#1
Thanks heb het verwijderdIk zou het even weghalen waar je koopt. Is tegen de regels…
Thanks heb het verwijderdIk zou het even weghalen waar je koopt. Is tegen de regels…
Duurt wel lang ja. Bij mij ongeveer een uurtje tot de verschijnelen wegtrekken. Paar uur tot Pheni op het hoogtepunt zit. Uur na inname GHB dus nemen. Dan vang je het mooi opDuurt het niet langer voordat het gaat werken? Eerlijk gezegd ben ik altijd zo bang geweest voor de ontwenningsverschijnselen van ghb is dat ik nooit langer dan de eerste verschijnselen. Het non stop blijven gapen. Of doormiddel van andere medicijnen waardoor ik 6 uur inslaap kon blijven. Midazolam / Dormicum of serequel.
Topper!Thanks heb het verwijderd
Jaah dat snap ik, het gaat mij erom dat ik een idee heb hoeveel ongeveer moet nemen. Moet ik het per mg nemen of per g. Vandaar dat advies vraag. Zelfde als Ghb, ik moet rekening houden met mijn gewicht, state of mind etc etc. De angst bij mij is dat je leest op internet dat als je cold turkey stop met ghb na zoveel jaren dat je in het ziekenhuis kunt belanden of erger...ieder mens is anders en er spelen veel factoren mee.
Hierop inhakend, het beste advies is natuurlijk om te stoppen onder (klinische) begeleiding, maar als je kiest voor thuis:Jaah dat snap ik, het gaat mij erom dat ik een idee heb hoeveel ongeveer moet nemen. Moet ik het per mg nemen of per g. Vandaar dat advies vraag. Zelfde als Ghb, ik moet rekening houden met mijn gewicht, state of mind etc etc. De angst bij mij is dat je leest op internet dat als je cold turkey stop met ghb na zoveel jaren dat je in het ziekenhuis kunt belanden of erger...
Dankjewel, helaas sta ik er zo goed als alleen voor geen contact met familie en niet veel vriendenHierop inhakend, het beste advies is natuurlijk om te stoppen onder (klinische) begeleiding, maar als je kiest voor thuis:
-een goede bloeddruk/hartslagmeter
-Licht iemand in als je de overstap van g naar pheni eng vind. Misschien kan diegene bij je zijn, of zorg dat je er contact mee houd.
Deze combi is ook fijn om je te helpen het verschil te peilen tussen 'angst voor de angst' klachten. En klachten waarbij je wel in moet grijpen. Succes alvast!
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag, ik ben een langdurige ghb gebruiker, nu lees ik veel over phenibut om er van af te komen. Maar ik vind maar weinig over de hoeveelheden je per uur moet nemen om geen ontwenningsverschijnselen te krijgen van de Ghb. Ik gebruik al zeker 8 a 9 jaar Ghb, maar door de grootschalige politie acties tegen drugs, kan ik niet meer aan ghb komen. Mijn dagelijkse gebruik zit nog ongeveer op 60 ml. Helaas heb ik nog maar 400 ml staan, en kan nergens meer aan komen. Helaas ben ik dus genoodzaakt om over te gaan op Phenibut om er helemaal van af te komen. Ook heb ik een baan van 40 uur per week waar ik naar toe moet gaan. Mijn gebruik zit ongeveer op 3,5 ml per 2 uur. Hopelijk weet ik nog ergens wat vandaan te toveren om nog meer af te bouwen.
Is er iemand die mij kan helpen bij deze grote omschakeling naar Phenibut?
Groetjes,

Klote man om te horen, veel sterkte nog! Dus ze bouwen daar af met Xyrem? dus niks van Baclofen en diazepam?Mijn moeder is 2 weken geleden in het ziekenhuis beland, en overleden, begrafenis gepland, vorige week maandag de begrafenis, allemaal aan de GEn dinsdag 9:30 opname in de high care detox. Ben daar nu nog steeds, wordt hier veilig afgebouwd.
Indd goed advies, pheni is een te link stofje en met die hoeveelheden hang je gegarandeerd langer dan 3 dagen aan de Pheni met hoge doseringen en dan hang je in no time aan de Phenibut vast, en Phenibut taperen is werk van lange adem en onmogelijk. G taperen is beter te managen.Om antwoord te geven op je vraag:
Ik raad ten strengste af om na 9 jaar gebruik te stoppen met phenibut, en al helemaal met die doseringen. Ik kan je wel vertellen hoe het hier in de kliniek gebeurd, en hoe je het thuis dus ook zou kunnen doen.
