#1
Wow wat een aannames denk je werkelijk dat je zo goed bent dat ik jouw berichten ga na lezen. Jij mengt je in een discussie en je hebt iets fout daar wordt je opgewezen maar daar kunt u blijkbaar niet tegen en dan gelijk op de man spelen ipv feiten en argumenten gebruiken dat doen zwakke mensen wel vaker.
En ju lieg je ook nog want je had geen ervaring maar je had het van horen zeggen. Fijn persoonlijkheid heb jij.
Wat is er mis gegaan in je leven dat je zo raar regeert?
En ju lieg je ook nog want je had geen ervaring maar je had het van horen zeggen. Fijn persoonlijkheid heb jij.
Wat is er mis gegaan in je leven dat je zo raar regeert?

