Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPhenibut als afsluiter van mijn ghb gebruik

Phenibut als afsluiter van mijn ghb gebruik

96 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
S
SpeedfreakerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spyro zei:
Ik zou het even weghalen waar je koopt. Is tegen de regels…
Klik om te vergroten...
Thanks heb het verwijderd
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speedfreaker zei:
Duurt het niet langer voordat het gaat werken? Eerlijk gezegd ben ik altijd zo bang geweest voor de ontwenningsverschijnselen van ghb is dat ik nooit langer dan de eerste verschijnselen. Het non stop blijven gapen. Of doormiddel van andere medicijnen waardoor ik 6 uur inslaap kon blijven. Midazolam / Dormicum of serequel.
Klik om te vergroten...
Duurt wel lang ja. Bij mij ongeveer een uurtje tot de verschijnelen wegtrekken. Paar uur tot Pheni op het hoogtepunt zit. Uur na inname GHB dus nemen. Dan vang je het mooi op
Speedfreaker zei:
Thanks heb het verwijderd
Klik om te vergroten...
Topper!
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat dit topic nog leeft…ieder mens is anders en er spelen veel factoren mee. Toch je GHB tot zo laag mogelijk afbouwen, Om vooral de lange-termijn gevolgen als slapeloosheid en depressie op te vangen om niet weer in andere verslavingen terecht te komen.
S
SpeedfreakerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Brakka Mang zei:
ieder mens is anders en er spelen veel factoren mee.
Klik om te vergroten...
Jaah dat snap ik, het gaat mij erom dat ik een idee heb hoeveel ongeveer moet nemen. Moet ik het per mg nemen of per g. Vandaar dat advies vraag. Zelfde als Ghb, ik moet rekening houden met mijn gewicht, state of mind etc etc. De angst bij mij is dat je leest op internet dat als je cold turkey stop met ghb na zoveel jaren dat je in het ziekenhuis kunt belanden of erger...
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Speedfreaker zei:
Jaah dat snap ik, het gaat mij erom dat ik een idee heb hoeveel ongeveer moet nemen. Moet ik het per mg nemen of per g. Vandaar dat advies vraag. Zelfde als Ghb, ik moet rekening houden met mijn gewicht, state of mind etc etc. De angst bij mij is dat je leest op internet dat als je cold turkey stop met ghb na zoveel jaren dat je in het ziekenhuis kunt belanden of erger...
Klik om te vergroten...
Hierop inhakend, het beste advies is natuurlijk om te stoppen onder (klinische) begeleiding, maar als je kiest voor thuis:
-een goede bloeddruk/hartslagmeter
-Licht iemand in als je de overstap van g naar pheni eng vind. Misschien kan diegene bij je zijn, of zorg dat je er contact mee houd.

Deze combi is ook fijn om je te helpen het verschil te peilen tussen 'angst voor de angst' klachten. En klachten waarbij je wel in moet grijpen. Succes alvast!
S
SpeedfreakerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paddestoel zei:
Hierop inhakend, het beste advies is natuurlijk om te stoppen onder (klinische) begeleiding, maar als je kiest voor thuis:
-een goede bloeddruk/hartslagmeter
-Licht iemand in als je de overstap van g naar pheni eng vind. Misschien kan diegene bij je zijn, of zorg dat je er contact mee houd.

Deze combi is ook fijn om je te helpen het verschil te peilen tussen 'angst voor de angst' klachten. En klachten waarbij je wel in moet grijpen. Succes alvast!
Klik om te vergroten...
Dankjewel, helaas sta ik er zo goed als alleen voor geen contact met familie en niet veel vrienden
4
4-hydroxybutaanzuurLid
01-01-2024, 00:00
#7
Speedfreaker zei:
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag, ik ben een langdurige ghb gebruiker, nu lees ik veel over phenibut om er van af te komen. Maar ik vind maar weinig over de hoeveelheden je per uur moet nemen om geen ontwenningsverschijnselen te krijgen van de Ghb. Ik gebruik al zeker 8 a 9 jaar Ghb, maar door de grootschalige politie acties tegen drugs, kan ik niet meer aan ghb komen. Mijn dagelijkse gebruik zit nog ongeveer op 60 ml. Helaas heb ik nog maar 400 ml staan, en kan nergens meer aan komen. Helaas ben ik dus genoodzaakt om over te gaan op Phenibut om er helemaal van af te komen. Ook heb ik een baan van 40 uur per week waar ik naar toe moet gaan. Mijn gebruik zit ongeveer op 3,5 ml per 2 uur. Hopelijk weet ik nog ergens wat vandaan te toveren om nog meer af te bouwen.
Is er iemand die mij kan helpen bij deze grote omschakeling naar Phenibut?

