Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPhenibut als afsluiter van mijn ghb gebruik

Phenibut als afsluiter van mijn ghb gebruik

96 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mitch11227 zei:
hoe bedoel je precies van voor je het weet zit je van twee op drie en drie op vier ?
die snap ik niet helemaal ?
Klik om te vergroten...
Uhm uit ervaring, je leert lichaam af om constant met de tijd bezig te zijn en je totale dagdosering gaat met het rekken van de tijd sneller omlaag. Je lichaam is ook gewoon een programmeerbare machine. Tuurlijk is ieder mens anders maar als je het gevecht naar om de drie uur eenmaal hebt gewonnen, en dst kan echt heel snel wordt het daarna veel makkelijker. Ik heb in de klinieken het verschil gezien tussen de mensen die OCD bleven vasthouden aan die 2 uur en mensen die kozen voor de periode verlengen. Daar zat een wereld van verschil tussen. De mensen die blijven vasthouden aan die twee uur zijn nog steeds teveel met hun volgende high bezig. De andere groep geraakt daar veel sneller van af
M
Mitch11227Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hoe bedoel je precies van voor je het weet zit je van twee op drie en drie op vier ?
die snap ik niet helemaal ?
T
Tomtom123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
4-hydroxybutaanzuur zei:
Hey Speedfreaker,

En @Spyro en @GABA-B Bonanza

Hier een kleine update vanuit mij, het is erg slecht met me gegaan. Zo rooskleurig als mijn laatste bericht is het helaas niet afgelopen, het is mij niet gelukt met phenibut. Of dat door de waarschijnlijk slechte phenibut komt of niet laat ik in het midden.

Mijn moeder is 2 weken geleden in het ziekenhuis beland, en overleden, begrafenis gepland, vorige week maandag de begrafenis, allemaal aan de G :( En dinsdag 9:30 opname in de high care detox. Ben daar nu nog steeds, wordt hier veilig afgebouwd.

Om antwoord te geven op je vraag:
Ik raad ten strengste af om na 9 jaar gebruik te stoppen met phenibut, en al helemaal met die doseringen. Ik kan je wel vertellen hoe het hier in de kliniek gebeurd, en hoe je het thuis dus ook zou kunnen doen.

Ten eerste, je zegt dat je 60 ML per dag gebruikt, en je zegt dat je 3,5 per 2 uur gebruikt, dat kan al niet. 60 milliliter per dag is 5 milliliter per 2 uur. Hier wordt je eerst stabiel gebracht op om de 2 uur doseren, dat voor 48 uur.

Dan kun je per dag met 0,5 milliliter per uur (per dag) afbouwen, maar dat is best zwaar, als je het zwaar hebt plan je een stabilisatie dag in. Je voelt je ontzettend klote, en gespannen, werken is geen optie. 12 uur smiddags ga je naar beneden, en nachts zet je de wekker om de 2 uur (je slaapt heel weinig).

Een afbouwschema voor jou zal er als volgt uitzien:

Bekijk bijlage 40570


Als je het niet trekt neem dan eenmalig 1 ml extra, en probeer tot rust te komen, maar houd bovenstaand schema aan, en houd een stabilisatie dag (een dag dezelfde dosering aanhouden.)

Nogmaals: ga niet met phenibut kloten na 9 jaar!

Wat je kan verwachten; bijvoorbeeld; inname 12:00, rust, vanaf 13:15/13:30, begint de onrust, licht trillen, zweethandjes, hartslag iets omhoog, dit is niets waar je van in paniek moet raken. Dit hoort er allemaal bij, voor 10 dagen lang, elke 2 uur, bereid je hierop voor. Dit is voornamelijk overdag, snachts zou je moeten kunnen slapen om de verlaagde dosering. Zorg dat je eten in huis hebt, neem een warme (niet te warm) douche als je het moeilijk hebt. En zet door.

EET NIET NET VOOR OF NA JE GIFT! Probeer het eerst minimaal een half uur/ 45 minuten te laten inwerken, en een uur voordat je neemt niks eten.

Bij 1 ml per 2 uur kun je stoppen, als het mogelijk is sla wat diazepam in, ga dit niet combineren met de G, maar voor de laatste dag is dit wellicht handig om te slapen de eerste dagen en bij angst/ onrust. (Dus NADAT je gestopt bent, als je op 1 ml per 2 uur zit)

Je merkt vanzelf als je het echt niet trekt, probeer zoveel mogelijk bovenstaand schema aan te houden. En als het echt niet gaat ambulance bellen.

