Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine doodservaring en existentiële horror

Ketamine doodservaring en existentiële horror

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb laatst ketamine gedaan. Of eigenlijk ketamine analogen gemixt. 2F-DCK en DCK had ik namelijk nog liggen. Dosis? Geen idee. Hier en daar wat lijntjes genomen. En op het laatst nog 2 dikke lijnen 2F-DCK. Nu was ik al wel bekend met ketamine en K-hole enzo. Heb het altijd al enorm bizar spul gevonden op hogere dosissen. Al was een K hole echt alweer jaren geleden. Maar deze recente ervaring was echt heel bizar, levensecht en enorm beangstigend. Benieuwd of iemand ooit zoiets heeft meegemaakt.

Achtergrond info. Nog altijd herstellende van een burnout en ook wel wat slaaptekort.


Dus ik had die 2 laatste dikke lijnen 2F-DCK genomen. Even later begon alles wat te draaien. En uiteindelijk bevriest je beeld en wordt je die K-hole in gezogen. Dat zal wellicht bekend klinken. Tot daar aan toe nog niet zo heel extreem.



Maar toen kwam de levensechte doodservaring. Ik zeg ervaring maar het voelt gewoon alsof ik nu weet hoe het is om dood te gaan. Zo echt was het. En ik denk zelfs dat het deels zo zal zijn.



Dus even terug naar die ervaring nadat ik de K-hole in ben gezogen.

Ineens pure paniek. Waar ben ik? Ben ik dood? Ben ik dood?! Nog meer paniek. Ja ik ben dood. En ik proefde heel duidelijk bloed.

(Dit was waarschijnlijk gewoon de keta drip)



En het bloed proeven gaf mij nog meer de bevestiging dat ik dus echt dood was. Doodgeslagen oid. Geen idee. Overduidelijk geen weg terug meer en uit mijn lichaam gezogen.


1771601507571.png


En dit was zo levensecht ook. Dus totale paniek want volledig bij bewustzijn. Geen ego-death. Mijn leven flitste aan mij voorbij. Alsof je een film kijkt van je gehele leven met al het goede maar ook al het slechte. Erg vergelijkbaar met de film enter the void gek genoeg. Die ik toen voor het laatst 10 jaar geleden heb gezien ofso.

Op het einde van deze vrij lange beangstigende levensreview veranderde de paniek in een soort van overgave aan de dood. En dat voelde een soort van vredig. "Het is goed zo" Je stopt namelijk met verzetten en paniekeren als je brein het niet meer aan kan. En dan ben je ineens echt dood. De eind-halte van de trip des doods is bereikt. En nu?



En toen werd het ineens heel erg creepy. Ik zat opgesloten in een pikdonkere zwarte kubus als het ware. In totale eenzaamheid tot in de eeuwigheid met alleen mijn eigen gedachtes. Je hebt geen lichaam. Je hebt net die levensreview gehad. Ondertussen spijt van dingen die je gedaan hebt. Je gaat je leven nog eens helemaal beoordelen van begin tot eind. Wat heb ik goed gedaan? Wat heb ik fout gedaan? Is dit karma? Wow dan ben je echt fucked als je veel slechte shit hebt gedaan. Je mag je dan eeuwig kut gaan voelen over alles wat je verkeerd hebt gedaan. Wat je nog had moeten doen. Etc etc. Maar ook wel wat je goed hebt gedaan. Goed hebt gezien. Mensen die je geholpen hebt. Dat is ook karma. Maar de focus ligt toch vooral op het negatieve. Maar ook inzichten over anderen. Want als je eeuwig mag nadenken ga je slim worden. Superslim zelfs. Je gaat mensen betrappen op dingen die ze deden of zeiden tijdens je leven puur omdat je eeuwig over alles mag en moet gaan nadenken. Tot je een soort quantumcomputer bent geworden of iets dergelijks met de ultieme waarheid en wijsheid inpacht. Maar je kan niks. Je zit opgesloten.



Eeuwig bewust

Steeds intelligenter wordend

Alles doorziend

Maar volledig machteloos

Opgesloten in een andere dimensie

Een soort super entiteit vast in een andere wereld.