Hoe lang heb jij liggen kloten met Phenibut? Niet enkel G schaarte maar de kwaliteits Pheni is ook van de markt lijkt mij slechte batches..Gezien de grootte schaarste aan GHB door het land gaan veel mensen het zwaar krijgen, mochten mensen een schema willen kan ik die maken. Ga alsjeblieft niet kloten met phenibut na 9 jaar gebruik, dat is echt levensgevaarlijk.
Klote man om te horen, veel sterkte nog! Dus ze bouwen daar af met Xyrem? dus niks van Baclofen en diazepam?
Indd goed advies, pheni is een te link stofje en met die hoeveelheden hang je gegarandeerd langer dan 3 dagen aan de Pheni met hoge doseringen en dan hang je in no time aan de Phenibut vast, en Phenibut taperen is werk van lange adem en onmogelijk. G taperen is beter te managen.
Hoe lang heb jij liggen kloten met Phenibut? Niet enkel G schaarte maar de kwaliteits Pheni is ook van de markt lijkt mij slechte batches..
@4-hydroxybutaanzuur perfect advies je bent nu ook ervaringsdeskundige door de praktijkervaring. Veel succes nog met de laatste loodjes!
Jezus, stel je voor dat die ineens stopt.Was ook een jongen die 10ML GHB per uur nam!! Heavy shit. Ik houd je op de hoogte @GABA-B Bonanza !
Jezus, stel je voor dat die ineens stopt.
Merken ze bij Jellinek nu ook dat er grote schaarte is?
Ik krijg van de markt toch al eerste signalen mee dat de markt iets "natter" aan het worden is, voornamelijk dan in Amsterdam. En raar maar waar België staat er veel beter voor dan NL.
Jammer kan je niet beleggen in die grondstoffen op de beursHahaha, vind het altijd zo grappig hoe jij over de 'markt' praat. Lees veel berichten over andere synthese, met 1,4 butadiol, en een ander goedje, dit zou een stuk slechter zijn voor je lichaam. Dus niet met GBL gemaakt. Ik durf het hierna niet meer aan, als je nu hookt raakt, en je kunt niets krijgen, blehhhh
Klote om te horen, wens je veel sterkteMijn moeder is 2 weken geleden in het ziekenhuis beland, en overleden, begrafenis gepland, vorige week maandag de begrafenis, allemaal aan de GEn dinsdag 9:30 opname in de high care detox. Ben daar nu nog steeds, wordt hier veilig afgebouwd.
Dat klopt, dat was ook een ruwe schatting.Om antwoord te geven op je vraag:
Ik raad ten strengste af om na 9 jaar gebruik te stoppen met phenibut, en al helemaal met die doseringen. Ik kan je wel vertellen hoe het hier in de kliniek gebeurd, en hoe je het thuis dus ook zou kunnen doen.
Ten eerste, je zegt dat je 60 ML per dag gebruikt, en je zegt dat je 3,5 per 2 uur gebruikt, dat kan al niet. 60 milliliter per dag is 5 milliliter per 2 uur. Hier wordt je eerst stabiel gebracht op om de 2 uur doseren, dat voor 48 uur.
Helaas gezien is dit het laatste redmiddel die ik mezelf zo snel mogelijk kan bedenken, zonder professionele hulp te zoeken. Wil echt onder geen beding professionele hulp inschakelen door bepaalde angsten. Zoals verlies van woonplek etcDan kun je per dag met 0,5 milliliter per uur (per dag) afbouwen, maar dat is best zwaar, als je het zwaar hebt plan je een stabilisatie dag in. Je voelt je ontzettend klote, en gespannen, werken is geen optie. 12 uur smiddags ga je naar beneden, en nachts zet je de wekker om de 2 uur (je slaapt heel weinig).
Een afbouwschema voor jou zal er als volgt uitzien:
Bekijk bijlage 40570
Als je het niet trekt neem dan eenmalig 1 ml extra, en probeer tot rust te komen, maar houd bovenstaand schema aan, en houd een stabilisatie dag (een dag dezelfde dosering aanhouden.)
Nogmaals: ga niet met phenibut kloten na 9 jaar!