Gezien de grootte schaarste aan GHB door het land gaan veel mensen het zwaar krijgen, mochten mensen een schema willen kan ik die maken. Ga alsjeblieft niet kloten met phenibut na 9 jaar gebruik, dat is echt levensgevaarlijk.

Heel veel succes en sterkte 💟💟💟💟💟

PS: Koop magnesium citraat, neem dit 3 keer per dag 200mg tegen spierspanning

PS 2: Laatste dag hoef je niet meer in de nacht die 1 ml per 2 uur te doseren, stop om 00:00, neem 10mg diazepam en slaap voor het eerst in 9 jaar weer een nacht door!
Klik om te vergroten...
2 jaar later maar this saved my life! Dankjewel! Met deze hulp is het me bijna gelukt 😀
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hi ik ben een zware GHB gebruiker en wil mijn verhaal met jullie delen.
Er is nog veel onduidelijkheid over Phenibut.
Maar Phenibut is een prima middel om de geestelijke verslaving van GHB op te vangen na een korte a medium bing.

De gebruikers hoeveelheden die ik hier benoem zijn niet die de meest doorgaande gebruikers hoeveelheden. Dus ik raad mijn gebruik die ik in de jaren heb opgebouwd niet aan om zomaar te gaan proberen voor een nieuwkomer.
Ik ben nog nooit lichamelijk verslaafd geweest omdat ik altijd op tijd stop.

Nu wil ik mijn verhaal delen omdat het eventueel iemand kan helpen die met de handen in het haar zit en geen medicijnen kan regelen en informatie zoekt omtrent het afkicken van GHB met hulp van Phenibut.

Ik had een liter GHB gekocht!
Weer verschillende feesten en horeca kwamen opgang na alle ellende van de corona crisis.
Maar ik had nog een kwartje staan..
Helemaal vergeten!
Mijn verjaardag kwam er aan en ik ben dit keer behoorlijk over mijn grens gegaan.

In 3 weken tijd heb ik 1.25 liter GHB gebruikt.
Dat is behoorlijk wat voor mijn doen.
Ik heb geen Baclofen en geen Diazepam of iets anders.
Wat nu?
Dus ik heb Phenibut besteld om achterde hand te hebben.

Nu ben ik al bekend met Phenibut dus ik heb al wel een tolerantie voor het goedje.

Ik ben nu geestelijk verslaafd aan GHB.
Zou ik cold Turkie stoppen ga ik zeker een psychose ontwikkelen.
Ik neem om het uur of om de twee uur een buisje.
Dat buisje kan 3ml mischien 4ml of zelfs misschien 5ml zijn, ik wissel tijden en hoeveelheden af op gevoel voor me zelf.

Na mijn laatste buisje neem ik na 30 minuten 2 gram goede kwaliteit Phenibut.
Dan als mijn buisje uitwerkt krijg ik daar niks van mee. Na zes uurtje vul ik aan met een gram en naar zes uur weer.
In totaal vier gram op de dag.
Dat is erg hoog maar mijn GHB gebruik ook.
De rest van de week bouw ik hem omhoog tot 7 gram per dag. En dan ga ik teug naar 1 gram op een dag.

De laatste dag mijn laatste gram.
Eind van de 24 uur drink ik een paar glazen wijn.
De hele week heb ik heerlijk geslapen op de Phenibut.
Dus nu een nieuw probleem, slapen op de G en dan op de Pheni... dan weet je nu al dat slapen lastig kan worden nuchter.

Dus dan ga ik naar de shop en koop 2 gram wiet!
Ik ga lekker gamen en serie kijken!
Een dikke joint roken en wijn drinken.
En heeerlijk ik slaap als een roos eindelijk weer zoals het moet!
Ik blijf 3 dagen door blowen.
Ik koop nog 2 flessen wijn en drink en blow wat
...
Ik slaap wat en ben weer mezelf.

Ik kreeg ineens een groot bedrag gestort en dacht meteen zou ik wat leuks bestellen..
Keta? Coke? Misschien GHB?

