@4-hydroxybutaanzuur Volledig stoppen op 2 ml per uur met een diazepammetjes is lastig. Je zal dan misschien een uurtje of 2 extra kunnen slapen alvorens de dopamine rebound start en je wakker wordt. Met dia kan je wel sneller de dosis afbouwen naar lager dan 1 ml per 2 uur (3 maal per dag 5mg), Vanaf dan kan je het gouden Russisch goedje gaan gebruiken om de G opzij te zetten.
De dosissen van Jumping jack zijn aan de zeer hoge kant.. je hebt maar 5 dagen gebinged als ik het goed heb? Meteen na je laatste Gtje 2 gram pheni nemen, goed slapen en uitrusten en dan in de ochtend kijken naar hoe je je voelt lichamelijk en mentaal en dan zou ik tegen de volgende avond 1,5 gram nemen en dan zou je volledig stabiel moeten zijn voor komende dagen.
Beetje opletten met Pheni, nooit langer dan 3 dagen, dit is echt een risky stofje!
Hey goedemiddag,
Excuses voor het wat verlate antwoord, ik heb het erg druk gehad dit weekend. Ben wel veel in contact geweest met
@Spyro, dat was heel fijn. Heel lief dat je ook mee denkt
@GABA-B Bonanza!!
Even korte status update:
Vrijdag avond had ik dus een diazepammetje genomen inderdaad, ik heb toen 00:00 voor het laatst gebruikt. Ik heb dit tot 16:00 volgehouden, dus 16 uur zonder noemenswaardige verschijnselen. Alleen een verhoogde pols, en wat gespannen. Vervolgens zaterdag avond weer wat gebruikt, geprobeerd zo weinig mogelijk, toen 4:00 gestopt. En toen tot zondag zonder diazepam 15:30 niks gebruikt, toen kreeg ik het wat moeilijker, angstig etc. Maar wederom 12 uur niks gebruikt, zonder echt noemenswaardige verschijnselen.
In het kort; ik ben gelukkig na een week veel gebruik nog niet super lichamelijk afhankelijk. Ik heb in 2017 een detox gehad, zat toen op 2,5 per uur, kon toen echt niet 1 a 2 uurtjes wachten. Dus ben bekent met de afkick, en weet ook wat verantwoord is en wat niet. Ik denk dat ik dit weekend had kunnen stoppen met diazepam alleen.
Maar na de vele goede verhalen over phenibut, dat dus besteld dit weekend, en vanmorgen binnengekregen. Uiteindelijk toch fijner om met een middel dat op je GABA - B receptor hecht te stoppen. Zondag ben ik eind van de middag weer begonnen, heb stabiel 2 / 2,5 ml per 2 uur gebruikt. Vannacht om 2:00 laatste dosis voor slapen, werd toen 6:30 wakker. Niet bezweet of ijskoud, geen hoge pols, heb toen 3ml genomen en doorgeslapen tot 10:00. Wederom geen erge afkickverschijnselen.
Tot slot nu mijn plan voor vanavond, daar kan ik nog wel wat advies voor gebruiken:
Ik wil graag phenibut nemen in de avond, en dan de nacht doorslapen, en de volgende dag nog 1 (en de laatste) dosis phenibut nemen. Advies is om de phenibut tegelijk of een uur later met mijn laatste Gtje te nemen? Plan:
1. 22:00 laatste 2ml, tegelijkertijd 2 gram phenibut, de nacht slapen.
2. Ik ben bang dat ik alsnog morgen afkick krijg, kan ik dan 12 uur later eventueel om 10:00 nog 1 gram phenibut nemen?
3. Morgen avond 22:00 1,5 gram phenibut nemen, en dan stoppen met phenibut
4. Eventueel dag 3 bij spanning kan ik nog een diazepammetje nemen, en mirthazepine om te slapen?
Vragen:
1. Ik heb nog diazepam, oxazepam, en mirtazapine liggen. Als ik morgen wat angstig ben kleine dosis 5mg dia, of 10mg oxza nemen, of is dat echt not done? en is het dan beter om 1 gram phenibut te nemen? (ik heb overigens 0 benzo tolerantie, gebruik het echt alleen sporadisch)
2. De angst bestaat natuurlijk dat de phenibut niet goed is, of dat het bij mij niet werkt. Wat te doen als het helemaal niet werkt? G + phenibut is gevaarlijk, dus wil absoluut niet combineren. Maar misschien wel fijn om een plan te hebben.
Verder heb ik er heel veel vertrouwen in dat het goed komt, maar wil het gewoon even duidelijk hebben allemaal. Ik heb lekker boodschappen gehaald, fruit groente, ga vanavond gezond eten. En morgen hoef ik in principe het huis niet uit, ben er klaar voor!
Special thanks to
@Spyro 💟💜 En natuurlijk iedereen hier op het forum, jullie zijn toppers!