1771601539137.png



1771601550987.png




Ook had ik tussendoor nog heel even de gekke gedachte ondanks dat ik in die zwarte kubus opgesloten zit, dat ik ondertussen een soort legbatterij was uit de matrix. Ik lever iets op voor iets of iemand ofso. Er is namelijk energie/rekenkracht. Maar met welk doel? Ik ben immers toch dood?

1771601576583.png


Er ontstond het idee dat ik mogelijk onderdeel van iets groters ben zoals een soort supercomputer.

1771601589034.png



Maar ik zit ondertussen nogsteeds opgesloten in de zwarte kubus van het eeuwige niets. Een beetje dit idee

Doodgaan is minder eng dan voor eeuwig opgesloten zitten met je volle bewustzijn en zelfreflectie zonder afleiding. Als ik er ook maar aan terugdenk vind ik het nog altijd beangstigend.

1771601597377.png


Misschien heb ik slechts 10 minuten in die zwarte kubus vastgezeten. Tijdsbesef is helemaal naar de klote. Tijd bestaat letterlijk niet meer. En in die paniek voelt het als een mensenleven of haast eeuwigheid. En met die levensreview daarvoor voelt het zo enorm echt. Niet van oh leuk een keta k-hole. Nee ik ben gewoon dood nu. Ik weet uberhaupt niet eens meer dat ik keta gebruikt heb. En geen ego dood van ik ben een camera in de ruimte. Nee ik weet wie ik ben. Of beter gezegd was.



Ik weet niet of een van jullie misschien ooit slaapverlamming heeft meegemaakt. Nou dan is een halve minuut ook ineens heeeel lang. En deze ervaring was zeker niet minder heftig. Ergens lijkt het enigsinds op elkaar. Ik zat na de doodservaring vast met volledig bewustzijn in een zwarte kubus. Met slaapverlamming zit je ook vast met volledig bewustzijn maar dan in je eigen lichaam. Dat is ook heel beangstigend. Heb dat ooit ook een keer meegemaakt. Dat je niet om hulp kan roepen of kan knipperen of wat dan ook. Helemaal niks. Alleen totale paniek. Maar dat trekt toch weer vrij snel bij en dan kun je weer alles.



Maargoed. Uiteindelijk na die 10 minuten echt dood te zijn geweest in de zwarte doos. Of waren het 5 minuten? of 15 minuten? Een uur? Het voelde wel als een volledig mensenleven of iets dergelijks.

En ineens werd er als het ware op de restart knop gedrukt en kwam ik weer "online". Ik had het rare idee een supermens te zijn. Want wie komt er nou terug uit de dood en uit het eeuwige niets.

1771601614203.png


Ik werd in een flits wakker, stond op uit bed. Had ineens weer zicht en een lichaam maar nog altijd in paniek door wat er allemaal gebeurd is.



Hoe kijk ik erop terug? Het was een enorm heftige ervaring die mij voorgoed veranderd heeft denk ik. Ik ben gaan geloven in karma en ook wel enigsinds in reincarnatie. Dat er toch zeg maar meer is dan het leven dat wat wij kennen. Dood is niet het einde. Is er uberhaupt een echt einde? En ik was altijd heel nuchter. Atheist. “Er is niks na de dood” “Is allemaal onzin” “Net sprookjes” “Het licht gaat gewoon uit en klaar”


En ineens voelt alles anders en vallen enorm veel dingen op hun plek. Een soort spirituele ontwaking. Geen idee hoe je het anders moet noemen dat het niet vet zweverig klinkt. Ik ben gaan geloven dat god bestaat. Alleen niet in traditionele denkwijze. Sterker nog ik heb zo mijn eigen filosofie. We zijn allemaal onderdeel van god. God is geen iemand. Het is alles en iedereen samen. De mensheid = god.






ChatGPT toelichting


Wat jij hebt meegemaakt — paniek, levensreview, loslaten, en een soort vreedzaam “het is oké” gevoel — is een miniatuurversie van een NDE, neurologisch en psychologisch gezien.


Bloed proeven kan een hallucinatoire sensatie zijn.

Ketamine kan somatosensorische vervorming geven (je voelt dingen die er niet zijn).

