Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCbr test zelf laten uitvoeren.

Cbr test zelf laten uitvoeren.

104 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
J
JasonwachtmeesterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wow wat een aannames denk je werkelijk dat je zo goed bent dat ik jouw berichten ga na lezen. Jij mengt je in een discussie en je hebt iets fout daar wordt je opgewezen maar daar kunt u blijkbaar niet tegen en dan gelijk op de man spelen ipv feiten en argumenten gebruiken dat doen zwakke mensen wel vaker.

En ju lieg je ook nog want je had geen ervaring maar je had het van horen zeggen. Fijn persoonlijkheid heb jij.

Wat is er mis gegaan in je leven dat je zo raar regeert?
J
JasonwachtmeesterLid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
Dus je hebt gewoon via de door de CBR aangewezen psychiater een urine test laten uitvoeren dan, toch?
Klik om te vergroten...
Je mag zelf een psycholoog op zoeken, bij sommigen kon/kan je ook bloed / urine laten onderzoeken. Nu moest het via bloedwaardentest.

Die van mij toen zat in ziekenhuis en die hadden dus ook de mogelijkheid voor urine en bloed. Alleen toen moest ik alleen urine laten checken a 32 euro nu moet ik bloed en urine en dat was 200+
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jasonwachtmeester zei:
Je mag zelf een psycholoog op zoeken, bij sommigen kon/kan je ook bloed / urine laten onderzoeken. Nu moest het via bloedwaardentest.

Die van mij toen zat in ziekenhuis en die hadden dus ook de mogelijkheid voor urine en bloed. Alleen toen moest ik alleen urine laten checken a 32 euro nu moet ik bloed en urine en dat was 200+
Klik om te vergroten...
Haha ja ik weet toevallig ook hoe het werkt… Ik ben ook afgelopen jaar bij de psych geweest rondom het aanvragen van mijn rijexamen. Het CBR besteedt dit uiteraard uit: de meeste rijinstructeurs zullen niet toevallig ook een laboratorium- of psychiatrie opleiding hebben gedaan, haha.
Ik mocht ook zelf een instantie uitzoeken en ging gewoon waar ik het eerste terecht kon. Maar zij onderhielden wel zelf het contact met het CBR, ik kon niet zelf de uitslag invullen ofzo hoor. Via het CBR-systeem kon ik uiteindelijk alles teruglezen hierover.

Dus puntje bij paaltje komt het dan toch gewoon neer op een test (bij een externe psychiater die/)dat door het CBR is geregeld…
Volgens mij was het punt vooral: het CBR gaat echt niet zomaar een niet-erkend privaat labtestje accepteren. Het moet wel via de instanties.

Jasonwachtmeester zei:
Neerbuigend hoe kwam je daar bij? zandman lult gewoon wat. ik ben toch de gene die het doorlopen heeft en echt wel weet hoe en waar je getest wordt want dit vraag je nl zelf aan.
Klik om te vergroten...
Was eigenlijk van plan dit te negeren want ik vind het een beetje treurig en zinloos deze discussie op te halen haha. Maar je hielp me weer herinneren hoe ik twee jaar geleden erbij kwam dat je je “neerbuigend” uitte, met uitspraken als:
Jasonwachtmeester zei:
denk je werkelijk dat je zo goed bent dat ik jouw berichten ga na leze
Klik om te vergroten...
Jasonwachtmeester zei:
Fijn persoonlijkheid heb jij
Klik om te vergroten...
Jasonwachtmeester zei:
Wat is er mis gegaan in je leven dat je zo raar regeert
Klik om te vergroten...

Wees een beetje lief joh. Ook al vind je nog dat je zo gelijk hebt, ook met hoe je dat zegt kan je jezelf en je gelijk onderuit halen door zo neerbuigend te doen ja.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mevrouw Pløp zei:
Wat is een F.N.G?

Lekkere post zandman!
Klik om te vergroten...
Maak er dan maar een eind aan want dit gaat nergens meer over. elkaar beledigen is niet echt netjes.
J
JasonwachtmeesterLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Haha ja ik weet toevallig ook hoe het werkt… Ik ben ook afgelopen jaar bij de psych geweest rondom het aanvragen van mijn rijexamen. Het CBR besteedt dit uiteraard uit: de meeste rijinstructeurs zullen niet toevallig ook een laboratorium- of psychiatrie opleiding hebben gedaan, haha.
Ik mocht ook zelf een instantie uitzoeken en ging gewoon waar ik het eerste terecht kon. Maar zij onderhielden wel zelf het contact met het CBR, ik kon niet zelf de uitslag invullen ofzo hoor. Via het CBR-systeem kon ik uiteindelijk alles teruglezen hierover.