Groetjes,
Klik om te vergroten...

Hey Speedfreaker,

En @Spyro en @GABA-B Bonanza

Hier een kleine update vanuit mij, het is erg slecht met me gegaan. Zo rooskleurig als mijn laatste bericht is het helaas niet afgelopen, het is mij niet gelukt met phenibut. Of dat door de waarschijnlijk slechte phenibut komt of niet laat ik in het midden.

Mijn moeder is 2 weken geleden in het ziekenhuis beland, en overleden, begrafenis gepland, vorige week maandag de begrafenis, allemaal aan de G :( En dinsdag 9:30 opname in de high care detox. Ben daar nu nog steeds, wordt hier veilig afgebouwd.

Om antwoord te geven op je vraag:
Ik raad ten strengste af om na 9 jaar gebruik te stoppen met phenibut, en al helemaal met die doseringen. Ik kan je wel vertellen hoe het hier in de kliniek gebeurd, en hoe je het thuis dus ook zou kunnen doen.

Ten eerste, je zegt dat je 60 ML per dag gebruikt, en je zegt dat je 3,5 per 2 uur gebruikt, dat kan al niet. 60 milliliter per dag is 5 milliliter per 2 uur. Hier wordt je eerst stabiel gebracht op om de 2 uur doseren, dat voor 48 uur.

Dan kun je per dag met 0,5 milliliter per uur (per dag) afbouwen, maar dat is best zwaar, als je het zwaar hebt plan je een stabilisatie dag in. Je voelt je ontzettend klote, en gespannen, werken is geen optie. 12 uur smiddags ga je naar beneden, en nachts zet je de wekker om de 2 uur (je slaapt heel weinig).

Een afbouwschema voor jou zal er als volgt uitzien:

Schermafbeelding 2022-04-04 om 22.39.21.png


Als je het niet trekt neem dan eenmalig 1 ml extra, en probeer tot rust te komen, maar houd bovenstaand schema aan, en houd een stabilisatie dag (een dag dezelfde dosering aanhouden.)

Nogmaals: ga niet met phenibut kloten na 9 jaar!

Wat je kan verwachten; bijvoorbeeld; inname 12:00, rust, vanaf 13:15/13:30, begint de onrust, licht trillen, zweethandjes, hartslag iets omhoog, dit is niets waar je van in paniek moet raken. Dit hoort er allemaal bij, voor 10 dagen lang, elke 2 uur, bereid je hierop voor. Dit is voornamelijk overdag, snachts zou je moeten kunnen slapen om de verlaagde dosering. Zorg dat je eten in huis hebt, neem een warme (niet te warm) douche als je het moeilijk hebt. En zet door.

EET NIET NET VOOR OF NA JE GIFT! Probeer het eerst minimaal een half uur/ 45 minuten te laten inwerken, en een uur voordat je neemt niks eten.

Bij 1 ml per 2 uur kun je stoppen, als het mogelijk is sla wat diazepam in, ga dit niet combineren met de G, maar voor de laatste dag is dit wellicht handig om te slapen de eerste dagen en bij angst/ onrust. (Dus NADAT je gestopt bent, als je op 1 ml per 2 uur zit)

Je merkt vanzelf als je het echt niet trekt, probeer zoveel mogelijk bovenstaand schema aan te houden. En als het echt niet gaat ambulance bellen.

Gezien de grootte schaarste aan GHB door het land gaan veel mensen het zwaar krijgen, mochten mensen een schema willen kan ik die maken. Ga alsjeblieft niet kloten met phenibut na 9 jaar gebruik, dat is echt levensgevaarlijk.

