#1
Verder die tekst was niet op jou gericht maar op zandman die zo agressief reageerde. Heeft nergens verstand van maar meent dat hij alles weet blijkbaar gebruikt hij te veel coke of zo.En nog net zo onzeker met het vingertje wijzen als toen.
Verder die tekst was niet op jou gericht maar op zandman die zo agressief reageerde. Heeft nergens verstand van maar meent dat hij alles weet blijkbaar gebruikt hij te veel coke of zo.En nog net zo onzeker met het vingertje wijzen als toen.
Neerbuigend hoe kwam je daar bij? zandman lult gewoon wat. ik ben toch de gene die het doorlopen heeft en echt wel weet hoe en waar je getest wordt want dit vraag je nl zelf aan.Vermoedelijk omdat de reactie naar Zandmenneke ook ietwat neerbuigend was... Maar dat zijn alleen mijn vermoedens, wat weet ik nou echt hè (als genius person)
Dus je hebt gewoon via de door de CBR aangewezen psychiater een urine test laten uitvoeren dan, toch?Nee gewoon veel sporten voortijd en 2 dagen er voor niets gedaan niet gezond gegeten veel vet en niet veel bewogen.
Degene die zomaar wat lult, ben jij, jasonwachtmeester.Neerbuigend hoe kwam je daar bij? zandman lult gewoon wat. ik ben toch de gene die het doorlopen heeft en echt wel weet hoe en waar je getest wordt want dit vraag je nl zelf aan.
Nee je kunt zelf kiezen naar welke je wilt deze moet uiteraard wel verbonden zijn aan cbr dus niet je eigen. Maar je hebt vrije keusDus je hebt gewoon via de door de CBR aangewezen psychiater een urine test laten uitvoeren dan, toch?
Dat was precies mijn punt inderdaad, na drie jaar ben je je respectloze en neerbuigende toontje nog niet verloren helaas.Dat zijn allemaal citaten van dit jaar niet van toen en daar ging jouw opmerking over.
Jammer dat jij het niet ziet en er je er al drie jaar over druk maakt, maatje.jammer dat jij het zo ziet
Beetje respect voor zeer gerespecteerde leden mag ook wel,en luisteren is ook een vak!Dat zijn allemaal citaten van dit jaar niet van toen en daar ging jouw opmerking over. Cbr staat los van die laboratorium dat was de discussie zandman zei dat cbr daar ook aan moest verdienen.
Die opmerkingen naar zandman kwamen allemaal na dat hij op de man speelde en niet vanuit mij.
Jij ook goeie jaarwisseling!Maar fijne jaarwisseling laten we het hierbij want ik verwacht dat ik mijn rijbewijs nu voor 10 jaar verlengen mag vorige keer was je raad het al 3 jaar vandaar.
Ik duim voor goede test voor je! Fijn dat je dan weer echt een lange tijd van het gezeik (pun intended) af bent.Ik maak me nergens druk over feit is dat ik 3 jaar niet ingelogd ben op de site en zag die berichten staan. Meer is het niet.
Nee inderdaad ik zie niets neerbuigend aan sowieso niet zo bedoeld gewoon feitelijk meer niet.
Maar fijne jaarwisseling laten we het hierbij want ik verwacht dat ik mijn rijbewijs nu voor 10 jaar verlengen mag vorige keer was je raad het al 3 jaar vandaar.
Dit is dus niet mogelijk. Waar je dan ook de test laat uitvoeren voor een drugsonderzoek, het moet altijd verbonden zijn aan het CBR om geldig te zijn voor een gezondheidsverklaring.[…]heb een nieuwe gezondheid verklaring in gevuld en moet dus gauw weer voor thc getest worden via cbr. Kan je van te voren de zelfde test laten uit voeren en zo ja waar?
Dus dat ik 100% zeker weet dat ze niets vinden.
Dat verklaart een hele hoop, lol.Dus gewoon voor je eigen gemoedsrust.
Oke Jason je had gelijk. Je vraag was vanaf het begin super duidelijk, zandman is een ouwe cynische zak en ik en iedereen die verder in dit topic hebben gereageerd hadden het fout en zijn domme oelewappers die niet kunnen lezen."Nu mijn rijbewijs voor een jaar terug gekregen en heb een nieuwe gezondheid verklaring in gevuld en moet dus gauw weer voor thc getest worden via cbr. Kan je van te voren de zelfde test laten uit voeren en zo ja waar?
Dus dat ik 100% zeker weet dat ze niets vinden."
Dit was mijn originele bericht wat vond je onduidelijk dan?
Zeg toch van tevoren zelfde test. Zodat ze (cbr) niets vinden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."