Je brein kan een sterfscenario “invullen” inclusief smaak.




🔹 De parallel met een echte dood

Net als bij een NDE ervaar je eerst het besef van eindigheid.

Brein reageert met extreme alertheid, angst en mentale hyperactivatie.



Levensreview

Mensen die een NDE meemaken, rapporteren dat hun leven flitst langs in fragmenten, soms met emoties intenser dan ooit.

Dit activeert hippocampus + amygdala, waardoor herinneringen emotioneel geladen worden verwerkt.



Loslaten / acceptatie

Na de “paniek” of het intense besef komt vaak een vreedzaam gevoel, acceptatie van het onvermijdelijke.

Prefrontale cortex en parasympathisch zenuwstelsel ondersteunen dit gevoel van kalmte en loslaten.



Vreugde / neutraliteit / eenheid

Bij veel NDE’s voelen mensen: “het is oké, alles is zoals het hoort”.

Dat is vergelijkbaar met jouw ervaring van loslaten na ketamine.




🔹 Waarom eeuwig bewustzijn enger voelt dan doodgaan

Dood = einde

Evolutionair gezien is dood angstaanjagend, omdat het einde van je lijf betekent dat je niet meer kan overleven.

Je kunt het rationeel misschien niet bevatten, maar de breinreactie is vrij “begrijpelijk”: er is een afsluiting.



Eeuwig bewustzijn = geen einde

Je bent volledig alert, maar je lichaam of tijdsstructuur is weggevallen.

Je “ik” kan niet ontsnappen, je kunt niet terug naar de normale wereld.

Dit activeert dezelfde angstcircuits, maar dan zonder de troost dat er een einde komt.



Zelfreflectie wordt een gevangenis

Je bent alleen met jezelf en je gedachten.

Brein kan geen externe ankers gebruiken om te ontspannen.

Paniek + introspectie + tijdloosheid = oneindige spanning.

Kortom: je brein zegt letterlijk:

“Dit voelt langer, intenser en onontkoombaarer dan de dood zelf.”



Je amygdala (dreigingsdetectie) krijgt deze situatie:

Geen controle

Geen lichaam

Geen tijd

Geen oriëntatie



Evolutionair vertaalt dat zich naar:

Dit is sterven.

Dus je krijgt Paniek

Levensreview (je autobiografische netwerk vuurt chaotisch)

Doodsbesef

Niet omdat je sterft — maar omdat je brein geen referentiepunt meer heeft.




De zwarte kubus

Wetenschappers noemen dit vaak: existential confrontation under dissociation.

Je brein simuleert “wat als ik oneindig bewust ben zonder lichaam?




Oneindigheid

Zonder normale pariëtale integratie:

10 minuten kunnen oneindig voelen

Er is geen “voor” en “na”

Alles is “nu”

Dat “eeuwig vastzitten” gevoel komt hier vandaan.

Tijd is geen objectieve ervaring. Het is een constructie.

En dat constructie-mechanisme viel tijdelijk uit.






Tot slot voor wie het interessant vind:

