Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCbr test zelf laten uitvoeren.

Cbr test zelf laten uitvoeren.

104 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
J
JasonwachtmeesterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kunt via bloedwaardentest gewoon alle testen aanvragen en dat kan evt ook zonder cbr. Maar wat ik daar mee bedoelde toen want kende ik dat bloedwaardentest nog niet gewoon een thuistest en die zijn er ook gewoon voor urine. Dus gewoon voor je eigen gemoedsrust.

www.bloedwaardentest.nl

Homepage van Bloedwaardentest.nl

De grootste leverancier van bloedonderzoek voor particulieren. Van algemene t/m doelgerichte onderzoeken. Van DNA tot vitamines, wij brengen het in kaart!
www.bloedwaardentest.nl www.bloedwaardentest.nl
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jasonwachtmeester zei:
Dus gewoon voor je eigen gemoedsrust.
Klik om te vergroten...
Dat verklaart een hele hoop, lol.
Het is mij nooit duidelijk geweest dat je dit bedoelde, ook niet toen ik vanochtend na likes op mijn oude reactie weer terug kwam in dit topic. Ik denk dat veel leden hier dachten dat je opzoek was naar een manier om de test van het CBR te beïnvloeden of te omzeilen… Vandaar de reacties. Flinke miscommunicatie dus hahaha.
J
JasonwachtmeesterLid
01-01-2024, 00:00
#3
"Nu mijn rijbewijs voor een jaar terug gekregen en heb een nieuwe gezondheid verklaring in gevuld en moet dus gauw weer voor thc getest worden via cbr. Kan je van te voren de zelfde test laten uit voeren en zo ja waar?

Dus dat ik 100% zeker weet dat ze niets vinden."


Dit was mijn originele bericht wat vond je onduidelijk dan?

Zeg toch van tevoren zelfde test. Zodat ze (cbr) niets vinden.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jasonwachtmeester zei:
"Nu mijn rijbewijs voor een jaar terug gekregen en heb een nieuwe gezondheid verklaring in gevuld en moet dus gauw weer voor thc getest worden via cbr. Kan je van te voren de zelfde test laten uit voeren en zo ja waar?

Dus dat ik 100% zeker weet dat ze niets vinden."


Dit was mijn originele bericht wat vond je onduidelijk dan?

Zeg toch van tevoren zelfde test. Zodat ze (cbr) niets vinden.
Klik om te vergroten...
Oke Jason je had gelijk. Je vraag was vanaf het begin super duidelijk, zandman is een ouwe cynische zak en ik en iedereen die verder in dit topic hebben gereageerd hadden het fout en zijn domme oelewappers die niet kunnen lezen.

Seuw. Nou lekker klaarkomen op dit berichtje want je hebt je gelijk binnen, toch?
J
JasonwachtmeesterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wow ik stel je netjes een vraag en dan kom je met dit aan zetten jammer.

Heb even terug gelezen maar de enigen die het niet snapte was jij en zandman rest begreep het blijkbaar wel. Jammer dat je zo snel en gefrustreerd reageert wou gewoon weten wat er evt onduidelijk aan was maar laat maar. Wat een rare mensen hebben we dat we geen eens een vraag kunnen stellen zonder dat ze over de rooie gaan.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog even een tip @Jasonwachtmeester

Als je onderweg moet pissen en je bent in de middle of nowhere, dan zal er vast wel een mooi weiland zijn waar je ongezien je behoefte kan doen...

Maar dan moet je niet tussen de paarden gaan staan, want dan lachen ze je uit!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jasonwachtmeester zei:
Wow ik stel je netjes een vraag en dan kom je met dit aan zetten jammer.

Heb even terug gelezen maar de enigen die het niet snapte was jij en zandman rest begreep het blijkbaar wel. Jammer dat je zo snel en gefrustreerd reageert wou gewoon weten wat er evt onduidelijk aan was maar laat maar. Wat een rare mensen hebben we dat we geen eens een vraag kunnen stellen zonder dat ze over de rooie gaan.
Klik om te vergroten...
Nee Jason dit was mijn manier om te zeggen: ik geef op. Volgens mij reageerde ik best gezellig en respectvol maar jij bent alleen bezig met wie er drie jaar geleden wel en geen gelijk had haha. Prima heur, maar geen zin in. Fijne jaarwisseling en tot over tien jaar!
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jasonwachtmeester zei:
Nou ik heb verhalen gelezen van mensen die na 90 dagen nog positief testen.

Wil gewoon zekerheid.
Klik om te vergroten...
Beetje laat. Maar ik las dit bericht en dacht bij mijzelf hoe kan ik jou 100% zekerheid garanderen. Ik ga nu iets heel geks zeggen maar volgens mij moet dit wel redelijk wat zekerheid geven. NIET GEBRUIKEN!

😌
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeehond zei:
Het beste besluit van 2024.
Klik om te vergroten...
Niks aan toe te voegen, en dat wil wat zeggen op 30 december 😎 we proosten op een vriendelijkere toon in 2025. Of met de post frequentie van TS: 2027!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mevrouw Pløp zei:
Kom dan
Klik om te vergroten...
Dat is me nog niet gelukt op commando. Hoewel... Begint wel te kriebelen
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zanza zei:
Dat is me nog niet gelukt op commando. Hoewel... Begint wel te kriebelen
Klik om te vergroten...
Geef even een seintje als je zover bent!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Damn, stelletje geile wasberen.

* Edit: Goed, ik besloot even te googelen of geile wasbeer eigenlijk wel een bestaand begrip is.

Het antwoord is: ja.

IMG_3982.jpeg
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
zover
Klik om te vergroten...
Kun je dit ietwat toelichten en specificeren?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
Dat is me nog niet gelukt op commando. Hoewel... Begint wel te kriebelen
Klik om te vergroten...
🥱
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
seintje
Klik om te vergroten...
Oke lama
Roze Olifant zei:
Bekijk bijlage 63708
Klik om te vergroten...

ljuv zei:
🥱
Klik om te vergroten...
🫡
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zanza zei:
Oke lama
Klik om te vergroten...
Lama komen? Raarrrrr
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maarrre, dit blijkbaar spontaan ontstane orgie even terzijde, hoewel ik de zwoele sfeer zeker niet zou willen doorbreken (zou niet durven), ik blijf toch zitten met een prangende vraag… wie had er nou gelijk drie jaar geleden, Jason of De Zandman.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mevrouw Pløp zei:
Lama komen? Raarrrrr
Klik om te vergroten...
Aard van het beestje?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze Olifant zei:
Maarrre, dit blijkbaar spontaan ontstane orgie even terzijde, hoewel ik de zwoele sfeer zeker niet zou willen doorbreken (zou niet durven), ik blijf toch zitten met een prangende vraag… wie had er nou gelijk drie jaar geleden, Jason of De Zandman.
Klik om te vergroten...
De Zandman zei:
1+ 1 is?
Klik om te vergroten...
Ik had
Zanza zei:
11?
Klik om te vergroten...
Gelijk
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze Olifant zei:
Maarrre, dit blijkbaar spontaan ontstane orgie even terzijde, hoewel ik de zwoele sfeer zeker niet zou willen doorbreken (zou niet durven), ik blijf toch zitten met een prangende vraag… wie had er nou gelijk drie jaar geleden, Jason of De Zandman.
Klik om te vergroten...
Zijn spontane orgies niet de beste orgies?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."