Heel veel succes en sterkte 💟💟💟💟💟

PS: Koop magnesium citraat, neem dit 3 keer per dag 200mg tegen spierspanning

PS 2: Laatste dag hoef je niet meer in de nacht die 1 ml per 2 uur te doseren, stop om 00:00, neem 10mg diazepam en slaap voor het eerst in 9 jaar weer een nacht door!
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
4-hydroxybutaanzuur zei:
Mijn moeder is 2 weken geleden in het ziekenhuis beland, en overleden, begrafenis gepland, vorige week maandag de begrafenis, allemaal aan de G :( En dinsdag 9:30 opname in de high care detox. Ben daar nu nog steeds, wordt hier veilig afgebouwd.
Klik om te vergroten...
Klote man om te horen, veel sterkte nog! Dus ze bouwen daar af met Xyrem? dus niks van Baclofen en diazepam?
4-hydroxybutaanzuur zei:
Om antwoord te geven op je vraag:
Ik raad ten strengste af om na 9 jaar gebruik te stoppen met phenibut, en al helemaal met die doseringen. Ik kan je wel vertellen hoe het hier in de kliniek gebeurd, en hoe je het thuis dus ook zou kunnen doen.
Klik om te vergroten...
Indd goed advies, pheni is een te link stofje en met die hoeveelheden hang je gegarandeerd langer dan 3 dagen aan de Pheni met hoge doseringen en dan hang je in no time aan de Phenibut vast, en Phenibut taperen is werk van lange adem en onmogelijk. G taperen is beter te managen.

4-hydroxybutaanzuur zei:
Gezien de grootte schaarste aan GHB door het land gaan veel mensen het zwaar krijgen, mochten mensen een schema willen kan ik die maken. Ga alsjeblieft niet kloten met phenibut na 9 jaar gebruik, dat is echt levensgevaarlijk.
Klik om te vergroten...
Hoe lang heb jij liggen kloten met Phenibut? Niet enkel G schaarte maar de kwaliteits Pheni is ook van de markt lijkt mij slechte batches..

@4-hydroxybutaanzuur perfect advies je bent nu ook ervaringsdeskundige door de praktijkervaring. Veel succes nog met de laatste loodjes!
4
4-hydroxybutaanzuurLid
01-01-2024, 00:00
#9
GABA-B Bonanza zei:
Klote man om te horen, veel sterkte nog! Dus ze bouwen daar af met Xyrem? dus niks van Baclofen en diazepam?

Indd goed advies, pheni is een te link stofje en met die hoeveelheden hang je gegarandeerd langer dan 3 dagen aan de Pheni met hoge doseringen en dan hang je in no time aan de Phenibut vast, en Phenibut taperen is werk van lange adem en onmogelijk. G taperen is beter te managen.


Hoe lang heb jij liggen kloten met Phenibut? Niet enkel G schaarte maar de kwaliteits Pheni is ook van de markt lijkt mij slechte batches..

@4-hydroxybutaanzuur perfect advies je bent nu ook ervaringsdeskundige door de praktijkervaring. Veel succes nog met de laatste loodjes!
Klik om te vergroten...

Ik zit bij Jellinek, de wachttijden voor klinieken zijn weken soms met intake erbij maanden, heel erg. Ik wist de juiste personen te vinden, en kon via 'crisis', duurde alsnog 3 weken. Jellinek werkt niet met baclofen, als je erge angsten hebt bij afbouw kun je wel diazepam krijgen.

Ze gebruiken hier geen xyrem, maar laten het maken. 150mg/ml (straat GHB is 550/600mg/ml, factor 4 dus ongeveer)

Ik heb maar 2 dagen pheni geprobeerd, toen hadden we veel contact, nogmaals bedankt daarvoor 💜

Thanks, ik vind kliniek toch het fijnste, eerste dag beginnen ze veel te laag en titreren ze naar boven, erg zware dag. Maar wel professionals om je heen, maakt het minder eng. Ik zit nu op 16ml (minder sterke Jellinek GHB), per dag 2ml per uur er af, zit er nog dik een week.

Was ook een jongen die 10ML GHB per uur nam!! (Die zat dus op 40ml per 2 uur Jellinek GHB) Heavy shit. Ik houd je op de hoogte @GABA-B Bonanza !
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
4-hydroxybutaanzuur zei:
Was ook een jongen die 10ML GHB per uur nam!! Heavy shit. Ik houd je op de hoogte @GABA-B Bonanza !
Klik om te vergroten...
Jezus, stel je voor dat die ineens stopt.