Nah het was al een behoorlijk heavy maandje ik ga goede boodschappen doen en van de zon genieten.
Phenibut kan een oplossing bieden maar zorg dat je bekend bent met de stof en hoe je het meot gebruiken en het kan je helpen met je GHB probleem.
Dus ik deel mijn verhaal hier zodat mensen die onderzoek doen misschien hier wat aan hebben.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik lees dat Phenibut zwaarder afkicken kan zijn als GHB. Maar ik vind de comedown van GHB zo erg en die van Phenibut niet.
Ik heb nu een aantal keer 25gram in de week gebruikt om de afkick van GHB op te vangen.
Wie is er goed bekend met Phenibut en weet hoe de afkick van Phenibut bij een GHB gebruiker valt.

Diazepam moet je niet onderschatten!
IK kom daarvan niet meer uit mijn woorden.
ik ga stotteren en ben net een zombie.
Die probeer ik nu te vermijden en verder te gaan met Phenibut.

Voor mij voelt Phenibut als een GHB light versie.
En ja ik weet 25 gram is te veel maar na zo een zware GHB sessie verloopt alles vlekkenloos.
Doet iemand anders dit hier ook?
Hoge dosis GHB voor een aantal weken met daarna de afbouwen met een hoge dosis Phenibut.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jumping Jack zei:
Ik lees dat Phenibut zwaarder afkicken kan zijn als GHB. Maar ik vind de comedown van GHB zo erg en die van Phenibut niet.
Ik heb nu een aantal keer 25gram in de week gebruikt om de afkick van GHB op te vangen.
Wie is er goed bekend met Phenibut en weet hoe de afkick van Phenibut bij een GHB gebruiker valt.

Diazepam moet je niet onderschatten!
IK kom daarvan niet meer uit mijn woorden.
ik ga stotteren en ben net een zombie.
Die probeer ik nu te vermijden en verder te gaan met Phenibut.

Voor mij voelt Phenibut als een GHB light versie.
En ja ik weet 25 gram is te veel maar na zo een zware GHB sessie verloopt alles vlekkenloos.
Doet iemand anders dit hier ook?
Hoge dosis GHB voor een aantal weken met daarna de afbouwen met een hoge dosis Phenibut.
Klik om te vergroten...
25 gram Phenibut? Ben je gek? Ik zou maar uitkijken als ik jou was.

Edit: zie nu pas je eerdere berichten. Maar je speelt echt met vuur… 1.25 liter GHB en daarna zo afsluiten. Wat een hoeveelheden.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
1.25 liter GHB
Klik om te vergroten...
Ik gebruik al 10 jaar GHB dit is wel meestal het maximale wat ik gebruik.
Maar ik heb nu al een aantal weken niks meer gebruikt en voel me prima.
Ik was elke keer zo kapot van de Diazepam...

Ik lees al maanden over Phenibut.
Het is gevaarlijker om die 25 gram over 2 weken uit te smeren.
Hogere dosis in een kortere tijd is minder erg dan een langere tijd voor de verslaving.
Midnweek doe ik 2 dagen 7 gram en dat vind ik heerlijk.
Bouw hem op en af. En voel me echt 10x beter dan al die andere medicijnen die ik elke keer nam.
L
Lizzy.simpsonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jumping Jack zei:
Ik gebruik al 10 jaar GHB dit is wel meestal het maximale wat ik gebruik.
Maar ik heb nu al een aantal weken niks meer gebruikt en voel me prima.
Ik was elke keer zo kapot van de Diazepam...

Ik lees al maanden over Phenibut.
Het is gevaarlijker om die 25 gram over 2 weken uit te smeren.
Hogere dosis in een kortere tijd is minder erg dan een langere tijd voor de verslaving.
Midnweek doe ik 2 dagen 7 gram en dat vind ik heerlijk.
Bouw hem op en af. En voel me echt 10x beter dan al die andere medicijnen die ik elke keer nam.
Klik om te vergroten...
Hoe heb jij voor jezelf bepaald wat de juiste dosis is? (ook in het begin)
En had je verder geen lichamelijke afkickverschijnselen dan?
Maar na 1 week tijd ben je helemaal afgekickt op deze manier ?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lizzy.simpson zei:
Hoe heb jij voor jezelf bepaald wat de juiste dosis is? (ook in het begin)
En had je verder geen lichamelijke afkickverschijnselen dan?
Maar na 1 week tijd ben je helemaal afgekickt op deze manier ?
Klik om te vergroten...
Phenibut kan inderdaad een wonder middel zijn. Wel is het belangrijk eerst even te kijken hoeveel je nu zelf gebruikt en hoe lang al
L
Lizzy.simpsonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Phenibut kan inderdaad een wonder middel zijn. Wel is het belangrijk eerst even te kijken hoeveel je nu zelf gebruikt en hoe lang al
Klik om te vergroten...
Nog nooit eerder gehad. Dus hoe kan ik dit 'wondermiddel' op veilige wijze en dosis afmeten / gebruiken?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lizzy.simpson zei:
Nog nooit eerder gehad. Dus hoe kan ik dit 'wondermiddel' op veilige wijze en dosis afmeten / gebruiken?
Klik om te vergroten...
Je gebruikt G toch? Daar heb ik het over
L
Lizzy.simpsonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Oei. Lastig man. Als je alleen aan de GHB zat, was je er zo vanaf. Die GBL maakt het wel een ander verhaal.