Dus puntje bij paaltje komt het dan toch gewoon neer op een test (bij een externe psychiater die/)dat door het CBR is geregeld…
Volgens mij was het punt vooral: het CBR gaat echt niet zomaar een niet-erkend privaat labtestje accepteren. Het moet wel via de instanties.


Was eigenlijk van plan dit te negeren want ik vind het een beetje treurig en zinloos deze discussie op te halen haha. Maar je hielp me weer herinneren hoe ik twee jaar geleden erbij kwam dat je je “neerbuigend” uitte, met uitspraken als:




Wees een beetje lief joh. Ook al vind je nog dat je zo gelijk hebt, ook met hoe je dat zegt kan je jezelf en je gelijk onderuit halen door zo neerbuigend te doen ja.
Klik om te vergroten...
Dat zijn allemaal citaten van dit jaar niet van toen en daar ging jouw opmerking over. Cbr staat los van die laboratorium dat was de discussie zandman zei dat cbr daar ook aan moest verdienen.

Die opmerkingen naar zandman kwamen allemaal na dat hij op de man speelde en niet vanuit mij.
J
JasonwachtmeesterLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
Dus je hebt gewoon via de door de CBR aangewezen psychiater een urine test laten uitvoeren dan, toch?
Klik om te vergroten...
Nee je kunt zelf kiezen naar welke je wilt deze moet uiteraard wel verbonden zijn aan cbr dus niet je eigen. Maar je hebt vrije keus
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#7
1000104030.gif
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jasonwachtmeester zei:
Dat zijn allemaal citaten van dit jaar niet van toen en daar ging jouw opmerking over.
Klik om te vergroten...
Dat was precies mijn punt inderdaad, na drie jaar ben je je respectloze en neerbuigende toontje nog niet verloren helaas.
J
JasonwachtmeesterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Respectloze? Mag je vinden maar ik gebruik gewoon feiten en komt die zandman aanzetten met zijn respectloze reactie. Ja dan kun je het ook terug verwachten. En wat is er neerbuigende aan dan? Ik gaf gewoon aan wat er feitelijk gebeurd en zandman zou iets van iemand gehoord hebben en daar reageer ik op niets neerbuigend aan in mijn beleving, jammer dat jij het zo ziet.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jasonwachtmeester zei:
jammer dat jij het zo ziet
Klik om te vergroten...
Jammer dat jij het niet ziet en er je er al drie jaar over druk maakt, maatje.
J
JasonwachtmeesterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik maak me nergens druk over feit is dat ik 3 jaar niet ingelogd ben op de site en zag die berichten staan. Meer is het niet.

Nee inderdaad ik zie niets neerbuigend aan sowieso niet zo bedoeld gewoon feitelijk meer niet.

Maar fijne jaarwisseling laten we het hierbij want ik verwacht dat ik mijn rijbewijs nu voor 10 jaar verlengen mag vorige keer was je raad het al 3 jaar vandaar :wink:.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jasonwachtmeester zei:
Dat zijn allemaal citaten van dit jaar niet van toen en daar ging jouw opmerking over. Cbr staat los van die laboratorium dat was de discussie zandman zei dat cbr daar ook aan moest verdienen.

Die opmerkingen naar zandman kwamen allemaal na dat hij op de man speelde en niet vanuit mij.
Klik om te vergroten...
Beetje respect voor zeer gerespecteerde leden mag ook wel,en luisteren is ook een vak!
J
JasonwachtmeesterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Respect moet je verdienen en werkt dat niet beide kanten op? niet iemand die dus iets van horen zeggen heeft en dan komt hij met zo'n bericht aan zetten op de man spelen beetje jammer. Ik weet toch wat ik afgesproken heb met cbr en hoe die testen gaan dat is wat ik zei.

En naar wat moet ik luisteren dan iemand die met al zijn ervaringen het fout heeft?
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jasonwachtmeester zei:
Maar fijne jaarwisseling laten we het hierbij want ik verwacht dat ik mijn rijbewijs nu voor 10 jaar verlengen mag vorige keer was je raad het al 3 jaar vandaar :wink:.
Klik om te vergroten...
Jij ook goeie jaarwisseling!

