Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp !! 50 uur gestopt met oxycodon 60 mg

Help !! 50 uur gestopt met oxycodon 60 mg

41 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Miems zei:
Ik heb dit ook met bezo's ik raak er niet verslaafd aan. Opiaten helaas wel.
Klik om te vergroten...
Ja heel gek heb jaren lang 60 mg diazepam gehad en de eene dag nam ik 10 dan de andere dag 50 en dan 3 dagen niks eh dan weer 4 weken 60 puur als ik angst had maar dat kreeg ik van de tramadol dus hoe meer pijn ik had hoe meer angst

Maar hoelang ben ik nu van de fentanyl 4 a 5 weken ik begin het weer warm te krijgen zelf ik heb zin in om iets te doen


IK WORD NOG WEL GEK DAT EEN DAG ZO ONGELOOFLIJK LANG DUURD 😲LIJKT WEL 3 DAGEN INPLAATS VAN 1 DAG EN IK HAD ZOVEEL TIJD GEEN IDEE WAT IK DAAR MEE MOET EN IK DACHT ALTIJD DAT IK ENORM DRUK WAS MAAR GEBRUIK ME TELEFOON NIET ZOVEEL MEER EN KIJK GEEN TV HET IS ECHT HEEL HEEK GEK
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#2

Soulassasins zei:
Ik moet iets bekennen ,ten eerste heb ik 480 oxy's weggebracht naar de apotheek MAAR wat heb ik gedaan met me stomme kop is 3 dagen een lijntje gesnoven van 1.25mg en wat raad je ?
Nu dikke afkick tenminste alsof iemand naar me keel knijpt en zwaar onrustig dus dat word nu een kuurtje clonidine ,gelukkig heb ik ruim genoeg voor 5 dagen ,hartslag 110 en bovendruk 160 beetje kut voor iemand met betablokkers maar eigen schuld!
Zo verslavend is het nu ,ff een herinnering dat dit niet meer mag gebeuren.
Klik om te vergroten...
O noo gebruik je het voor pijn nee eh anders snuif je het niet dan is dit een harde les heeftbu wel pijn ga morgen terug eh geef aan wat er ligt welk merk en zeg ik heb de verkeerde weg gedaan heb bier opgelet en ga dan naar de apotheker vragen niet aan de balie die mogen niks maar goed snuiven man kijk uit niet doen
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Soulassasins zei:
Ik moet iets bekennen ,ten eerste heb ik 480 oxy's weggebracht naar de apotheek MAAR wat heb ik gedaan met me stomme kop is 3 dagen een lijntje gesnoven van 1.25mg en wat raad je ?
Nu dikke afkick tenminste alsof iemand naar me keel knijpt en zwaar onrustig dus dat word nu een kuurtje clonidine ,gelukkig heb ik ruim genoeg voor 5 dagen ,hartslag 110 en bovendruk 160 beetje kut voor iemand met betablokkers maar eigen schuld!
Zo verslavend is het nu ,ff een herinnering dat dit niet meer mag gebeuren.
Klik om te vergroten...
Clodinine,kratom,diazepam en vitamine C