Wat ik persoonlijk zou doen is eerst zelf de GBL afbouwen, heel nauwkeurig en daarna zou ik de GHB opvangen met Phenibut.

Ik moet er wel bij vermelden dat het eigenlijk altijd verstandig is om een arts in te lichten voordat je aan het afbouwen van GBL begint… Het is zo gevaarlijk. Als je het niet zelf aandurft zou ik zeker hulp erbij gaan zoeken.
Klik om te vergroten...
Ik heb deze week contact met mijn huisarts gehad. Die zoekt juiste hulp. Maar kost enige tijd. Maar ik heb nu vakantie gepakt. Om het NU aan te kunnen pakken. Ben er echt klaar mee!
Ik probeer mijn gbl om te zetten in alleen ghb gebruik. Zo vangt die de klappen van de gbl op. Omdat ik nog niet heel lang ghb veel gebruikt heb. Kan ik de ghb makkelijker afbouwen.
L
Lizzy.simpsonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Je gebruikt G toch? Daar heb ik het over
Klik om te vergroten...
1,5 jaar nu. Ongeveer 25 ml Gbl per dag + 8 ml Ghb (helpt beter in combi met slapen)
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lizzy.simpson zei:
1,5 jaar nu. Ongeveer 25 ml Gbl per dag + 8 ml Ghb (helpt beter in combi met slapen)
Klik om te vergroten...
Oei. Lastig man. Als je alleen aan de GHB zat, was je er zo vanaf. Die GBL maakt het wel een ander verhaal.

Wat ik persoonlijk zou doen is eerst zelf de GBL afbouwen, heel nauwkeurig en daarna zou ik de GHB opvangen met Phenibut.

Ik moet er wel bij vermelden dat het eigenlijk altijd verstandig is om een arts in te lichten voordat je aan het afbouwen van GBL begint… Het is zo gevaarlijk. Als je het niet zelf aandurft zou ik zeker hulp erbij gaan zoeken.
4
4-hydroxybutaanzuurLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jumping Jack zei:
Het is aanvoelen voor jezelf.
Als ik een halve liter heb gebruikt dan neem ik veel minder. Maximaal 2 of 3 gram de eerste dag en daarna alleen 1 gram per dag.

Maar als ik op 4ml per uur zit en zo over ga op phenibut na een paar weken dan voel ik dat ik meer nodig heb.

Je slaapt het lekkerst op 500mg of 1 gram als je een hogere dosis op hebt ga je gewoon spacen en slaap je niet geweldig.

Op Reddit lees je dat veel mensen 4 gram tot 7 gram per dag nemen zo heb ik uitgezocht wat kan en niet kan.
Beter bouw je de ghb af en neem je minder phenibut.
Mijn probleem is dat ik ghb niet kan afbouwen.
Ik wil gewoon lekker spacen en dan ineens er van af en dit is dus de oplossing zonder benzo's.
Klik om te vergroten...
Hey goede avond,

Ik zal me even voorstellen, ik ben 30 jaar. In de party scene met allerlei middelen geëxperimenteerd. Ik lees al jaren hier op het drugsforum, bijster interessant. De enige drugs waar ik moeite mee heb is GHB, in 2017 een detox gehad, en programma's gevolgd. Tussen tijds nogs wel een GHB gebruik (keer of 5), wanneer het bijna uit de hand liep kwam ik er met een paar diazepammetjes weer vanaf.

Echter nu is het een beetje uit de hand gelopen, ik zit sinds vorige week zondag (dus een dag of 5) aan de G. Heel erg weinig geslapen, vannacht een uurtje of 5, toen werd ik wakker en ging mijn hart redelijk snel. Ik heb tot nu toe 300ml op, meestal is het minder, maar aangezien ik deze week een paar nachten door heb gehaald (en dus ook nachts heb doorgeghbt) is het wat horen uitgevallen.

