Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb al vanwege m'n ernstige paniekaanvallen, stemmingswisselingen en onrust in m'n lijf het een en ander opgezocht qua legale benzo's. M'n keuze ging uiteindelijk naar flubromazepam vanwege z'n potentie die veel hoger schijnt te liggen dan dia's of oxa's waar ik al enige ervaring mee heb. Na het testen ervan bleek ik bij een normale dosis van 8mg niks te merken dus ben gaan stapelen maar er kwam weinig effect. Is flubromazepam dus gewoon eigenlijk een flop of kan het aan de kwaliteit liggen. *Modknip* en heeft iemand misschien betere tips over wat wel zou kunnen helpen bij m'n klachten."
"Mezelf zei: Niet om je nou met zijn alle aan te vallen maar hoezo vond je het verstandig bij een al relatief hoge dosering te gaan stapelen? Nu heeft het goed uitgepakt maar handig is het verre van natuurlijk. Bij mijn eerste zoekopdrachten kwam ik al verhalen tegen dat het een wat lange inwerktijd heeft... Dus nee, doe dit maar niet een volgende keer als je een benzo probeerd. Klik om te vergroten... Na ongeveer 3,5 uur te hebben gewacht vond ik het wel welletjes en besloot ik de volgende in te nemen omdat de maximale tijd tot inwerken 4 uur was en tot nu toe geen enkel medicijn lang duurt met inwerken bij mij, dus tegen de 4 uur wachttijd aan de 2e ingenomen en zodoende gaan stapelen gedurende dag. Ik heb niks vernomen qua sedatie, rustigere gedachtengang of slapheid wat ik aan de flubromazepam kon linken. Ik sliep niet eerder dan normaal en werd de volgende ochtend gewoon zo vroeg als normaal wakker met het zelfde onrustige opgejaagde gevoel. Toen, wat wel wat onverantwoord was, meerdere in 1x ingenomen maar niet hoger dan war ik de vorige dag verspreid had ingenomen. Na het innemen van meerdere tegelijk ook niks vernomen dus weet niet precies wat er aan de hand is. Of dat ik opgelicht ben of dat het gewoon niet zo goed werkt als dat ik had gelezen."
"Hallo allemaal, Ik besloot gisteren voor de 1e keer wat te testen uit mijn recente bestelling pyrazolam 3mg en een compleet onbekende flubromazolam vervanger genaamd EthylBromazolam 3mg. De enigste reactie daarover was op een site en diegene vergeleek het met 1mg xanax. Deze keer had ik de afgelopen dagen ook nog niks gebruikt aan drugs behalve m'n medicijnen dus weinig aan afterlife effectjes in m'n systeem en heb m'n medicijnen de hele dag vooraf gaan aan het testen niet ingenomen waaronder de 2x 50mg oxazepam. Ik begon om 21:00 met 3 pyrazolam 3mg. Na ongeveer ruim een uurtje begon ik mij behoorlijk ontspannen te voelen en m'n gespannen pijnlijke spieren kwamen eindelijk tot rust. Maar geestelijk zeer kalm en helder. Rond 22:40 besloot ik het totaal onbekende EthylBromazolam 3mg te testen omdat ik waarschijnlijk toch een half uur al op bed zou liggen als die op z'n vroegst begon met inwerken. Nou inderdaad, na ongeveer een uurtje begon het te werken en was ik ook al gauw niet meer in staat om de film te volgen die ik aan had gezet. Heb alles aan de kant gezet en ben gaan slapen en sliep eigenlijk meteen. Uiterlijk rond 00:00. De volgende dag werd ik tot mijn verbazing, om 12:15 wakker en ben niet uit bed te krijgen. En dat terwijl ik in een hypomani zit de afgelopen weken dus gemiddeld 1-3 uur slaap op een nacht em daar genoeg aan heb. Even snel wat broodjes naar binnen gewerkt want had wel trek maar was nog heel duf en zwaar gesedeerd. De 50 meter