Merken ze bij Jellinek nu ook dat er grote schaarte is?

Ik krijg van de markt toch al eerste signalen mee dat de markt iets "natter" aan het worden is, voornamelijk dan in Amsterdam. En raar maar waar België staat er veel beter voor dan NL.
4
4-hydroxybutaanzuurLid
01-01-2024, 00:00
#11
GABA-B Bonanza zei:
Jezus, stel je voor dat die ineens stopt.

Merken ze bij Jellinek nu ook dat er grote schaarte is?

Ik krijg van de markt toch al eerste signalen mee dat de markt iets "natter" aan het worden is, voornamelijk dan in Amsterdam. En raar maar waar België staat er veel beter voor dan NL.
Klik om te vergroten...

Dan ga je dood..

Mwaa, denk het wel. Er zijn nu 3 GHB gebruikers op de afdeling, die vertellen wel over de schaarste. (max 4 hier trouwens)

Hahaha, vind het altijd zo grappig hoe jij over de 'markt' praat. Lees veel berichten over andere synthese, met 1,4 butadiol, en een ander goedje, dit zou een stuk slechter zijn voor je lichaam. Dus niet met GBL gemaakt. Ik durf het hierna niet meer aan, als je nu hookt raakt, en je kunt niets krijgen, blehhhh

Ik ga me klaar maken voor bed, 00:00 weer een gift 😊

Hou jullie goed allemaal 💟
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
4-hydroxybutaanzuur zei:
Hahaha, vind het altijd zo grappig hoe jij over de 'markt' praat. Lees veel berichten over andere synthese, met 1,4 butadiol, en een ander goedje, dit zou een stuk slechter zijn voor je lichaam. Dus niet met GBL gemaakt. Ik durf het hierna niet meer aan, als je nu hookt raakt, en je kunt niets krijgen, blehhhh
Klik om te vergroten...
Jammer kan je niet beleggen in die grondstoffen op de beurs :tongueout:

Ja in de industrie reageren ze 1.4 BDO naar GBL met behulp van metaal katalysatoren, redelijk complex proces daarmee dat Duitse GBL zo hoog aangeschreven staat.

1.4 BDO kan je ook nemen als prodrug maar je merkt toch dat het toch meer een aanslag is op je lichaam.
S
SpeedfreakerLid
01-01-2024, 00:00
#13
4-hydroxybutaanzuur zei:
Mijn moeder is 2 weken geleden in het ziekenhuis beland, en overleden, begrafenis gepland, vorige week maandag de begrafenis, allemaal aan de G :( En dinsdag 9:30 opname in de high care detox. Ben daar nu nog steeds, wordt hier veilig afgebouwd.
Klik om te vergroten...
Klote om te horen, wens je veel sterkte
4-hydroxybutaanzuur zei:
Om antwoord te geven op je vraag:
Ik raad ten strengste af om na 9 jaar gebruik te stoppen met phenibut, en al helemaal met die doseringen. Ik kan je wel vertellen hoe het hier in de kliniek gebeurd, en hoe je het thuis dus ook zou kunnen doen.

Ten eerste, je zegt dat je 60 ML per dag gebruikt, en je zegt dat je 3,5 per 2 uur gebruikt, dat kan al niet. 60 milliliter per dag is 5 milliliter per 2 uur. Hier wordt je eerst stabiel gebracht op om de 2 uur doseren, dat voor 48 uur.
Klik om te vergroten...
Dat klopt, dat was ook een ruwe schatting.
60ML gezien als in een een kleine flesje aanmaak limo.
Zit nu stabiel op 3,5 ml per 2 uur.
4-hydroxybutaanzuur zei:
Dan kun je per dag met 0,5 milliliter per uur (per dag) afbouwen, maar dat is best zwaar, als je het zwaar hebt plan je een stabilisatie dag in. Je voelt je ontzettend klote, en gespannen, werken is geen optie. 12 uur smiddags ga je naar beneden, en nachts zet je de wekker om de 2 uur (je slaapt heel weinig).

Een afbouwschema voor jou zal er als volgt uitzien:

Bekijk bijlage 40570


Als je het niet trekt neem dan eenmalig 1 ml extra, en probeer tot rust te komen, maar houd bovenstaand schema aan, en houd een stabilisatie dag (een dag dezelfde dosering aanhouden.)

