#1
Die cactussen en vetplanten staan er ook leuk bij.
Die cactussen en vetplanten staan er ook leuk bij.
Die cactussen en vetplanten staan er ook leuk bij.
Yep! Ook daar heb ik een heel topic aan gewijd hahaDie cactussen en vetplanten staan er ook leuk bij.












Alle 5 peperplanten bloeien.
Ik vind de blauwe bloemetjes toch altijd weer het mooiste.
Zal er eens een foto van maken.
Heb de twee oude planten weggedaan, plaatsgebrek.
Chinense lijkt beter tegen de kou (5 graden op de vensterbank) te kunnen dan annuum hoewel ik andersom zou verwachten.
Bekijk bijlage 51605
Rocoto, groeit het snelst van allemaal.
Ben alleen niet zo'n goede fotograaf.



Bekijk bijlage 51730
Dit is Pieter Puntpaprika. Hij vroeg of ik een foto van hem wilde plaatsen in dit topic omdat hij zo graag een pittige peper had willen zijn ๐ข
Bekijk bijlage 51731
Mijn pittige zaailingen zijn nog erg klein maar ik heb een kas tot m'n beschikking dus dat moet wel goedkomen ๐
Bekijk bijlage 51729
Beetje verbranding hier en daar. Heb een dakterras op het zuiden en toch te snel gegaan de afgelopen dagen. Was helaas niet thuis om ze binnen te halen.
Ik heb er nu maar even een laken voor gehangen want ik heb ook helemaal geen schaduw daar. Dakterras vol op het zuiden en het wordt nog eens gloeiend heet met die donkere tegels ook. Ik ga dit maar kopen denk ik, kan ze ook niet iedere dag allemaal naar binnen sjouwen.Ik heb ook wel veel last van brandschade aan de pepers. Volle zon kunnen ze niet zo goed tegen ๐
Ze staan nu maar in de ziekenboeg op zolder.
Oh... Ik mag blijkbaar geen foto's meer uploaden ofzo? ๐คจ
Foto's volgen, misschien, ooit....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."