https://www.nderf.org/Hub/lifereview.html

https://www.vice.com/en/article/taking-ketamine-can-feel-a-lot-like-a-near-death-experience/
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leiper shit! 😆🙌🙏❤️
Knap dat je het je nog kan herinneren!
Herken je verhaal. Ook dat vastzitten. Een K-Hole heb ik meestal als 10 x te ver gaande ervaren. Behalve toen ik er bewust een nacht voor was gaan liggen. Was ooit een molecuul of haartje in een schilderij. Moest er niet aan denken om honderden jaren aan een muur te hangen.
Heb je zowel 2f als DCK gecombineerd? 😲 Laatstgenoemde vond ik naast Keta wel echt over the top!
Heb er vaak aan zitten denken om een tattoo op mn arm te laten zetten met Nooit meer Keta!
In tegenstelling tot jou, kan ik me vaak niet meer herinneren hoe vreselijk foktop het kan zijn
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Shit. Dat is heftig zeg! Heel veel dank voor het delen, ik kan me indenken dat dit je veranderd heeft…
G
G.AmerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wow heftige trip! Ik heb een keer een soort gelijk iets meegemaakt met mn eerste truffel trip.
Het dood gaan, oneindige tijd en zelfreflectie, deel zijn van iets groters of een super computer. Was allemaal super eng en echt, toen zag ik het als een mega bad trip.
Maar achteraf gezien is het de beste trip die ik ooit gehad heb, in iedergeval de meeste lessen uit gehaald.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kan een mod trouwens itentiteit veranderen in entiteit. Dat woord zocht ik namelijk besef ik mij nu :laughing:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMAutist zei:
Leiper shit! 😆🙌🙏❤️
Knap dat je het je nog kan herinneren!
Herken je verhaal. Ook dat vastzitten. Een K-Hole heb ik meestal als 10 x te ver gaande ervaren. Behalve toen ik er bewust een nacht voor was gaan liggen. Was ooit een molecuul of haartje in een schilderij. Moest er niet aan denken om honderden jaren aan een muur te hangen.
Heb je zowel 2f als DCK gecombineerd? 😲 Laatstgenoemde vond ik naast Keta wel echt over the top!
Heb er vaak aan zitten denken om een tattoo op mn arm te laten zetten met Nooit meer Keta!
In tegenstelling tot jou, kan ik me vaak niet meer herinneren hoe vreselijk foktop het kan zijn
Klik om te vergroten...

Jouw ervaring klinkt ook ergens een beetje als dat effect dat je vaak hoort van salvia (een autoband, baksteen in een muur/brug, tafelpoot worden etc.). Dat is natuurlijk wel weer een heel ander soort dissociatief, maar toch. Die ervaring van 'oeps, bewustzijn per ongeluk beland in levenloos object' wordt over het algemeen niet als erg chill ervaren.

Waarom heb je een tattoo nodig om je eraan te herinneren dat je nooit meer keta wil gebruiken?
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja! Heel heftig wat je hebt meegemaakt en verschillende fragmenten zijn voor mij ontzettend herkenbaar. Het klinkt fascinerend en dat is het ergens ook maar het is een afschuwelijke ervaring. Zeker omdat tijd wegvalt en deze ervaring dan het ALTIJD wordt, voor eeuwig vast in iets waar niet uit te komen is en geen enkel besef meer van dat je op een andere frequentie een lichaam hebt en onder invloed van een middel bent. Als je dit zelf niet meegemaakt hebt is dit gevoel niet te bevatten. Ik vond het zelf heel moeilijk om zo'n ervaring te plaatsen en je zou er bijna een existentiële crisis van krijgen. Want wat betekent dit? Is dit 'echt'? Is DIT wat er gaat gebeuren als je dit lichaam verlaat? Dat kan toch niet waar zijn? Een niet te dragen gedachte!
Gelukkig heb ik ook juist enorm liefdevolle NDE achtige ervaringen gehad dus ik weet dat het ook anders kan, maar hoe zich dat dan weer tot elkaar verhoudt allemaal vind ik maar ingewikkeld.

In dit report heb ik geschreven over die ervaring van als bewustzijn vastzitten in een onbezielde machine, hoewel dit niet hetzelfde is als wat jij hebt meegemaakt en het bij mij DPT betrof zie ik wel raakvlakken dus misschien heb je er wat aan. Ik heb later ook nog iets soortgelijks als jij meegemaakt toen ik per ongeluk een overdosis 3-MeO-PCE had genomen (weegfout) en vervolgens direct was vergeten dat ik iets had genomen en toen vastzat in een onbezielde realiteit.