Het is nu zaak om Z.S.M. te stoppen, ik heb phenibut besteld, phenibut HCL poeder. Krijg het maandag binnen. Ik gebruik nu 2 milliliter per anderhalf uur, en wil dit in het weekend oprekken naar 2 uur. En wat bijslapen. Nu vraag ik me af wat de juiste dosis phenibut is om maandag te stoppen?

Wat ik uit het verhaal van @Spyro haal is; een uur na mijn laatste Gtje (rond 23:00) 2 gram phenibut, en de volgende dag ook weer voor het slapen gaan 2 gram phenibut? Echter jij verteld 2 tot 3 gram op dag 1, en dan nog 1 gram een aantal dagen?

Wat moet ik nu doen jongens, vind het allemaal best spannend!

PS:Ik heb ook nog diazepam liggen

PS 2: Ik loop nu nog bij een ambulant traject Jellinek, ik ben er druk mee bezig. Ontzettend domme mistap, nu weet ik weer waarom ik nooit meer GHB kan/wil gebruiken. Ik heb alleen echt geen zin in weer een detox, en aangezien het nog relatief kort is hoop ik dat jullie mij het juiste advies kunnen geen omtrent de phenibut (welke natuurlijk ook slecht is, gooi het weg nadat ik het niet meer nodig heb)
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lizzy.simpson zei:
Hoe heb jij voor jezelf bepaald wat de juiste dosis is? (ook in het begin)
En had je verder geen lichamelijke afkickverschijnselen dan?
Maar na 1 week tijd ben je helemaal afgekickt op deze manier
Klik om te vergroten...

Het is aanvoelen voor jezelf.
Als ik een halve liter heb gebruikt dan neem ik veel minder. Maximaal 2 of 3 gram de eerste dag en daarna alleen 1 gram per dag.

Maar als ik op 4ml per uur zit en zo over ga op phenibut na een paar weken dan voel ik dat ik meer nodig heb.

Je slaapt het lekkerst op 500mg of 1 gram als je een hogere dosis op hebt ga je gewoon spacen en slaap je niet geweldig.

Op Reddit lees je dat veel mensen 4 gram tot 7 gram per dag nemen zo heb ik uitgezocht wat kan en niet kan.
Beter bouw je de ghb af en neem je minder phenibut.
Mijn probleem is dat ik ghb niet kan afbouwen.
Ik wil gewoon lekker spacen en dan ineens er van af en dit is dus de oplossing zonder benzo's.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
4-hydroxybutaanzuur zei:
Hey goede avond,

Ik zal me even voorstellen, ik ben 30 jaar. In de party scene met allerlei middelen geëxperimenteerd. Ik lees al jaren hier op het drugsforum, bijster interessant. De enige drugs waar ik moeite mee heb is GHB, in 2017 een detox gehad, en programma's gevolgd. Tussen tijds nogs wel een GHB gebruik (keer of 5), wanneer het bijna uit de hand liep kwam ik er met een paar diazepammetjes weer vanaf.

Echter nu is het een beetje uit de hand gelopen, ik zit sinds vorige week zondag (dus een dag of 5) aan de G. Heel erg weinig geslapen, vannacht een uurtje of 5, toen werd ik wakker en ging mijn hart redelijk snel. Ik heb tot nu toe 300ml op, meestal is het minder, maar aangezien ik deze week een paar nachten door heb gehaald (en dus ook nachts heb doorgeghbt) is het wat horen uitgevallen.

Het is nu zaak om Z.S.M. te stoppen, ik heb phenibut besteld, phenibut HCL poeder. Krijg het maandag binnen. Ik gebruik nu 2 milliliter per anderhalf uur, en wil dit in het weekend oprekken naar 2 uur. En wat bijslapen. Nu vraag ik me af wat de juiste dosis phenibut is om maandag te stoppen?

Wat ik uit het verhaal van @Spyro haal is; een uur na mijn laatste Gtje (rond 23:00) 2 gram phenibut, en de volgende dag ook weer voor het slapen gaan 2 gram phenibut? Echter jij verteld 2 tot 3 gram op dag 1, en dan nog 1 gram een aantal dagen?

Wat moet ik nu doen jongens, vind het allemaal best spannend!

