#1
na mijn burnout... nooit meer gedronken π
Echt ik kan het niet meer verdragen.
Dry years..
Ik hoor dit wel vaker.
Wat zou de link zijn met burnout dan wel hersenproblematiek?
na mijn burnout... nooit meer gedronken π
Echt ik kan het niet meer verdragen.
Dry years..
vraag mij dat ook af .. kan het gewoon niet meer verdragen...Ik hoor dit wel vaker.
Wat zou de link zijn met burnout dan wel hersenproblematiek?
Zeker! Ik ben al 2 weken zonder blowen vanwege die vakantie (geen zin om met drugs door europa te rijden) en elke keer als ik een vakantie heb gehad gaat mijn zin naar blowen steeds minder worden. Ik ga in Februari maar Nieuw Zeeland, dus daar moet ik het ook zonder doen, beter om daar nu al een begin aan te maken.Een maandje niet blowen kan toch ook?
Goed bezig!!!Zeker! Ik ben al 2 weken zonder blowen vanwege die vakantie (geen zin om met drugs door europa te rijden) en elke keer als ik een vakantie heb gehad gaat mijn zin naar blowen steeds minder worden. Ik ga in Februari maar Nieuw Zeeland, dus daar moet ik het ook zonder doen, beter om daar nu al een begin aan te maken.
Danku danku! Als ik het onthou zou ik wel kleine updates doen in mn gemaakte topic hierover, ook voor mn eigen motivatie.Goed bezig!!!
Ik ben dus al langer clean maar wat ik wel mis... is het gooien van die flessen in de glasbak. Ik vond dat echt leuk en lekker om te doen, glas kapot gooien. Herkenbaar?
Veel augurken gaan eten, die komen ook in glas!Haha er was ook een tijd dat ik wel wijn dronk maar t nog niet echt problematisch was. Dan was t gewoon een leuk klusje: Glas, plastic en papier wegbrengen.
Dat plastic en papier was dan niet zo'n belevenis maar die flessen hard er in gooien en ze kapot laten gaan, dat vond ik wel leuk.
Toen het meer een probleem werd, stopte ik het in de fietstassen (zachtjes het trappenhuis door) en fietste ik idd naar een andere wijk om t daar weg te gooien.
En bij verschillende stoppogingen was het ook leuk: Dan denk je dat je nooit meer gaat drinken en gooit keihard al die flessen weg.
Mijn moeder bewaart die potten als vaasVeel augurken gaan eten, die komen ook in glas!
En overal mosterd en ketchup uit glas bijMijn moeder bewaart die potten als vaasMaar idd gewoon allemaal dingen uit glazen potjes gaan eten.
Goeie!!Had beter Novendor kunnen doen.
En houd de gedachte vast dat alles uit blik je kanker geeft.En overal mosterd en ketchup uit glas bij
Heb ik in 2023 gedaanHad beter Novendor kunnen doen.
Daar had ik het waarschijnlijk van (aangezien ik in dat topic ook gepost heb).Heb ik in 2023 gedaan
Onderwerp 'Novendor, een maand geen drugs kopen' https://drugsforum.nl/threads/novendor-een-maand-geen-drugs-kopen.75574/
Eindelijk een passend kasteel voor deze koningin πΈπ»Draai Jennewerrie?
Nee jong, dalijk hej nog zo'n krattedroal zoas bie de cross in Lichtenvoorde...
Bekijk bijlage 63824
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."