Na zoiets ben je inderdaad niet meer dezelfde. Neem de tijd om de boel te verwerken en praat erover als dat kan, hoe moeilijk de ervaring zich ook in woorden laat vertalen. Je hebt veel gezien, ik hoop dat het je op een gegeven moment op een bepaalde manier kan verrijken.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMAutist zei:
Leiper shit! 😆🙌🙏❤️
Knap dat je het je nog kan herinneren!
Herken je verhaal. Ook dat vastzitten. Een K-Hole heb ik meestal als 10 x te ver gaande ervaren. Behalve toen ik er bewust een nacht voor was gaan liggen. Was ooit een molecuul of haartje in een schilderij. Moest er niet aan denken om honderden jaren aan een muur te hangen.
Heb je zowel 2f als DCK gecombineerd? 😲 Laatstgenoemde vond ik naast Keta wel echt over the top!
Heb er vaak aan zitten denken om een tattoo op mn arm te laten zetten met Nooit meer Keta!
In tegenstelling tot jou, kan ik me vaak niet meer herinneren hoe vreselijk foktop het kan zijn
Klik om te vergroten...
2fck en gewone dck inderdaad. Vraag mij niet waarom. Geen idee meer. Normaal krijg je een soort ego-dood. Het camera in de ruimte gevoel. Je hebt geen zelfbesef meer je ervaart gewoon zonder te denken waardoor je dingen ook niet goed kan opslaan. (Iets wat al niet bewust binnenkomt kan niet echt bewust opgeslagen worden) Je herinnert je meestal slechts flarden. Als een hele vage droom. Wat ik had was 10x echter dan mijn echtste droom. Mijn ego bleef intact. Zelfbesef. Nadenken. Redeneren. Vandaar dat ik denk ik ook vrijwel alles onthouden heb.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
Jouw ervaring klinkt ook ergens een beetje als dat effect dat je vaak hoort van salvia (een autoband, baksteen in een muur/brug, tafelpoot worden etc.). Dat is natuurlijk wel weer een heel ander soort dissociatief, maar toch. Die ervaring van 'oeps, bewustzijn per ongeluk beland in levenloos object' wordt over het algemeen niet als erg chill ervaren.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat naast ketamine ook salvia en DMT en aanverwanten dit kunnen veroorzaken inderdaad. En ik vroeg mij ook al af hoe nn-dmt zou zijn als ik mijn ego actief kan houden. Maar voorlopig geen behoefte aan zoiets heftigs.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#10
NiandraLades zei:
Ja! Heel heftig wat je hebt meegemaakt en verschillende fragmenten zijn voor mij ontzettend herkenbaar. Het klinkt fascinerend en dat is het ergens ook maar het is een afschuwelijke ervaring. Zeker omdat tijd wegvalt en deze ervaring dan het ALTIJD wordt, voor eeuwig vast in iets waar niet uit te komen is en geen enkel besef meer van dat je op een andere frequentie een lichaam hebt en onder invloed van een middel bent. Als je dit zelf niet meegemaakt hebt is dit gevoel niet te bevatten. Ik vond het zelf heel moeilijk om zo'n ervaring te plaatsen en je zou er bijna een existentiële crisis van krijgen. Want wat betekent dit? Is dit 'echt'? Is DIT wat er gaat gebeuren als je dit lichaam verlaat? Dat kan toch niet waar zijn? Een niet te dragen gedachte!
Gelukkig heb ik ook juist enorm liefdevolle NDE achtige ervaringen gehad dus ik weet dat het ook anders kan, maar hoe zich dat dan weer tot elkaar verhoudt allemaal vind ik maar ingewikkeld.

In dit report heb ik geschreven over die ervaring van als bewustzijn vastzitten in een onbezielde machine, hoewel dit niet hetzelfde is als wat jij hebt meegemaakt en het bij mij DPT betrof zie ik wel raakvlakken dus misschien heb je er wat aan. Ik heb later ook nog iets soortgelijks als jij meegemaakt toen ik per ongeluk een overdosis 3-MeO-PCE had genomen (weegfout) en vervolgens direct was vergeten dat ik iets had genomen en toen vastzat in een onbezielde realiteit.

