit van Nederlandse heroine omschrijven?
Klik om te vergroten...

Daar is maar een antwoord op: testen
Pas dan weet je wat er in zit.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou het niet meer proberen, te labiele markt om nog goed spul te kunnen bemachtigen naar mijn mening.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Rilakkuma zei:
Wordt er in Nederland de heroine versneden met fentanyl of nitazines? Gezien het feit dat dit blijkbaar in de UK gebeurt en die liggen naast ons.
Hoe zou je de gemiddelde kwaliteit van Nederlandse heroine omschrijven?
Klik om te vergroten...
De United Kingdom heeft een totaal andere afzetmarkt dan Europa en vandaar ook dat ze daar een andere supply hebben. In Nederland is dit vrijwel nog niet het geval gelukkig. Wel andere landen in Europa
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is zelfs heel opvallend dat voorral Amerika en de UK enorm getroffen worden door de fentanyl/nitazene crisis, precies de landen die China veel schade hebben aangedaan met de opiumoorlogen, al heeft Nederland hier natuurlijk ook een belangrijke rol in.

Er wordt zelfs gespeculeerd dat China het als een soort wraakactie ziet, hier zou je eens onderzoek naar moeten doen best interessant

Want zou China dit niet mogenlijk meer maken wordt het veel moeilijker voor die Mexicanen, wat de crisis al een stuk zou verhelpen
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hier gelukkig nog niet, rook al heel wat jaren dope maar ik bemerk ( nog) geen verschil, de dope van mijn dealer komt uit Rotterdam en die dope is prima.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Soulassasins zei:
De kwaliteit van de 2 bruindealers is nog nooit zo hoog geweest hier (gelukkig voor de gebruikers hier).
Afghaanse golden brown 42% + ,dus goed rookbaar en te shotten ,vergelijkbaar met die van @hansje1963
Klik om te vergroten...

Bij bruin zal ook wel gelden;
Hoe dichter je bij de bron kan zitten hoe beter. Dat straatdealertje op de wallen in Amsterdam bv zal stuk verder weg zitten.

Heb je in jouw stad nog veel heroïne verslaafden?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kordie zei:
Bij bruin zal ook wel gelden;
Hoe dichter je bij de bron kan zitten hoe beter. Dat straatdealertje op de wallen in Amsterdam bv zal stuk verder weg zitten.

Heb je in jouw stad nog veel heroïne verslaafden?
Klik om te vergroten...
Ik ben geregeld bij kentron in me stad als hulpverlener in de verslavingszorg ,en het aantal valt erg mee maar groeit gestaag door huisdokters die de Oxy direct stil zetten.
Die mensen zijn nu kwetsbaar en dat zie ik terug bij kentron.
Helaas ken ik al een aantal (overstap gevallen)
De stad is vergeven van dealers die rondcrossen letterlijk in die dikke auto's ,dus de jaren 90 komt terug maar dan met GSM ipv een piepertje vroeger.
Wat een ellende.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#13
knikkeboller zei:
Ik vind het zo jammer dat je een beetje in de "scene" moet zitten om aan heroine te komen.
Klik om te vergroten...
Reden genoeg om er weg te blijven,als je er eenmaal inzit kom je er niet meer uit als een soort van kartel maar dan is Horse de baas.
Het is tekenen voor je doodvonnis en dat is echt letterlijk zo want ik zelf ken geen oude maten die nog leven.
Zelfs na het afkicken blijf je gebonden aan je geweten ,wat je heb uitgeflikt en wie je zonodig om zeep heb geholpen al dan niet direct maar indirect.
De levens die ik indirect heb verwoest door mijn gedeal van H en C in de jaren 90 is iets waar ik mee moet leven ,dat is menselijk maar geen moord.
Als dealer zie je ze komen en gaan.. en langzaam ging ik mee.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kordie zei:
Dat straatdealertje op de wallen in Amsterdam bv zal stuk verder weg zitten.
Klik om te vergroten...

Straatdealertjes in Amsterdam zijn de grootste droeftoeters.

Ooit op een gekke avond wilde ik wat Cocaïne hebben in Amsterdam. Zo'n straatschoffie liet me een packie ruiken en testen. Dat was goede kwaliteit en een hoeveelheid zoals het hoort, ik de deal gemaakt.

Kreeg ik een heel ander packie met versneden meuk en veel te weinig. Meteen even laten merken dat ik t niet oke vond, ik was geen toerist ofzo!

Daarna aan een paar taxi chauffeurs gevraagd en toen was het wel raak. :)
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Raver zei:
Straatdealertjes in Amsterdam zijn de grootste droeftoeters.

Ooit op een gekke avond wilde ik wat Cocaïne hebben in Amsterdam. Zo'n straatschoffie liet me een packie ruiken en testen. Dat was goede kwaliteit en een hoeveelheid zoals het hoort, ik de deal gemaakt.

Kreeg ik een heel ander packie met versneden meuk en veel te weinig. Meteen even laten merken dat ik t niet oke vond, ik was geen toerist ofzo!

Daarna aan een paar taxi chauffeurs gevraagd en toen was het wel raak. :)
Klik om te vergroten...
Amsterdam is opgegeven.
Wij hebben de race chinees ,en de nasi is altijd lekker.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heroïne in Nederland is nou eenmaal zelden van goede kwaliteit. Toen ik het af en toe gebruikte nam een vriend uit Duitsland het mee. En ook opiom wat ik veel fijner vond. Opium thee. En dan wegdromen met nee beter gezegd in de muziek. Maaar ik vermoed dat hij niet langer in onze wereld is 😔 😟

Vandaar geen probleem dat de Heroïne hier maar zelden (soms) goed is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."