Dag 3 7 gr
Dag 4 Nog helemaal niks maar voel me energie loos zelfde als dag 1. Maar al meer dan 24 uur geen G en 17 uur geen Phenibut.
Waaaauuuwww! Yes! Je bent GHB vrij, vergeet niet dat phenibut ongeveer 36+ uur werkt, dus je hebt behoorlijk gestapeld de afgelopen dagen.
Dag 3 7 gram is eigenlijk ook te veel, 2 was voldoende geweest denk ik.
Ik weet niet wat nu het verstandigst is, ik zou proberen helemaal geen phenibut meer te nemen. Mocht je (erge) klachten gaan ervaren zul je dat moeten afbouwen, met veeeel lagere doseringen en zo snel mogelijk. Maar nogmaals, kijk het even 2 dagen aan, en houd ons op de hoogte.
@GABA-B Bonanza Heeft meer ervaring met phenibut!
Ik zit in de kliniek ook zo goed als op 0, ik voel me leeg, energieloos, futloos, soms angstig, met jou verleden kun je er van uitgaan dat deze klachten de komende weken nog zullen aanhouden maar wel verminderen!!!
Mocht je vragen hebben stel ze vooral, of even met je handen in het haar zitten.
Succes 💟
PS: 2, 3, of 4, gram zijn al behoorlijke doseringen, jij doet daar nog een stapje boven op, doe voorzichtig!