Nogmaals: ga niet met phenibut kloten na 9 jaar!
Klik om te vergroten...
Helaas gezien is dit het laatste redmiddel die ik mezelf zo snel mogelijk kan bedenken, zonder professionele hulp te zoeken. Wil echt onder geen beding professionele hulp inschakelen door bepaalde angsten. Zoals verlies van woonplek etc
4-hydroxybutaanzuur zei:
Je merkt vanzelf als je het echt niet trekt, probeer zoveel mogelijk bovenstaand schema aan te houden. En als het echt niet gaat ambulance bellen.
Klik om te vergroten...
In ergste geval zou ik dit zeker doen als het niet anders kan.
4-hydroxybutaanzuur zei:
Gezien de grootte schaarste aan GHB door het land gaan veel mensen het zwaar krijgen
Klik om te vergroten...
Prijzen stijgen de pan uit, en amper te krijgen
GABA-B Bonanza zei:
Jezus, stel je voor dat die ineens stopt.

Merken ze bij Jellinek nu ook dat er grote schaarte is?

Ik krijg van de markt toch al eerste signalen mee dat de markt iets "natter" aan het worden is, voornamelijk dan in Amsterdam. En raar maar waar België staat er veel beter voor dan NL.
Klik om te vergroten...
Hier in Arnhem is daar niks van te merken.
4-hydroxybutaanzuur zei:
PS: Koop magnesium citraat, neem dit 3 keer per dag 200mg tegen spierspanning
Klik om te vergroten...
Ga het gelijk even bestellen.

Een deze dagen is het zover. Houdt je op de hoogte, of het is Phenibut, of met ambulance..
4
4-hydroxybutaanzuurLid
01-01-2024, 00:00
#14
Speedfreaker zei:
Klote om te horen, wens je veel sterkte

Dat klopt, dat was ook een ruwe schatting.
60ML gezien als in een een kleine flesje aanmaak limo.
Zit nu stabiel op 3,5 ml per 2 uur.

Helaas gezien is dit het laatste redmiddel die ik mezelf zo snel mogelijk kan bedenken, zonder professionele hulp te zoeken. Wil echt onder geen beding professionele hulp inschakelen door bepaalde angsten. Zoals verlies van woonplek etc

In ergste geval zou ik dit zeker doen als het niet anders kan.

Prijzen stijgen de pan uit, en amper te krijgen

Hier in Arnhem is daar niks van te merken.

Ga het gelijk even bestellen.

Een deze dagen is het zover. Houdt je op de hoogte, of het is Phenibut, of met ambulance..
Klik om te vergroten...


Ga nou niet lopen kloten met phenibut, meld je een week ziek en doe het veilig:

Schermafbeelding 2022-04-06 om 12.48.46.png

Mijn ervaring met serequel is inderdaad is dat je als een blok slaapt, door je dosering heen. Vervolgens wordt je wakker en heb je een enorme hoeveelheid GHB nodig om rustig te worden.

Dit is niet wat je wilt, je moet STABILISEREN.

Bovenstaande ben je 6 daagjes bezig, plan er een stabilisatie dag bij, en in 7 dagen ben je er vanaf.

Gaat je niet lukken met phenibut ben ik bang, dan ben je weer een week verder, en alleen maar angstiger geworden voor de afkick. Wil je niet bang maken, maar vertel dit uit eigen ervaring...

Hou me op de hoogte, ik zou diazepam halen in plaats van Seroquel, dat zou je ook best 6 dagen 3 x 5mg kunnen slikken om de afkick wat minder heftig te maken, en dat dan afbouwen in 5 dagen na de GHB afbouw.

