#1
Depakine (valproïnezuur) wordt ook veelvuldig succesvol gebruikt bij bipolaire klachten.
Fijn dat je hier geen last van hebt. Ik plaatste mijn comment echter ook voor andere lezers hier.Daar heb ik geen last van, heb een behoorlijke benzo tolerantie en heb nog maar 1x een black out gehad na impulsief toen ik nog aan de G zat 5 stuks vermoedelijk clonazolam te hebben ingenomen en dat was een ervaring die me altijd is bijgebleven en ik ook niet op zoek. Ik weet tegenwoordig heel goed hoe sterk m'n lichaam bestand is tegen stoffen
Ik slik zelf 1500mg depakine (stemmingstabilisator). Das 500mg onder de streefdosis, naarnaast slikte ik tot voorkort nog eens 6mg risperidon wat absurd hoog is dus ben weer terug naar 4mg en heb 2x50mg oxazepam tegen paniekaanvallen. Echter door een gebeurtenis die emotioneel heel veel impact op me had ben ik toch weer in afwisselende manisch depressieve periodes gekomen en is de stemmingstabilisator sinds dien veel ste zwak. En om niet het grootste gedeelte vd week op m'n tenen te lopen en extreme dingen ga doen of psychotisch word ben ik een zoektocht begonnen naar legaal verkrijgbare benzo's die me in slaap weten te krijgen in n manieIk zie dat je bipolaire storing heb ,normaal zou een antipsychoticum en Lithium werken.
Een benzo kan flink tegen werken en juist averechts gaan werken in jou geval ,Lithium zorgt ervoor dat je geen pieken en dalen meer ervaart dus je manie blijft uit.
Nadeel is echter wel dat het een klassiek middel is en echt nauw in de gaten gehouden moet worden dmv bloedprikken op spiegel.
Toch word het nog best vaak toegepast bij een bipolair probleem.
Ik raad toch echt aan om hier over te praten bij GGZ als je er al niet zit?
Heb al een schyzo-affectieve bipolaire stoornis type 2 en door m'n langdurig anti psychotisch gebruik is m'n hersenschors dusdanig beschadigd dat ik extreem paychose gevoelig ben geworden en op dag 3 van 1-3 uur slaap al kronkels krijg en stemmen begin te horen en snel daarna ben ik compleet de realiteit kwijt en dat zorgt voor zeer onveilige situaties. Dus ik neem liever het risico int geval datk weer manisch ben, een extreem potente benzo te nemen dan uiteindelijk enorme stemmingswisselingen en psychotisch zijnIk slik zelf 1500mg depakine (stemmingstabilisator). Das 500mg onder de streefdosis, naarnaast slikte ik tot voorkort nog eens 6mg risperidon wat absurd hoog is dus ben weer terug naar 4mg en heb 2x50mg oxazepam tegen paniekaanvallen. Echter door een gebeurtenis die emotioneel heel veel impact op me had ben ik toch weer in afwisselende manisch depressieve periodes gekomen en is de stemmingstabilisator sinds dien veel ste zwak. En om niet het grootste gedeelte vd week op m'n tenen te lopen en extreme dingen ga doen of psychotisch word ben ik een zoektocht begonnen naar legaal verkrijgbare benzo's die me in slaap weten te krijgen in n manie
Slik ik 1500mg van, ze wilden niet naar de streefdosis 2000 of 2500mg onder m'n leverwaardes bij 1500mg al net over de minimaal vereiste grens zit
Verder heeft het me enorm geholpen en heb ik sinds ik dat slik een redelijk normaal leven maar door de heftige emotionele gebeurtenis van n tijdje terug is ook de depakine niet voldoende meer helaas. Eerst hield ik van een manie maar sinds ik het weer opnieuw heb begin ik d'r gewoon een hekel aan te krijgen want ik werk mezelf zo makkelijk in de problemen en word ondhandelbaarDepakine (valproïnezuur) wordt ook veelvuldig succesvol gebruikt bij bipolaire klachten.
Wel op het gebied van vermoeidheid en sedatie want op die vlakken werkt pyrazolam nietHet zijn ook flinke hoeveelheden, 9mg pyrazolam en kort erna 3mg bromo variant. Je weet nou ook niet wat de werkelijke effecten zijn geweest dus testen kan je het niet noemen.
Heb 2x50mg oxazepam per dag maar in n zelfmoordpoging jaren terug 1,2gr in 1x ingenomen. Een uur later viel ik in n diepe slaap en werd 11-12 uur later fit en ontspannen wakker en dat hebk van meerderen gehoord die hetzelfde gedaan hebben dus ik ben van mening dat een overdosis van benzo's haast onmogelijk is tenzij je het combineert met iets zoals opiaten enzIk raad het ook niet aan om hele pellets te pakken ,het blijft een ongecontroleerde stof en kan ook heel andere stoffen bevatten.
Het is voor mij wel de reden waardoor ik niets merk van RC's ,mijn tolerantie is wel zo giga hoog dat ik bijna immuun ben voor alle sedativa's
En ik slik toch volgens recept strikt 20mg Valium iedere avond ,ik voel het verschil tussen 20mg of 80mg gewoon niet en dat heb niets met misbruik te maken.
Bij de een werkt het duidelijk anders dan bij de ander denk ik?
Klopt dat gaat niet lukken,tenzij met opioïden of andere middelen die ademhaling depressie kan veroorzaken.ik ben van mening dat een overdosis van benzo's haast onmogelijk is tenzij je het combineert met iets zoals opiaten enz
Het stapelt, net als dat je aan fles sterke drank gaat drinken en er dan 1.ingooit. Je kan dan helemaal niks opmaken aan de mate waarin het vermoeidheid danwel sedatie opwekt.Wel op het gebied van vermoeidheid en sedatie want op die vlakken werkt pyrazolam niet
Dit is mij ook overkomen. Ik had teveel oxcycodon geslikt, en ik kreeg honger en zette een rookworst op.Bij mij hield dit in dat ik mijn huis bijna in de fik heb laten vliegen door ´even´ een soepje op het vuur te zetten.... Werd midden in de nacht wakker van een brandgeur, net op tijd...
Wees gewaarschuwd allemaal.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."