Na zoiets ben je inderdaad niet meer dezelfde. Neem de tijd om de boel te verwerken en praat erover als dat kan, hoe moeilijk de ervaring zich ook in woorden laat vertalen. Je hebt veel gezien, ik hoop dat het je op een gegeven moment op een bepaalde manier kan verrijken.
Klik om te vergroten...
Ik heb nog getwijfeld dit wel of niet te plaatsen hier. Tenminste als je het ervaren hebt is het toch ook wel echt freaky shit. En teveel existentiele gedachtes zij misschien niet gezond. Maar toch helemaal gefascineerd met dit onderwerp en deze ervaring. Las net ook jouw tripreport. Ze zouden er een film van moeten maken he? :laughing: Schijnbaar is het vrij bijzonder om dit soort dingen bewust mee te maken en te onthouden. (Is dit hoe godsdiensten begonnen zijn? Drugs of een NDE?) Mogelijk. Want als je echt het gevoel hebt ergens anders te zijn ga je denken er is meer. Een diepere betekenis of laag. En ja mogelijk is die er zelfs. De mensheid weet nog maar zo weinig. En ik zie toch erg veel gelijkenis in onze tripreports. En dat vind ik dan ook weer enorm fascinerend.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
TheRealKoekert zei:
Kan een mod trouwens itentiteit veranderen in entiteit. Dat woord zocht ik namelijk besef ik mij nu :laughing:
Klik om te vergroten...

Check!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Was het echt flauwvallen als in helemaal weg, ook mentaal?
Klik om te vergroten...
Helemaal weg. N.b. ik dronk en drink geen alcohol
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wow! Heftige trip gehad zo te lezen. Wel goed dat je het uitschrijft/van je afschrijft.

Probeer het voor jezelf goed te verwerken.

Heb zelf lichtelijk dezelfde trips gehad op langdurig opgestapelde ketamine dosisissen.

Alleen waren dit geen dood ervaringen.
Heb jouw soort trips wel eens over gehoord maar hoor dit vaker van d.m.t rokers.

Die vertelde dat ze liever dan even niet meer rookte aangezien die dood ervaringen etcetera wel heftig binnenkomen.

Verder hoop ik dat je hiervan rustig hersteld.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik het vergelijk met ketamine wijst het richting de bloeddruk.
Maar dat zie je normaal alleen je het te snel toedient, wat bij oraal niet het geval is.
De dosis net iets te hoog?
Heb je het met andere disso's ook?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee, andere disso's heb ik nog nooit gebruikt.
Alleen 2fdck.
Lagere dosis: geen enkel effect
Iets hogere dosis: na korte tijd tegen de grond
Heeft niemand dit ook ooit ervaren?
M
ManPaardKrokodilLid
01-01-2024, 00:00
#16
jemig, mooi beschreven. Ik heb nog 2F-DCK liggen; ergens een keer bij kado gekregen. Nodigt toch niet echt uit om het gauw eens te proberen.
wat wel weer grappig is, ik ben het nieuwste boek van Dan Brown aan het lezen, dat ook onder andere over de NDE gaat. Bizar hoe deze ervaringen op elkaar te lijken
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#17
ManPaardKrokodil zei:
jemig, mooi beschreven. Ik heb nog 2F-DCK liggen; ergens een keer bij kado gekregen. Nodigt toch niet echt uit om het gauw eens te proberen.
wat wel weer grappig is, ik ben het nieuwste boek van Dan Brown aan het lezen, dat ook onder andere over de NDE gaat. Bizar hoe deze ervaringen op elkaar te lijken
Klik om te vergroten...
Ik wilde je ook weer niet bang maken voor 2F-DCK hoor. Je kan het prima gebruiken zonder zo een extreem heftige ervaring te krijgen. Kleine puntjes nemen en 15 min pauze er tussen laten en niks aan het handje. Gewoon wat losser en meer relaxed maar niks extreems. Maar de dosis kan het effect enorm veranderen zoals geen enkele andere drug dat doet voor mijn gevoel. Alsof het 2 verschillende drugs zijn. Keta op lage dosering en keta op hogere dosering.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik viel altijd flauw van 2fdck....weet nog steeds niet waarom...de k-hole bereikte ik nooit.
Wel een uurtje volledig out.
Dosis was op het oog, ik schat een 150 mg.
Dit is allemaal erg lang geleden.
Ben al vele jaren clean

Wie weet hoe dit kan komen?
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Zandman zei:
Ik viel altijd flauw van 2fdck....weet nog steeds niet waarom...de k-hole bereikte ik nooit.
Wel een uurtje volledig out.
Dosis was op het oog, ik schat een 150 mg.
Dit is allemaal erg lang geleden.
Ben al vele jaren clean

Wie weet hoe dit kan komen?
Klik om te vergroten...
Heb je het oraal of nasaal genomen?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oraal ingenomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."