Stop je wel effe bij de eerstvolgende Shell? De popcorn is in de aanbieding.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jasonwachtmeester zei:
Ik maak me nergens druk over feit is dat ik 3 jaar niet ingelogd ben op de site en zag die berichten staan. Meer is het niet.

Nee inderdaad ik zie niets neerbuigend aan sowieso niet zo bedoeld gewoon feitelijk meer niet.

Maar fijne jaarwisseling laten we het hierbij want ik verwacht dat ik mijn rijbewijs nu voor 10 jaar verlengen mag vorige keer was je raad het al 3 jaar vandaar :wink:.
Klik om te vergroten...
Ik duim voor goede test voor je! Fijn dat je dan weer echt een lange tijd van het gezeik (pun intended) af bent.

Ook heel fijn dat je het niet respectloos hebt bedoeld. Hopelijk leer je in het komende jaar dat je woordkeuze en dergelijke er ook toe doen, zodat het ook niet respectloos over komt.

Nog even de feiten op een rijtje:
Jasonwachtmeester zei:
[…]heb een nieuwe gezondheid verklaring in gevuld en moet dus gauw weer voor thc getest worden via cbr. Kan je van te voren de zelfde test laten uit voeren en zo ja waar?

Dus dat ik 100% zeker weet dat ze niets vinden.
Klik om te vergroten...
Dit is dus niet mogelijk. Waar je dan ook de test laat uitvoeren voor een drugsonderzoek, het moet altijd verbonden zijn aan het CBR om geldig te zijn voor een gezondheidsverklaring.
J
JasonwachtmeesterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je kunt via bloedwaardentest gewoon alle testen aanvragen en dat kan evt ook zonder cbr. Maar wat ik daar mee bedoelde toen want kende ik dat bloedwaardentest nog niet gewoon een thuistest en die zijn er ook gewoon voor urine. Dus gewoon voor je eigen gemoedsrust.

www.bloedwaardentest.nl

Homepage van Bloedwaardentest.nl

De grootste leverancier van bloedonderzoek voor particulieren. Van algemene t/m doelgerichte onderzoeken. Van DNA tot vitamines, wij brengen het in kaart!
www.bloedwaardentest.nl www.bloedwaardentest.nl
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jasonwachtmeester zei:
Dus gewoon voor je eigen gemoedsrust.
Klik om te vergroten...
Dat verklaart een hele hoop, lol.
Het is mij nooit duidelijk geweest dat je dit bedoelde, ook niet toen ik vanochtend na likes op mijn oude reactie weer terug kwam in dit topic. Ik denk dat veel leden hier dachten dat je opzoek was naar een manier om de test van het CBR te beïnvloeden of te omzeilen… Vandaar de reacties. Flinke miscommunicatie dus hahaha.
J
JasonwachtmeesterLid
01-01-2024, 00:00
#18
"Nu mijn rijbewijs voor een jaar terug gekregen en heb een nieuwe gezondheid verklaring in gevuld en moet dus gauw weer voor thc getest worden via cbr. Kan je van te voren de zelfde test laten uit voeren en zo ja waar?

Dus dat ik 100% zeker weet dat ze niets vinden."


Dit was mijn originele bericht wat vond je onduidelijk dan?

Zeg toch van tevoren zelfde test. Zodat ze (cbr) niets vinden.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jasonwachtmeester zei:
"Nu mijn rijbewijs voor een jaar terug gekregen en heb een nieuwe gezondheid verklaring in gevuld en moet dus gauw weer voor thc getest worden via cbr. Kan je van te voren de zelfde test laten uit voeren en zo ja waar?

Dus dat ik 100% zeker weet dat ze niets vinden."


Dit was mijn originele bericht wat vond je onduidelijk dan?

Zeg toch van tevoren zelfde test. Zodat ze (cbr) niets vinden.
Klik om te vergroten...
Oke Jason je had gelijk. Je vraag was vanaf het begin super duidelijk, zandman is een ouwe cynische zak en ik en iedereen die verder in dit topic hebben gereageerd hadden het fout en zijn domme oelewappers die niet kunnen lezen.

Seuw. Nou lekker klaarkomen op dit berichtje want je hebt je gelijk binnen, toch?
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#20
1000104026.gif

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."