In ergste geval zou ik dit zeker doen als het niet anders kan.Je merkt vanzelf als je het echt niet trekt, probeer zoveel mogelijk bovenstaand schema aan te houden. En als het echt niet gaat ambulance bellen.
Prijzen stijgen de pan uit, en amper te krijgenGezien de grootte schaarste aan GHB door het land gaan veel mensen het zwaar krijgen
Hier in Arnhem is daar niks van te merken.Jezus, stel je voor dat die ineens stopt.
Merken ze bij Jellinek nu ook dat er grote schaarte is?
Ik krijg van de markt toch al eerste signalen mee dat de markt iets "natter" aan het worden is, voornamelijk dan in Amsterdam. En raar maar waar België staat er veel beter voor dan NL.
Ga het gelijk even bestellen.PS: Koop magnesium citraat, neem dit 3 keer per dag 200mg tegen spierspanning
Klote om te horen, wens je veel sterkte
Dat klopt, dat was ook een ruwe schatting.
60ML gezien als in een een kleine flesje aanmaak limo.
Zit nu stabiel op 3,5 ml per 2 uur.
Helaas gezien is dit het laatste redmiddel die ik mezelf zo snel mogelijk kan bedenken, zonder professionele hulp te zoeken. Wil echt onder geen beding professionele hulp inschakelen door bepaalde angsten. Zoals verlies van woonplek etc
In ergste geval zou ik dit zeker doen als het niet anders kan.
Prijzen stijgen de pan uit, en amper te krijgen
Hier in Arnhem is daar niks van te merken.
Ga het gelijk even bestellen.
Een deze dagen is het zover. Houdt je op de hoogte, of het is Phenibut, of met ambulance..

Heel net schema, ga ik zeker opslaan.. helaas heb ik niet meer die hoeveelheid in huis. Iets meer dan 60, zal eens goed zoeken of ik nog wat meer ken vinden maar ben bang van nietGa nou niet lopen kloten met phenibut, meld je een week ziek en doe het veilig:
Bekijk bijlage 40613
Heel net schema, ga ik zeker opslaan.. helaas heb ik niet meer die hoeveelheid in huis. Iets meer dan 60, zal eens goed zoeken of ik nog wat meer ken vinden maar ben bang van niet
Wel een beetje pessimistisch hoor. Phenibut is wel geschikt om de 'gevaarlijke' en lichamelijk afkick op te vangen en de periode daarna is vooral doorbijten en wilskracht. Tuurlijk, het is niet een middel die alles voor je gaat oplossen, het belangrijkste is dat je zelf met veel wilskracht volhoudten phenibut gaat je niet lukken waarschijnlijk...
Toen phenibut werd aangeraden was dat ook wel in combinatie met afbouwen. Cold turkey zou ook moeten kunnen, maar het wordt even bloeden.Ik raad je aan om de GHB die je nog hebt te gebruiken om af te bouwen naar eenl age dosering per 2 uur, als het lukt minder dan 1ml. Schrijf hier zelf even een schematje voor dat je goed uitkomt met hoeveel je nog hebt. Vanaf het moment dat je je laatste dosering G neemt, neem je een uurtje later gelijk phenibut. Ik schat dat je kunt beginnen op 1,5g om de ergste afkick op te vangen en als dit niet genoeg is, neem je wat meer.
Wel een beetje pessimistisch hoor. Phenibut is wel geschikt om de 'gevaarlijke' en lichamelijk afkick op te vangen en de periode daarna is vooral doorbijten en wilskracht. Tuurlijk, het is niet een middel die alles voor je gaat oplossen, het belangrijkste is dat je zelf met veel wilskracht volhoudt
Toen phenibut werd aangeraden was dat ook wel in combinatie met afbouwen. Cold turkey zou ook moeten kunnen, maar het wordt even bloeden.
Toen phenibut werd aangeraden was dat ook wel in combinatie met afbouwen. Cold turkey zou ook moeten kunnen, maar het wordt even bloeden.
Klopt, in dat geval zal de phenibut dosis wel aardig hoog moeten zitten, 5 gram ofzo? Als het nog mogelijk is om eerst wat G af te bouwen zou dat mooi zijn maar volgensmij is daar niet genoeg G voor over.Jij had het toen over op 1ml per 2 uur zitten, hij zit nu op 3,5ml per 2 uur...
❤️One love 💟
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."