Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdry january 2025

dry january 2025

59 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
troksky zei:
na mijn burnout... nooit meer gedronken 😘
Echt ik kan het niet meer verdragen.

Dry years..
Klik om te vergroten...

Ik hoor dit wel vaker.
Wat zou de link zijn met burnout dan wel hersenproblematiek?
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kordie zei:
Ik hoor dit wel vaker.
Wat zou de link zijn met burnout dan wel hersenproblematiek?
Klik om te vergroten...
vraag mij dat ook af .. kan het gewoon niet meer verdragen...
Maar niet alleen alcohol.. Wiet ... ga ik heel slecht op . Paddenstoelen ook ...

Heel raar hoe selectief ik ben op vlak van drugs. MDMA blijft over maar is ook oppassen iets te veel en valt slecht ..

Het is allemaal heel beperkt geworden.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sowieso clean and sober dus januari ook.

Wie het langer volhoudt dan een maand zal misschien ook merken dat huid en haar mooier worden. Omdat er bij mij echt een verslaving is mijd ik de eerste periode ook concerten en eigenlijk alles waar gedronken wordt.
Gelukkig is er genoeg te verzinnen zonder drank en vooral activiteiten in de ochtend en middag.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Een maandje niet blowen kan toch ook?
Klik om te vergroten...
Zeker! Ik ben al 2 weken zonder blowen vanwege die vakantie (geen zin om met drugs door europa te rijden) en elke keer als ik een vakantie heb gehad gaat mijn zin naar blowen steeds minder worden. Ik ga in Februari maar Nieuw Zeeland, dus daar moet ik het ook zonder doen, beter om daar nu al een begin aan te maken.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gelato43 zei:
Zeker! Ik ben al 2 weken zonder blowen vanwege die vakantie (geen zin om met drugs door europa te rijden) en elke keer als ik een vakantie heb gehad gaat mijn zin naar blowen steeds minder worden. Ik ga in Februari maar Nieuw Zeeland, dus daar moet ik het ook zonder doen, beter om daar nu al een begin aan te maken.
Klik om te vergroten...
Goed bezig!!!
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Goed bezig!!!
Klik om te vergroten...
Danku danku! Als ik het onthou zou ik wel kleine updates doen in mn gemaakte topic hierover, ook voor mn eigen motivatie.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alinde zei:
Ik ben dus al langer clean maar wat ik wel mis... is het gooien van die flessen in de glasbak. Ik vond dat echt leuk en lekker om te doen, glas kapot gooien. Herkenbaar?
Klik om te vergroten...

Je laat me lachen :)
Dit vind ik mooie humor.

Ik ben een beeld denker. Neem me eens mee hoe je dat deed haha. Je stapt al dan niet onder invloed de voordeur uit en .....

PS: Niet herkenbaar. Ik woon vlakbij een glasbak en kijk erop. Ik zie vaak dezelfde mensen. AH tasje, schichtig om zich heen kijken, die arm in die zak en niet weten hoe snel ze weg komen
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha er was ook een tijd dat ik wel wijn dronk maar t nog niet echt problematisch was. Dan was t gewoon een leuk klusje: Glas, plastic en papier wegbrengen.
Dat plastic en papier was dan niet zo'n belevenis maar die flessen hard er in gooien en ze kapot laten gaan, dat vond ik wel leuk.

Toen het meer een probleem werd, stopte ik het in de fietstassen (zachtjes het trappenhuis door) en fietste ik idd naar een andere wijk om t daar weg te gooien.

En bij verschillende stoppogingen was het ook leuk: Dan denk je dat je nooit meer gaat drinken en gooit keihard al die flessen weg.
P
Piet ZahutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben het helemaal vergeten.. meen het oprecht, van de week nog een lekker glas wijn op. Nou.. volgend jaar dan maar een keer aan mee doen πŸ˜…
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alinde zei:
Haha er was ook een tijd dat ik wel wijn dronk maar t nog niet echt problematisch was. Dan was t gewoon een leuk klusje: Glas, plastic en papier wegbrengen.
Dat plastic en papier was dan niet zo'n belevenis maar die flessen hard er in gooien en ze kapot laten gaan, dat vond ik wel leuk.

Toen het meer een probleem werd, stopte ik het in de fietstassen (zachtjes het trappenhuis door) en fietste ik idd naar een andere wijk om t daar weg te gooien.

En bij verschillende stoppogingen was het ook leuk: Dan denk je dat je nooit meer gaat drinken en gooit keihard al die flessen weg.
Klik om te vergroten...
Veel augurken gaan eten, die komen ook in glas!
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#11
miles zei:
Veel augurken gaan eten, die komen ook in glas!
Klik om te vergroten...
Mijn moeder bewaart die potten als vaas :) Maar idd gewoon allemaal dingen uit glazen potjes gaan eten.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alinde zei:
Mijn moeder bewaart die potten als vaas :) Maar idd gewoon allemaal dingen uit glazen potjes gaan eten.
Klik om te vergroten...
En overal mosterd en ketchup uit glas bij
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Casrus zei:
Had beter Novendor kunnen doen.
Klik om te vergroten...
Goeie!!
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#14
miles zei:
En overal mosterd en ketchup uit glas bij
Klik om te vergroten...
En houd de gedachte vast dat alles uit blik je kanker geeft.
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou zo droog is january niet want regen genoeg maar das een andere zaak.
Ik ben niet zo van die nieuwjaar voornemens maar na de kerst was ik wel ff klaar met al die drank dus besloot ik om die Dry Jan maar eens te proberen.
Eerlijk is eerlijk, als er zoals vanavond weer Italian food op het menu staat krijg ik toch wel zin in een wijntje maar er een nemen zou dan weer een Wet Jan opleveren dus toch maar niet.
Ik ben zeer benieuwd hoe de ervaring zal zijn begin Februari en of er dan geen compensatie gaat plaats vinden in de vorm van een soaking wet februari.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Had beter Novendor kunnen doen.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Draai Jennewerrie?

Nee jong, dalijk hej nog zo'n krattedroal zoas bie de cross in Lichtenvoorde...

1000104647.jpg
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Casrus zei:
Had beter Novendor kunnen doen.
Klik om te vergroten...
Heb ik in 2023 gedaan

Onderwerp 'Novendor, een maand geen drugs kopen' https://drugsforum.nl/threads/novendor-een-maand-geen-drugs-kopen.75574/
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hippie Langwaus zei:
Heb ik in 2023 gedaan

Onderwerp 'Novendor, een maand geen drugs kopen' https://drugsforum.nl/threads/novendor-een-maand-geen-drugs-kopen.75574/
Klik om te vergroten...
Daar had ik het waarschijnlijk van (aangezien ik in dat topic ook gepost heb).
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
MetalGuy zei:
Draai Jennewerrie?

Nee jong, dalijk hej nog zo'n krattedroal zoas bie de cross in Lichtenvoorde...

Bekijk bijlage 63824
Klik om te vergroten...
Eindelijk een passend kasteel voor deze koningin πŸ‘ΈπŸ»

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."