Vanmorgen voordar ik naar werk ging 2gr elke dag minder. Neem alleen smorgens nog een dosis. Tijdens het werk vandaag kreeg ik een flinke inkak moment, normaal gesproken zou ik een dop hebben gepakt maar een lijn pep heeft mij hier door heen geholpen. Meeste waar ik tot nu toe nog last van heb, is het weinig energie hebben.
Yoo gabber,
@Speedfreaker G is a hell of a druggg.... Ik moet bekennen dat ik een klein tikkie bezorgd ben over je. Ik las niet echt vreugde over het feit dat je G vrij was na 9 jaar? En nu helaas ook al een tijdje niets gehoord. Paar vraagjes:
Hoe gaat het met de vermoeidheid (op werk)? Los je dat nog op met speed?
Is het gelukt om met de phenibut te stoppen?
Nouja, hoop dat het goed gaat. Wil alleen maar zeggen dat wanneer je om wat voor reden dan ook die phenibut nog gebruikt, je jezelf niet hoeft te schamen. En dat je dan ook hier terecht kan met vragen
PS: Ergens zou het ook wel netjes zijn om nog even iets te laten horen, ik,
@GABA-B Bonanza, en
@Geneesmiddel hebben toch even met je meegedacht. Maar ik kan jou normen en waarden natuurlijk niet bepalen! One love 💟
Misschien dat weet hoe het zit met ghb?
Is dat er nog?
Hihi, niet de meest heldere zin. Zou het ook even weghalen, is denk ik op het randje van wat is toegestaan? Maar lang verhaal kort, er is een groot tekort. Ik volg een ambulant traject bij verslavingszorg. Mijn begeleider komt bij veel mensen over de vloer die redelijk zitten te stressen, aangezien het erg moeilijk (voor veel mensen onmogelijk) is om aan te komen.
Tot slot een personal note; ik ben inmiddels alweer een dikke week thuis van de detox, en lekker clean, he-le-maal geen zin in G gelukkig. Ik ben bezig met opbouw van Baclofen als anti-trek middel, en ik moet zeggen, tot nog toe werkt het heel goed! (Ook tegen sigaretten!) En ik voel me gewoon 'normaal', of zelfs vrolijk, in plaats van leeg 💜💜💜