Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCbr test zelf laten uitvoeren.

Cbr test zelf laten uitvoeren.

104 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
J
JasonwachtmeesterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb

Nu mijn rijbewijs voor een jaar terug gekregen en heb een nieuwe gezondheid verklaring in gevuld en moet dus gauw weer voor thc getest worden via cbr. Kan je van te voren de zelfde test laten uit voeren en zo ja waar?

Dus dat ik 100% zeker weet dat ze niets vinden.

Zal +/- 70 -75 dagen nuchter zijn van alle vormen van drugs.

Wil zekerheid hebben.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jasonwachtmeester zei:
Heb

Nu mijn rijbewijs voor een jaar terug gekregen en heb een nieuwe gezondheid verklaring in gevuld en moet dus gauw weer voor thc getest worden via cbr. Kan je van te voren de zelfde test laten uit voeren en zo ja waar?

Dus dat ik 100% zeker weet dat ze niets vinden.

Zal +/- 70 -75 dagen nuchter zijn van alle vormen van drugs.

Wil zekerheid hebben.
Klik om te vergroten...
70 dagen nuchter is toch al zekerheid op een negatieve rest?
J
JasonwachtmeesterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou ik heb verhalen gelezen van mensen die na 90 dagen nog positief testen.

Wil gewoon zekerheid.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe testen ze bij CBR?
J
JasonwachtmeesterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Via urine
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kan zelf een lab benaderen maar dat gaat wel wat kosten denk ik.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Los daarvan, ik denk dat het CBR altijd zelf een test afneemt.
Die kijken niet naar "een test van een ander lab"
Hun schoorsteen moet ook roken, nietwaar.
Het gaat ook zoals overal en altijd om de knikkers.
De fluit en de duit, zogezegd.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik reageer, dwz. Schrijf een bericht, omdat ik dat nodig vind. De reden:
Ik ben er niet van overtuigd dat ik fout zit.
Over het algemeen neemt iedere arts voor zijn analyse, zelf weer een eigen onderzoek ( laboratorium) af. Dit zie je ook in ziekenhuizen. Iedere verdere specialist neemt voor zijn onderzoek zonodig bloed af.
Eerdere onderzoeken, laboratorium met name, zeker als deze elders zijn genomen, worden alsnog opnieuw uitgevoerd.
Voila. C'est ca!

Voorts schrijf ik een bericht als reactie op een ander bericht, a l s i k d a t w i l.
Ik laat mij door een F.N.G. niet de wet voorschrijven, of, en wanneer wel, of niet ik een of meerdere reacties plaats!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
Omdat ik dat nodig vind.
Ik ben er niet van overtuigd dat ik fout zit.
Over het algemeen neemt iedere arts voor zijn analyse, zelf weer een eigen onderzoek ( laboratorium) af. Dit zie je ook in ziekenhuizen. Iedere verdere specialist neemt voor zijn onderzoek zonodig bloed af.
Eerdere onderzoeken, laboratoriummet name, zeker als deze elders zijn genomen, worden alsnog opnieuw uitgevoerd.
Voila. C'est ca!

Voorts schrijf ik een bericht als reactie op een ander bericht, a l s i k d a t w i l.
Ik laat mij door een F.N.G. niet de wet voorschrijven, of, en wanneer wel, of niet een reactie plaats!
Klik om te vergroten...
Wat is een F.N.G?

Lekkere post zandman!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mevrouw Pløp zei:
Wat is een F.N.G?

Lekkere post zandman!
Klik om te vergroten...
Freeeeeaking new guy!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
ljuv zei:
Freeeeeaking new guy!
Klik om te vergroten...
Jij bent zo erg. Echt niet normaal 🤣
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Zandman zei:
Nee, die F staat niet voor freaking....
Klik om te vergroten...
Je doet er nog een schepje bovenop? 🤣
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jazeker!
Nou mag je 3 x raden. Zeggen ze altijd...
3 x is scheepsrecht, nietwaar.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja. Bijna goed! 1+ 1 is?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Zandman zei:
Ja. Bijna goed! 1+ 1 is?
Klik om te vergroten...
11?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
U bent voor het tentamen Hoofdrekenen gezakt......
De oplossing van dit heikele vraagstuk is:. Het cijfer genaamd twee. In cijfers uitgedrukt: 2
Tenminste zo hebben ze mij geprobeerd om te leren....( Humor)
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
ljuv zei:
Freeeeeaking new guy!
Klik om te vergroten...
Wtf. Hoe wist je dit? En vooral, hoe komt het dat Zandman zoiets weet en ik die jonger ben niet?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Wtf. Hoe wist je dit? En vooral, hoe komt het dat Zandman zoiets weet en ik die jonger ben niet?
Klik om te vergroten...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
ljuv zei:
Klik om te vergroten...
Waarom is het dan FNG ipv NG wat minder denigrerend zou zijn?
🤔🤣
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zanza zei:
Jij bent zo erg. Echt niet normaal 🤣
Klik om te vergroten...
Is goed joh, knorretje van me. Is niet eens studentikoos dit hoor😘

Ik had het bijna goed toch @De Zandman?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."