Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost je Pillen Pics!

Post je Pillen Pics!

727 antwoorden
143 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
n8wachT zei:
Ik heb andere Punishers. De breuklijn is gestippelde in plaats van een rechte lijn.

De Punisher is een populaire naam waar tientallen remakes van verschenen zijn. Ben de tel kwijt hoeveel varianten precies.
Klik om te vergroten...
Dan is testen juist belangrijk lijkt mij.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zweevteev zei:
Dat zijn echt de mooiste pillen die ik ooit gezien heb, heel esthetisch.
Klik om te vergroten...

Toen kwamen elke maand fantastische drukken. Niet zoals de laatste 3 jaar waar de punischer letterlijk en figuurlijk uitgeperst is 😅.
F
Fr8484Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Larsson zei:
XTC Max 33 Verstappen
Klik om te vergroten...
Iemand hier ervaring mee qua samenstelling of sterkte? Heb deze liggen maar kan geen enkel verslag of report vinden :wink:
L
LarssonLid
01-01-2024, 00:00
#4
XTC Max 33 Verstappen
l
lunatic proLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tinji007 zei:
Bekijk bijlage 18611
Klik om te vergroten...
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fr8484 zei:
Iemand hier ervaring mee qua samenstelling of sterkte? Heb deze liggen maar kan geen enkel verslag of report vinden :wink:
Klik om te vergroten...
We mogen niet speculeren, het is aan te raden jouw pillen te laten testen omdat iedere batch anders kan zijn.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#7
De "lelijkste" pillen (XTC) die ik tot nu toe heb gehad.

S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wollukker zei:
De "lelijkste" pillen (XTC) die ik tot nu toe heb gehad.
Klik om te vergroten...
Ik heb dezelfde en vind ze niet verkeerd moet ik zeggen. Aan de hoge mg kant maar best lol mee gehad.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stratora zei:
Ik heb dezelfde en vind ze niet verkeerd moet ik zeggen. Aan de hoge mg kant maar best lol mee gehad.
Klik om te vergroten...

Dan ben ik verwend met mooie pillen haha.

Heb ze niet getest (zijn uit de voorraad van een vriend die er al tijden goed op gaat), dus over mg kan ik niet meepraten.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wollukker zei:
De "lelijkste" pillen (XTC) die ik tot nu toe heb gehad.

Klik om te vergroten...
Het lijkt er op dat The Dark Raver in zijn schuurtje heeft lopen knutselen.
t
tor2510Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Zacht gedrukte MyBrands (je ziet het poeder al liggen, haha) en keihard gedrukte NY Yankees. MyBrands al drie keer gebruikt, top! NY Yankees nog nooit gebruikt. Iemand al ervaring mee? Heb alle 14 pagina's van dit topic bekeken maar nog niet voorbij zien komen
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Speculeren is niet toegestaan. Enige mogelijkheid om er zeker van te zijn is ze te laten testen.
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deze kado gekregen en zien er leuk uit en nog niet uit geprobeerd
Zouden zijn getest op 70mg.

Canon - 1.jpg
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#14
DHL | Fast Delivery (approx 280mg)

xtv.jpgx.jpg
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ronde grijze New York Yankees. Net laten testen, 130mg. Geen andere troep hierin. 20230413_132411.jpg
t
tor2510Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Nog niet getest. Ben benieuwd.
t
tracher999Lid
01-01-2024, 00:00
#17
mooie pilletjes zouw ze zelfs wille verzamele terwijl ik geen xtc gebruik
M
Micheal123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb afgelopen week wat pillen gehaald en het zijn de beruchte roze maserati’s 300mg van redalert. Deze melding was van december afgelopen jaar.
Ben toch benieuwd of mensen ervaringen hebben met deze pillen?
Heb ze nog niet getest maar ga ik binnekort doen.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat gaat je alleen maar schijnveiligheid opleveren. Bovendien is speculeren niet toegestaan. Gewoon inderdaad lekker laten testen en geduldig wachten op de uitslag :)
P
Pipo982Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Misschien ligt het aan mij, maar deze vind ik toch een van de lelijkste die ik gehad heb:sleepy: Kan niet eens uitmaken wat er nou precies op staat.. Iemand een idee?
20230516_215648.jpg20230516_215734.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."