over de gang lopen ging alsof ik net een fles rum achterover had gegooid en ik kon op kantoor van de leiding onmogelijk m'n ogen open houden. Na het eten (12:45) dus maar snel weer op bed gaan liggen en ff m'n social media bijwerken. Binnen een paar minuten viel m'n telefoon recht uit m'n handen op m'n bakkes en besloot ik nog maar even de roes uit te slapen (12:50). Werd vervolgens met een nog steeds zwaar gesedeerd gevoel wakker om 14:45. Toen was ik gewoon helemaal klaar met het pilletje omdat ik nog wat moest doen qua therapie huiswerk dus heb ongeveer 0,3gr speed gesnoven en voel me nu weer helder en energiek (15:20) Kortom voor de mensen die dit pilletje EthylBromazolam willen uitproberen. Het is velen malen potenter dan 1mg xanax. Ik zou het eerder met 3 of 4mg vergelijken van wat ik me kan herinneren uit een tijd dat ik nog geen enkele benzo geslikt of tolerantie voor had en de totale werkingsduur is minimaal 15-16 uur. Weet helaas niet of dat nog veel langer is en hoe de na effecten zijn omdat ik de werking heb afgekapt met wat speed maar voor mijn benzo tolerantie schrok ik wel een beetje van de potentie van EthylBromazolam en ben ik bang dat hier nog wel eens wat ongelukken mee gaan gebeuren. ABSOLUTE AFRADER: Het combineren met alcohol, Ket, G of opiaten en zelfs het gebruiken als uppers slaapmiddel omdat je met uppers misschien gaat bijpakken van de EthylBromazolam omdat die niet goed genoeg werkt maar de werkingsduur van EthylBromazolam is veeeeel langer dan de uppers die ik ken dus wanneer de upper effecten vd uppers afgezakt zijn zit je met een overdosis EthylBromazolam. Ik ga het donderdag als de testlocatie open is de EthylBromazolam laten testen en houd jullie op de hoogte van de uitslagen. Kortom, KIJK UIT MET DIT PILLETJE, OOK ALS JE GOEDE BENZO TOLERANTIE HEBT"
"NiandraLades zei: Interessant. Helder verslag. Kan het zijn dat er een stapeleffect is ontstaan omdat je ook pyrazolam had genomen ervoor? Dan nog, naast de potentie is ook de werkingsduur heel fors blijkbaar. Goed dat je waarschuwt. Klik om te vergroten... Het zou door de combinatie met pyrazolam kunnen komen maar die werkt niet sederent/versuffend. Alleen als angstremmer en spierverslapper"
"Cardboard zei: Goed dat je hier een trip report over deelt! Deze nieuwe RC benzo ken ik nog niet maar klinkt als een heftige. Terechte waarschuwing zo te lezen! Ik wil ook even zeggen dat een dosering van 3mg Pyrazolam hoog is. Met benzo tolerantie neem ik meestal een kwart. Het is niet sederend maar wel sterk (ik kreeg er voorheen weleens black outs op als ik 3mg nam). Klik om te vergroten... Daar heb ik geen last van, heb een behoorlijke benzo tolerantie en heb nog maar 1x een black out gehad na impulsief toen ik nog aan de G zat 5 stuks vermoedelijk clonazolam te hebben ingenomen en dat was een ervaring die me altijd is bijgebleven en ik ook niet op zoek. Ik weet tegenwoordig heel goed hoe sterk m'n lichaam bestand is tegen stoffen"
"Brakka Mang zei: Het zijn ook flinke hoeveelheden, 9mg pyrazolam en kort erna 3mg bromo variant. Je weet nou ook niet wat de werkelijke effecten zijn geweest dus testen kan je het niet noemen. Klik om te vergroten... Ik wil het vooral testen om achter de inhoud van het pilletje te kunnen komen want kan me met de huidige RC markt haast niet geloven dat er zo'n potent pilletje ineens opduikt waar niks in zit wat geen benzo achtig iets is. Heb vandaag een aantal clobromazolam 2mg besteld. Die horen lichter te zijn en ga ik zeker veilig zelf testen en laten testen in een lab"