Succes 💟


PS: In geen enkel geval kan het inschakelen van professionele hulp er voor zorgen dat je je woonplek verliest. Die hebben sowieso beroepsgeheim, ga in ieder geval naar je huisarts, bespreek dit met hem. Laat bovenstaand afbouw schema zien, hij kan je eventueel diazepam voorschrijven zelfs. En op een lijst voor detox zetten, mocht het niet lukken, ga je naar een detox kliniek, ben je met 10 dagen ook klaar...
S
SpeedfreakerLid
01-01-2024, 00:00
#15
4-hydroxybutaanzuur zei:
Ga nou niet lopen kloten met phenibut, meld je een week ziek en doe het veilig:

Bekijk bijlage 40613
Klik om te vergroten...
Heel net schema, ga ik zeker opslaan.. helaas heb ik niet meer die hoeveelheid in huis. Iets meer dan 60, zal eens goed zoeken of ik nog wat meer ken vinden maar ben bang van niet
4
4-hydroxybutaanzuurLid
01-01-2024, 00:00
#16
Speedfreaker zei:
Heel net schema, ga ik zeker opslaan.. helaas heb ik niet meer die hoeveelheid in huis. Iets meer dan 60, zal eens goed zoeken of ik nog wat meer ken vinden maar ben bang van niet
Klik om te vergroten...

Ga er voor zorgen dat je meer G in huis hebt, ga je nodig hebben de komende tijd!

Ook al is het wat duurder scoor nog een halve liter minimaal!

Succes 💟

PS: Als het niet lukt met phenibut heb je ook G nodig, en phenibut gaat je niet lukken waarschijnlijk...
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#17
4-hydroxybutaanzuur zei:
en phenibut gaat je niet lukken waarschijnlijk...
Klik om te vergroten...
Wel een beetje pessimistisch hoor. Phenibut is wel geschikt om de 'gevaarlijke' en lichamelijk afkick op te vangen en de periode daarna is vooral doorbijten en wilskracht. Tuurlijk, het is niet een middel die alles voor je gaat oplossen, het belangrijkste is dat je zelf met veel wilskracht volhoudt
Geneesmiddel zei:
Ik raad je aan om de GHB die je nog hebt te gebruiken om af te bouwen naar eenl age dosering per 2 uur, als het lukt minder dan 1ml. Schrijf hier zelf even een schematje voor dat je goed uitkomt met hoeveel je nog hebt. Vanaf het moment dat je je laatste dosering G neemt, neem je een uurtje later gelijk phenibut. Ik schat dat je kunt beginnen op 1,5g om de ergste afkick op te vangen en als dit niet genoeg is, neem je wat meer.
Klik om te vergroten...
Toen phenibut werd aangeraden was dat ook wel in combinatie met afbouwen. Cold turkey zou ook moeten kunnen, maar het wordt even bloeden.
4
4-hydroxybutaanzuurLid
01-01-2024, 00:00
#18
Geneesmiddel zei:
Wel een beetje pessimistisch hoor. Phenibut is wel geschikt om de 'gevaarlijke' en lichamelijk afkick op te vangen en de periode daarna is vooral doorbijten en wilskracht. Tuurlijk, het is niet een middel die alles voor je gaat oplossen, het belangrijkste is dat je zelf met veel wilskracht volhoudt

Toen phenibut werd aangeraden was dat ook wel in combinatie met afbouwen. Cold turkey zou ook moeten kunnen, maar het wordt even bloeden.
Klik om te vergroten...

Ik heb het ook geprobeerd met phenibut, had na 14 uur een hartslag van 140 in rust, was niet relaxed. Maar mijn phenibut kwaliteit was waarschijnlijk ook niet top.

Geneesmiddel zei:
Toen phenibut werd aangeraden was dat ook wel in combinatie met afbouwen. Cold turkey zou ook moeten kunnen, maar het wordt even bloeden.
Klik om te vergroten...

Jij had het toen over op 1ml per 2 uur zitten, hij zit nu op 3,5ml per 2 uur...


Nogmaals; ik hoop het beste, maar als het lukt zou ik nog wat G bestellen zodat ie nog wat achter de hand heeft voor een eventueel plan B.


One love 💟
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#19
4-hydroxybutaanzuur zei:
Jij had het toen over op 1ml per 2 uur zitten, hij zit nu op 3,5ml per 2 uur...
Klik om te vergroten...
Klopt, in dat geval zal de phenibut dosis wel aardig hoog moeten zitten, 5 gram ofzo? Als het nog mogelijk is om eerst wat G af te bouwen zou dat mooi zijn maar volgensmij is daar niet genoeg G voor over.
4-hydroxybutaanzuur zei:
One love 💟
Klik om te vergroten...
❤️
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoe is het afgelopen @Speedfreaker ? Van de pheni en G helemaal af?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."