#1
benzodiazepines werken het beste als er iets negatiefs te compenseren is, zoals angst, paniek, stress en slapeloosheidBij de een werkt het duidelijk anders dan bij de ander denk ik?
benzodiazepines werken het beste als er iets negatiefs te compenseren is, zoals angst, paniek, stress en slapeloosheidBij de een werkt het duidelijk anders dan bij de ander denk ik?
Het zou door de combinatie met pyrazolam kunnen komen maar die werkt niet sederent/versuffend. Alleen als angstremmer en spierverslapperInteressant. Helder verslag. Kan het zijn dat er een stapeleffect is ontstaan omdat je ook pyrazolam had genomen ervoor? Dan nog, naast de potentie is ook de werkingsduur heel fors blijkbaar. Goed dat je waarschuwt.
Pyrazolam doet bij mij helemaal niets.Goed dat je hier een trip report over deelt! Deze nieuwe RC benzo ken ik nog niet maar klinkt als een heftige. Terechte waarschuwing zo te lezen!
Ik wil ook even zeggen dat een dosering van 3mg Pyrazolam hoog is. Met benzo tolerantie neem ik meestal een kwart. Het is niet sederend maar wel sterk (ik kreeg er voorheen weleens black outs op als ik 3mg nam).
Pyrazolam doet bij mij helemaal niets.
Dat lijkt me dan ook de reden dat je van pyrazolam niets merkt? Ervaringen zijn per persoon verschillend. Wel lees ik hier en op andere online platforms dat de meerderheid de 3mg pellets als veel te hoog gedoseerd ervaart.Na zo'n 30 jaar Valium merk ik van geen een benzo weinig.
Ik heb het jaren terug eens geprobeerd en ook ik vind (zeker toen nog met bijna 0,0 Benzo tolerantie) echt teveel 3mg.Wel lees ik hier en op andere online platforms dat de meerderheid de 3mg pellets als veel te hoog gedoseerd ervaart.
Doordat Pyrazolam niet sederend werkt heb ik ook ooit gedacht dat het niets deed.
Inderdaad, je wordt niet stoned... en het doet toch wel degelijk wat.Ik heb het jaren terug eens geprobeerd en ook ik vind (zeker toen nog met bijna 0,0 Benzo tolerantie) echt teveel 3mg.
Het werkte wel (een kwart of een halve) super goed tegen mijn anxiety en stress maar het had ook een enorme “false sobriety” effect. Alleen mijn angst, stress etc ging weg, meer niet.
Voor mij was Pyrazolam veel te link. Werkt té goed angstremmend zonder andere extra’s.
Doordat Pyrazolam niet sederend werkt heb ik ook ooit gedacht dat het niets deed. Big mistake.
Precies dit. Net als CBD wiet, het werkt top maar je word niet stoned of iets.
Ik raad het ook niet aan om hele pellets te pakken ,het blijft een ongecontroleerde stof en kan ook heel andere stoffen bevatten.Dat lijkt me dan ook de reden dat je van pyrazolam niets merkt? Ervaringen zijn per persoon verschillend. Wel lees ik hier en op andere online platforms dat de meerderheid de 3mg pellets als veel te hoog gedoseerd ervaart.
Het is maar een waarschuwing. Doordat Pyrazolam niet sederend werkt heb ik ook ooit gedacht dat het niets deed. Big mistake.
Daar heb ik geen last van, heb een behoorlijke benzo tolerantie en heb nog maar 1x een black out gehad na impulsief toen ik nog aan de G zat 5 stuks vermoedelijk clonazolam te hebben ingenomen en dat was een ervaring die me altijd is bijgebleven en ik ook niet op zoek. Ik weet tegenwoordig heel goed hoe sterk m'n lichaam bestand is tegen stoffenGoed dat je hier een trip report over deelt! Deze nieuwe RC benzo ken ik nog niet maar klinkt als een heftige. Terechte waarschuwing zo te lezen!
Ik wil ook even zeggen dat een dosering van 3mg Pyrazolam hoog is. Met benzo tolerantie neem ik meestal een kwart. Het is niet sederend maar wel sterk (ik kreeg er voorheen weleens black outs op als ik 3mg nam).
Zou heel goed kunnen ,ik gebruikt het nu voor mijn RLS al denk ik dat het zonder de Valium ook even erg is.benzodiazepines werken het beste als er iets negatiefs te compenseren is, zoals angst, paniek, stress en slapeloosheid
Ik wil het vooral testen om achter de inhoud van het pilletje te kunnen komen want kan me met de huidige RC markt haast niet geloven dat er zo'n potent pilletje ineens opduikt waar niks in zit wat geen benzo achtig iets is. Heb vandaag een aantal clobromazolam 2mg besteld. Die horen lichter te zijn en ga ik zeker veilig zelf testen en laten testen in een labHet zijn ook flinke hoeveelheden, 9mg pyrazolam en kort erna 3mg bromo variant. Je weet nou ook niet wat de werkelijke effecten zijn geweest dus testen kan je het niet noemen.
Slik ik 1500mg van, ze wilden niet naar de streefdosis 2000 of 2500mg onder m'n leverwaardes bij 1500mg al net over de minimaal vereiste grens zitDepakine (valproĂŻnezuur) wordt ook veelvuldig succesvol gebruikt bij bipolaire klachten.
Ja en ik gebruik het alleen in een manie omdat ik als ik niet aan m'n nachtrust kom voor een aantal dagen in randpsychose raak en vrij snel daarna in volledige psychose als ik niet in tussentijd in slaap ben gevallen. Daarnaast zorgt de manie ervoor dat ik enorme en constante conflicten heb met m'n ouders door m'n agitatie en nachtelijke activiteit. Ik kwam daarom ook een tijd lang niet meer bij m'n ouders om geen problemen te krijgen.Bij de een werkt het duidelijk anders dan bij de ander denk ik?
Ik zie dat je bipolaire storing heb ,normaal zou een antipsychoticum en Lithium werken.Ja en ik gebruik het alleen in een manie omdat ik als ik niet aan m'n nachtrust kom voor een aantal dagen in randpsychose raak en vrij snel daarna in volledige psychose als ik niet in tussentijd in slaap ben gevallen. Daarnaast zorgt de manie ervoor dat ik enorme en constante conflicten heb met m'n ouders door m'n agitatie en nachtelijke activiteit. Ik kwam daarom ook een tijd lang niet meer bij m'n ouders om geen problemen te krijgen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."