"4-hydroxybutaanzuur zei:
Mijn moeder is 2 weken geleden in het ziekenhuis beland, en overleden, begrafenis gepland, vorige week maandag de begrafenis, allemaal aan de G En dinsdag 9:30 opname in de high care detox. Ben daar nu nog steeds, wordt hier veilig afgebouwd.
Klik om te vergroten...
Klote om te horen, wens je veel sterkte
4-hydroxybutaanzuur zei:
Om antwoord te geven op je vraag:
Ik raad ten strengste af om na 9 jaar gebruik te stoppen met phenibut, en al helemaal met die doseringen. Ik kan je wel vertellen hoe het hier in de kliniek gebeurd, en hoe je het thuis dus ook zou kunnen doen.
Ten eerste, je zegt dat je 60 ML per dag gebruikt, en je zegt dat je 3,5 per 2 uur gebruikt, dat kan al niet. 60 milliliter per dag is 5 milliliter per 2 uur. Hier wordt je eerst stabiel gebracht op om de 2 uur doseren, dat voor 48 uur.
Klik om te vergroten...
Dat klopt, dat was ook een ruwe schatting.
60ML gezien als in een een kleine flesje aanmaak limo.
Zit nu stabiel op 3,5 ml per 2 uur.
4-hydroxybutaanzuur zei:
Dan kun je per dag met 0,5 milliliter per uur (per dag) afbouwen, maar dat is best zwaar, als je het zwaar hebt plan je een stabilisatie dag in. Je voelt je ontzettend klote, en gespannen, werken is geen optie. 12 uur smiddags ga je naar beneden, en nachts zet je de wekker om de 2 uur (je slaapt heel weinig).
Een afbouwschema voor jou zal er als volgt uitzien:
Bekijk bijlage 40570
Als je het niet trekt neem dan eenmalig 1 ml extra, en probeer tot rust te komen, maar houd bovenstaand schema aan, en houd een stabilisatie dag (een dag dezelfde dosering aanhouden.)
Nogmaals: ga niet met phenibut kloten na 9 jaar!
Klik om te vergroten...
Helaas gezien is dit het laatste redmiddel die ik mezelf zo snel mogelijk kan bedenken, zonder professionele hulp te zoeken. Wil echt onder geen beding professionele hulp inschakelen door bepaalde angsten. Zoals verlies van woonplek etc
4-hydroxybutaanzuur zei:
Je merkt vanzelf als je het echt niet trekt, probeer zoveel mogelijk bovenstaand schema aan te houden. En als het echt niet gaat ambulance bellen.
Klik om te vergroten...
In ergste geval zou ik dit zeker doen als het niet anders kan.
4-hydroxybutaanzuur zei:
Gezien de grootte schaarste aan GHB door het land gaan veel mensen het zwaar krijgen
Klik om te vergroten...
Prijzen stijgen de pan uit, en amper te krijgen
GABA-B Bonanza zei:
Jezus, stel je voor dat die ineens stopt.
Merken ze bij Jellinek nu ook dat er grote schaarte is?
Ik krijg van de markt toch al eerste signalen mee dat de markt iets "natter" aan het worden is, voornamelijk dan in Amsterdam. En raar maar waar België staat er veel beter voor dan NL.
Klik om te vergroten...
Hier in Arnhem is daar niks van te merken.
4-hydroxybutaanzuur zei:
PS: Koop magnesium citraat, neem dit 3 keer per dag 200mg tegen spierspanning
Klik om te vergroten...
Ga het gelijk even bestellen.
Een deze dagen is het zover. Houdt je op de hoogte, of het is Phenibut, of met ambulance.."
In: Phenibut als afsluiter van mijn ghb gebruik
1-1-2024