Met die middelen kom je easy door een oxy WD heen als je cannabis rookt dan ook cannabis erbij en je merkt amper dat je aan het ontwennen bent
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#4
waarschijnlijk gebruikt hij nog en beweert gestopt te zijn. opiaten langdurig gebruik geeft een lichamelijke verslaving door receptoren van een bepaald type in je hersenen te reduceren, omdat het lichaam voelt dat het teveel gestimuleerd wordt. de hormonen die vrijkomen bij het triggeren van dit type receptor heeft meerdere vitale lichaamsfuncties. wanneer je cold turkey stopt voel je je letterlijk ziek omdat die hormonen niet meer voldoende worden aangemaakt en je lichaam niet langer functioneert zoals het hoort. het heeft tijd nodig voor je hersenen om het aantal receptoren te verhogen en weer op een natuurlijk niveau te komen waarna je je weer normaal kunt voelen.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dooker zei:
waarschijnlijk gebruikt hij nog en beweert gestopt te zijn. opiaten langdurig gebruik geeft een lichamelijke verslaving door receptoren van een bepaald type in je hersenen te reduceren, omdat het lichaam voelt dat het teveel gestimuleerd wordt. de hormonen die vrijkomen bij het triggeren van dit type receptor heeft meerdere vitale lichaamsfuncties. wanneer je cold turkey stopt voel je je letterlijk ziek omdat die hormonen niet meer voldoende worden aangemaakt en je lichaam niet langer functioneert zoals het hoort. het heeft tijd nodig voor je hersenen om het aantal receptoren te verhogen en weer op een natuurlijk niveau te komen waarna je je weer normaal kunt voelen.
Klik om te vergroten...
Ik gebruik geen kruimel meer en voel me top nu ,ff 2 dagen griep gevoel en dat was het ,ik noem dit geen terugval maar louter pech na 3 dagen 1.25mg te pakken.
Voor de rest heb ik geen tabletje meer in huis ,vorige week nog rond de 500 stuks weg gebracht dus ik ben zo clean als het maar zijn kan!!
En jij ?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maatje90 zei:
O noo gebruik je het voor pijn nee eh anders snuif je het niet dan is dit een harde les heeftbu wel pijn ga morgen terug eh geef aan wat er ligt welk merk en zeg ik heb de verkeerde weg gedaan heb bier opgelet en ga dan naar de apotheker vragen niet aan de balie die mogen niks maar goed snuiven man kijk uit niet doen
Klik om te vergroten...
Heb het inderdaad voor me pijn gepakt maar back to normal nu ,geen WD en beslist ook geen zin erin.
Dan maar een paracetamol haha
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Soulassasins zei:
Ik gebruik geen kruimel meer en voel me top nu ,ff 2 dagen griep gevoel en dat was het ,ik noem dit geen terugval maar louter pech na 3 dagen 1.25mg te pakken.
Voor de rest heb ik geen tabletje meer in huis ,vorige week nog rond de 500 stuks weg gebracht dus ik ben zo clean als het maar zijn kan!!
En jij ?
Klik om te vergroten...
ik gebruik geen opiaten en opioids, wel paar soorten in mn leven geprobeerd, maar ik vind het geen fijn gevoel geven, eerder voel ik me ziek als ik het neem
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dooker zei:
ik gebruik geen opiaten en opioids, wel paar soorten in mn leven geprobeerd, maar ik vind het geen fijn gevoel geven, eerder voel ik me ziek als ik het neem
Klik om te vergroten...
Voor mij geven ze totaal geen gevoel meer ,zowel pijnstillend als de euforie zijn totaal afwezig.
Veel bewegen is echter voor me rug wel heel goed ,ik bouw spiermassa op door veel te trainen en zo maak je de boel steviger en minder gevoelig voor pijn.
Op dat soort momenten helpt een paracetamol erg goed als ik een dag niet train.
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Soulassasins zei:
Voor mij geven ze totaal geen gevoel meer ,zowel pijnstillend als de euforie zijn totaal afwezig.
Veel bewegen is echter voor me rug wel heel goed ,ik bouw spiermassa op door veel te trainen en zo maak je de boel steviger en minder gevoelig voor pijn.
Op dat soort momenten helpt een paracetamol erg goed als ik een dag niet train.
Klik om te vergroten...
paracetamol is een catalysator voor de kracht van opioids.. het schijnt de kracht ervan te verdubbelen, met als doel de dosis te halveren. spiermassa bulken lijkt me contraproductief als je problemen met je rug hebt, hoewel bewegen en een lichte workout in mijn ogen wel een positief effect hebben op je gesteldheid, lijkt krachttraining me iets wat het ook erger kan maken.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dooker zei:
paracetamol is een catalysator voor de kracht van opioids.. het schijnt de kracht ervan te verdubbelen, met als doel de dosis te halveren. spiermassa bulken lijkt me contraproductief als je problemen met je rug hebt, hoewel bewegen en een lichte workout in mijn ogen wel een positief effect hebben op je gesteldheid, lijkt krachttraining me iets wat het ook erger kan maken.
Klik om te vergroten...
Ik zie mijn activiteiten als workout ,niet persee om spiermassa te kweken op hoog niveau ,het is voor mij doeltreffend genoeg om me overtollige energie kwijt te raken en lichamelijk wat vitaler te maken op me 51e jaar.
Paracetamol heb ik noot gebruikt bij oxy maar kan me herinneren dat het bij codeïne aanzienlijk versterkt
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Soulassasins zei:
Ik zie mijn activiteiten als workout ,niet persee om spiermassa te kweken op hoog niveau ,het is voor mij doeltreffend genoeg om me overtollige energie kwijt te raken en lichamelijk wat vitaler te maken op me 51e jaar.
Paracetamol heb ik noot gebruikt bij oxy maar kan me herinneren dat het bij codeïne aanzienlijk versterkt
Klik om te vergroten...
oh dan heb ik dat verkeerd opgevat uit je vorige bericht
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dooker zei:
oh dan heb ik dat verkeerd opgevat uit je vorige bericht
Klik om te vergroten...
No problem! Misschien was ik wel wat onduidelijk.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dooker zei:
oh dan heb ik dat verkeerd opgevat uit je vorige bericht
Klik om te vergroten...
Ik gebruik overigens al 30 jaar geen heroine meer en ook geen methadon ,de oxy verslaving heb ik gratis gekregen van de dokter maar daar ben ik inmiddels ook al 4 maanden vanaf ,het gekke is dat de pillen door bleven stromen tot gigantische hoeveelheden ,ik had er van op vakantie kunnen gaan naar Jamaica haha.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Soulassasins zei:
Wiet en opiaat ontwenning maakt het alleen nog maar erger !
Dat zou je moeten weten....
Klik om te vergroten...
Dat is onzin voor sommige helpt het en voor andere werkt het juist averechts