PS:Ik heb ook nog diazepam liggen

PS 2: Ik loop nu nog bij een ambulant traject Jellinek, ik ben er druk mee bezig. Ontzettend domme mistap, nu weet ik weer waarom ik nooit meer GHB kan/wil gebruiken. Ik heb alleen echt geen zin in weer een detox, en aangezien het nog relatief kort is hoop ik dat jullie mij het juiste advies kunnen geen omtrent de phenibut (welke natuurlijk ook slecht is, gooi het weg nadat ik het niet meer nodig heb)
Klik om te vergroten...
Jumping Jack is weg van het forum.

Hoeveel gebruik je nu nog? Mag ook in DM! Gaan we samen naar een oplossing voor je zoeken!
4
4-hydroxybutaanzuurLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Jumping Jack is weg van het forum.

Hoeveel gebruik je nu nog? Mag ook in DM! Gaan we samen naar een oplossing voor je zoeken!
Klik om te vergroten...
Hey @Spyro,

Ontzettend lief dat je me gelijk wilt helpen :) Ik kan het ook hier typen? Misschien dat andere mensen er dan nog wat aan hebben! Of prefereer jij DM?

Je helpt altijd iedereen, veel van je gelezen, je bent de beste! 💟

Vandaag was dit mijn gebruik (24,5ml):

1646427868583.png

Ik ga so slapen, ik neem om 00:00 een diazepam van 10 mg in. Verder gebruik ik dat echt nooit, deze week ook niet, wil niet combineren. Maar ik wil de nacht eigenlijk niet gebruiken. En dan 3 opties:

1. Ik kijk morgen even hoe ik wakker wordt, wellicht kom ik de dag door met 3 x 10mg diazepam
2. Mocht ik morgen niet lekker wakker worden, bouw ik nog een dag verder af, en probeer zondag de 3 x 10mg diazepam
3. Mocht bovenstaande niet lukken, dan krijg ik maandag mijn phenibut binnen, en is dat de laatste optie. Hoeveel mg moet ik dan nemen, en hoe laat?

Ik wil echt zo snel mogelijk stoppen, en zeker weer voor maanden (of misschien altijd) gestopt blijven. Het zou nu nog relatief makkelijk moeten gaan, heb ~350ML op, en pas 5 dagen. Wat adviseer je mij? Ik kan ook gewoon wachten op de phenibut, dat scheelt 2 zware diazepam dagen. Als het echt zo makkelijk gaat als 2 x 2 gram nemen, en nergens last van hebben?
4
4-hydroxybutaanzuurLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Ik ga nu naar bed. Morgen vroeg op om te werken.

Ik ga morgen even uitgebreid op je bericht in. Be safe! <3
Klik om te vergroten...
Super bedankt!

Slaap lekker, en werkze voor morgen 💟
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
4-hydroxybutaanzuur zei:
Hey @Spyro,

Ontzettend lief dat je me gelijk wilt helpen :) Ik kan het ook hier typen? Misschien dat andere mensen er dan nog wat aan hebben! Of prefereer jij DM?

Je helpt altijd iedereen, veel van je gelezen, je bent de beste! 💟

Vandaag was dit mijn gebruik:

Bekijk bijlage 39150

Ik ga so slapen, ik neem om 00:00 een diazepam van 10 mg in. Verder gebruik ik dat echt nooit, deze week ook niet, wil niet combineren. Maar ik wil de nacht eigenlijk niet gebruiken. En dan 3 opties:

1. Ik kijk morgen even hoe ik wakker wordt, wellicht kom ik de dag door met 3 x 10mg diazepam
2. Mocht ik morgen niet lekker wakker worden, bouw ik nog een dag verder af, en probeer zondag de 3 x 10mg diazepam
3. Mocht bovenstaande niet lukken, dan krijg ik maandag mijn phenibut binnen, en is dat de laatste optie. Hoeveel mg moet ik dan nemen, en hoe laat?

Ik wil echt zo snel mogelijk stoppen, en zeker weer voor maanden (of misschien altijd) gestopt blijven. Het zou nu nog relatief makkelijk moeten gaan, heb ~350ML op, en pas 5 dagen. Wat adviseer je mij? Ik kan ook gewoon wachten op de phenibut, dat scheelt 2 zware diazepam dagen. Als het echt zo makkelijk gaat als 2 x 2 gram nemen, en nergens last van hebben?
Klik om te vergroten...
Ik ga nu naar bed. Morgen vroeg op om te werken.

Ik ga morgen even uitgebreid op je bericht in. Be safe! <3

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."