#1
U vraagt !Wow ik stel je netjes een vraag en dan kom je met dit aan zetten jammer.
Heb even terug gelezen maar de enigen die het niet snapte was jij en zandman rest begreep het blijkbaar wel. Jammer dat je zo snel en gefrustreerd reageert wou gewoon weten wat er evt onduidelijk aan was maar laat maar. Wat een rare mensen hebben we dat we geen eens een vraag kunnen stellen zonder dat ze over de rooie gaan.
Wij draaien...
šæ