"Hippie Langwaus zei: Depakine (valproïnezuur) wordt ook veelvuldig succesvol gebruikt bij bipolaire klachten. Klik om te vergroten... Slik ik 1500mg van, ze wilden niet naar de streefdosis 2000 of 2500mg onder m'n leverwaardes bij 1500mg al net over de minimaal vereiste grens zit"
"SoulAssassins zei: Bij de een werkt het duidelijk anders dan bij de ander denk ik? Klik om te vergroten... Ja en ik gebruik het alleen in een manie omdat ik als ik niet aan m'n nachtrust kom voor een aantal dagen in randpsychose raak en vrij snel daarna in volledige psychose als ik niet in tussentijd in slaap ben gevallen. Daarnaast zorgt de manie ervoor dat ik enorme en constante conflicten heb met m'n ouders door m'n agitatie en nachtelijke activiteit. Ik kwam daarom ook een tijd lang niet meer bij m'n ouders om geen problemen te krijgen."
"SoulAssassins zei: Ik zie dat je bipolaire storing heb ,normaal zou een antipsychoticum en Lithium werken. Een benzo kan flink tegen werken en juist averechts gaan werken in jou geval ,Lithium zorgt ervoor dat je geen pieken en dalen meer ervaart dus je manie blijft uit. Nadeel is echter wel dat het een klassiek middel is en echt nauw in de gaten gehouden moet worden dmv bloedprikken op spiegel. Toch word het nog best vaak toegepast bij een bipolair probleem. Ik raad toch echt aan om hier over te praten bij GGZ als je er al niet zit? Klik om te vergroten... Ik slik zelf 1500mg depakine (stemmingstabilisator). Das 500mg onder de streefdosis, naarnaast slikte ik tot voorkort nog eens 6mg risperidon wat absurd hoog is dus ben weer terug naar 4mg en heb 2x50mg oxazepam tegen paniekaanvallen. Echter door een gebeurtenis die emotioneel heel veel impact op me had ben ik toch weer in afwisselende manisch depressieve periodes gekomen en is de stemmingstabilisator sinds dien veel ste zwak. En om niet het grootste gedeelte vd week op m'n tenen te lopen en extreme dingen ga doen of psychotisch word ben ik een zoektocht begonnen naar legaal verkrijgbare benzo's die me in slaap weten te krijgen in n manie"
"ikweetgeennaam zei: Ik slik zelf 1500mg depakine (stemmingstabilisator). Das 500mg onder de streefdosis, naarnaast slikte ik tot voorkort nog eens 6mg risperidon wat absurd hoog is dus ben weer terug naar 4mg en heb 2x50mg oxazepam tegen paniekaanvallen. Echter door een gebeurtenis die emotioneel heel veel impact op me had ben ik toch weer in afwisselende manisch depressieve periodes gekomen en is de stemmingstabilisator sinds dien veel ste zwak. En om niet het grootste gedeelte vd week op m'n tenen te lopen en extreme dingen ga doen of psychotisch word ben ik een zoektocht begonnen naar legaal verkrijgbare benzo's die me in slaap weten te krijgen in n manie Klik om te vergroten... Heb al een schyzo-affectieve bipolaire stoornis type 2 en door m'n langdurig anti psychotisch gebruik is m'n hersenschors dusdanig beschadigd dat ik extreem paychose gevoelig ben geworden en op dag 3 van 1-3 uur slaap al kronkels krijg en stemmen begin te horen en snel daarna ben ik compleet de realiteit kwijt en dat zorgt voor zeer onveilige situaties. Dus ik neem liever het risico int geval datk weer manisch ben, een extreem potente benzo te nemen dan uiteindelijk enorme stemmingswisselingen en psychotisch zijn"