Als iets voor jou niet werkt betekend dat niet dat andere mensen hetzelfde erop reageren
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wiet helpt bij het geestelijk afkicken van heroine, daarnaast mindert het ook de afkick verschijnselen. Uit onderzoek bleek dat afkickende heroine gebruikers baat hadden bij het gebruik van wiet.

www.scientificamerican.com

Cannabis Compound Eases Anxiety and Cravings of Heroin Addiction

Cannabidiol reduces levels of stress hormone and blunts urge to use opioids
www.scientificamerican.com www.scientificamerican.com
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Brakka Mang zei:
Wiet helpt bij het geestelijk afkicken van heroine, daarnaast mindert het ook de afkick verschijnselen. Uit onderzoek bleek dat afkickende heroine gebruikers baat hadden bij het gebruik van wiet.

www.scientificamerican.com

Cannabis Compound Eases Anxiety and Cravings of Heroin Addiction

Cannabidiol reduces levels of stress hormone and blunts urge to use opioids
www.scientificamerican.com www.scientificamerican.com
Klik om te vergroten...
erg kort door de bocht, er zijn zoveel soorten wiet en ik weet zeker dat ze niet allemaal een positief effect hebben. bovendien doet het niet in directe zin iets tegen de ontwenningsverschijnselen van hero, het is gewoon een roes vervangen door een andere. een sterke sativa kan echt een averechts effect hebben wanneer de ex-gebruiker zich in een negatieve gedachtenspiraal bevindt.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Brakka Mang zei:
Wiet helpt bij het geestelijk afkicken van heroine, daarnaast mindert het ook de afkick verschijnselen. Uit onderzoek bleek dat afkickende heroine gebruikers baat hadden bij het gebruik van wiet.

www.scientificamerican.com

Cannabis Compound Eases Anxiety and Cravings of Heroin Addiction

Cannabidiol reduces levels of stress hormone and blunts urge to use opioids
www.scientificamerican.com www.scientificamerican.com
Klik om te vergroten...
Ik ging keihard stuiteren met de detox met een joint ,zo hard dat ik een gat in de douche deur heb geslagen.
Na de uitwerking ging het een stuk beter en heb ff het blowen gestaakt voor paar dagen.
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maatje90 zei:
Hallo ik had een vraagje ik zelf ben al tijdje gestopt met opiaten en werd ook erg ziek omdat ik in een keer stopte !! 3 dagen was het super heftig daarna werd het minder !

Maar nu is een maatje na 5 jaar 60 mg oxycodon slikken elke dag, gestopt en is er nu 50 uur van af maar voelt zich kip lekker hoe kan dat ? Ik vind het toch raar, ik hoor mensen die 2 weken lang ziek zijn ik zelf was meestal 3 of 4 dagen echt heel erg broerd. maar nog nooit mee gemaakt dat iemand na 5 jaar stopt en geen klachten heeft ? Enige wat hij zegt is, ja ben beetje somber 🤔

Zou hij nog ziek worden na 50 uur zonder oxycodon of is hij er niet gevoelig voor ? Hij neemt wel 3x perdag clondine maar het lijkt mij sterk dat alle ontwenning tegen houd?

Weet iemand hier meer van ? Of wat zijn jullie ervaringen na cold Turky stoppen met opiaten hoelang was je ziek of was je juist niet ziek, ik heb dit nog nooit gehoord dus ben benieuwd of iemand dit kan verklaren?
Klik om te vergroten...
Ik heb dit ook met bezo's ik raak er niet verslaafd aan. Opiaten helaas wel.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Paranoize. zei:
Dat is onzin voor sommige helpt het en voor andere werkt het juist averechts

Als iets voor jou niet werkt betekend dat niet dat andere mensen hetzelfde erop reageren
Klik om te vergroten...
Klopt mijn excuus ,bij mij was het echt geen succes ik draaide ervan helemaal door
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je perse wilt blowen neem dan een indica dominante soort zoals bubblegum of een vissoort ipv een haze of andere sativa dominante strain. Die smaken lekkerder en werken een stuk milder. Al is het geen garantie, slechts mijn persoonlijke idee ervan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."