Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer speed

Eerste keer speed

73 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
P
Piet ZahutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niets leukers dan XTC.. werking a 5 uur, pas later op het feest gebruiken (als je echt drugs wilt gebruiken), vind het heerlijk om daarna in te kakken, betekend dat het een geweldig goede avond is geweest!

Plus niet te veel nemen, minder is leuker!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
DJpep zei:
Moet wel ff wachten een komende dagen komt me weegschaaltje binnen. 😁😇
Klik om te vergroten...

Dat is wel verstandig dan idd👍
D
DJpepLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vroeg me af of mensen dit ook ervaren tijdens speedgebruik dat je vogels hoort fluiten en andere mensen horen dat niet ?
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#4
DJpep zei:
Vroeg me af of mensen dit ook ervaren tijdens speedgebruik dat je vogels hoort fluiten en andere mensen horen dat niet ?
Klik om te vergroten...
Kun je ook herkennen welke vogels je allemaal hoort?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
DJpep zei:
Vroeg me af of mensen dit ook ervaren tijdens speedgebruik dat je vogels hoort fluiten en andere mensen horen dat niet ?
Klik om te vergroten...
Na lang slaaptekort kun je last krijgen van hallucinaties ja
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niet slapen
Geen honger
Kleine lul.
D
DJpepLid
01-01-2024, 00:00
#7
alles gaat voorbij zei:
Kun je ook herkennen welke vogels je allemaal hoort?
Klik om te vergroten...
Nee dat zou ik niet weten.hoor ze vooral tjilpen
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
DJpep zei:
Vroeg me af of mensen dit ook ervaren tijdens speedgebruik dat je vogels hoort fluiten en andere mensen horen dat niet ?
Klik om te vergroten...
Dat heb ik wel eens gehad toen ik vroeger wat te lang had doorgehaald met speed (niet persé vogels)
Ik bleef bij andere mensen slapen en ging m´n tanden poetsen, ik kreeg plots de overtuiging dat er een feestje aan de gang was achter het afvoerputje, ik zag UV-licht uit de leiding komen en hoorde muziek en mensen praten achter het afvoerputje.
Krankzinnig dat je er op dat moment echt van overtuigd bent en niet echt meer inziet dat het een totaal onlogisch van de pot gerukte waanvoorstelling is.
Heb op dat moment zelfs mensen erbij geroepen om te komen kijken🙈

Waarschijnlijk een combinatie van slaaptekort, te weinig voeding en uitputting van reserves.
Ik denk dat dergelijke ´hallucinaties´ niet zo vreemd zijn als je telang doorgaat.
d
dx3Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Goedemorgen

Ik wil volgende week voor de eerste keer speed gebruiken.
Normaal gebruik ik altijd xtc maar wil een keer wat anders.
Wat kan ik verwachten van speed en waar moet ik opletten.
En wat is het beste kwa dosering.
En wat voor gevoel krijg je ervan xtc is top kwa gevoel.
Ik gebruik niet vaak een ls in de twee a drie maanden.


Gr henk
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#10
Onderwerp 'Het Handboek Speed'
https://drugsforum.nl/threads/het-handboek-speed.34499/

En gebruik de zoekfunctie, hier is al zoveel over geschreven.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#11
dx3 zei:
En wat voor gevoel krijg je ervan xtc is top kwa gevoel.
Klik om te vergroten...
Speed is geen xtc nee….
Vooral veel meer energie, je kunt wat druk en opgejaagd worden.

Waarom wil je wat anders proberen?
En waarom speed?

Ik zou niet snuiven maar een bommetje nemen. Werkt langer en stabieler.
Check psychonautwiki voor aanbevolen doseringen (oraal).
Begin laag, je kunt rustig bijnemen tot je op een fijn level zit. Dit is voor iedereen anders
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#12
dx3 zei:
Kan ik gewoon links laten liggen
Klik om te vergroten...
Perfect. Probleem is niet verslaving, maar als je erachter komt dat je leven met pep gewoon toch iets leuker zou vinden als leven zonder speed. Dat blijft dan voor de rest van je leven een zeurderig stemmetje dat zegt: "kom op, nog één keertje". 😅
Geen paniek, ik dol maar een beetje.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#13
dx3 zei:
.aar als ik het alleen bij aankomend festival wil houden met peb en daarna biet meer wil hebben is het geen probleem lijkt mij.
En na een keer ben je niet meteen verslaafd heb hier met xtc ook nooit last van gehad.
Kan ik gewoon links laten liggen
Klik om te vergroten...
Xtc/ mdma is echt veel maar dan ook VEEL minder verslavend dan pep.
We zeggen ook niet: je bent na een keer pep snuiven verslaafd. We zeggen alleen dat snuiven verslavender werkt dan bommen, en om welke redenen. Het is advies en een antwoord op een van de velen vragen die je stelt… wat je ermee doet mag je vervolgens helemaal zelf uitmaken.

Het niet-delen met je vrouw daarentegen is eigenlijk alleen maar een groter risico dat je verslaafd raakt of in elk geval dat je daar lastiger uitkomt… De meeste verslaafden lopen er niet mee te koop dat ze verslaafd zijn, zegmaar. Zéker niet bij hun geliefden.

Nogmaals, dat hoeft jou niet te overkomen. Maar je vraagt om ons advies en dit soort dingen zou ik wel meenemen in je overwegingen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een totaal andere situatie en totaaaaal andere middelen, maar dit wil je voorkomen zegmaar:

Hydra zei:
Bijna 2 jaar verder… En ik kan zeggen dat het de domste keuze in me leven is geweest om aan benzos te beginnen. 3 klinische opnames gehad en toch weer terugvallen. Zit nu gelukkig al een tijdje op de laagste dosis en wacht af tot ik weer kan worden opgenomen worden in de kliniek. Ik hoop dat mijn bericht iemand die nu overweegt om (rc)benzo te proberen 2x laat na denken. Stay safe🙏🏼
Klik om te vergroten...
ljuv zei:
Onze berichten hielpen jou ook niet…
Toch goed dat je het deelt. En heel jammer om te lezen. Heel erg veel sterkte, er zijn hier genoeg uit de benzo ellende gekropen. Ik twijfel niet dat jou dit ook lukt❤️💪🏻 You got this.
Klik om te vergroten...

Dat is de enige reden waarom we onze ervaringen en adviezen met je delen. Daarna is het aan jou🫶🏻🤙🏻🤙🏻
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#15
dx3 zei:
Hoi

Ik kan in mijn privé niet gebruiken helaas mijn vrouw weet niet dat ik gebruik en ga ongeveer een keer of 4 naar een festival per jaar.
Klik om te vergroten...

Denk daar dan echt maar nog es goed over na beste vriend. Dit voelt voor mij echt niet ok aan, al is het 4 keer per jaar. Als je dit al achter de rug moet doen bij je vrouw zit de kans erin dat je dit gaat blijven doen en ben er zelfs bijna zeker van!

Neem het van mij aan dit komt niet goed, niet je vraag om iets te gebruiken maar dat je dit bij de persoon die het dichtst bij je staat doet zonder dat ze afweet wat je wil doen?

Ik raad je ten stelligste aan dit forum doorgrondig door te nemen man echt waar!

Ps: dit forum kan je best doornemen als je doorsnoven bent van speed, leest iets vlotter 😛 (joke)
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
dx3 zei:
Hoi

Ik kan in mijn privé niet gebruiken helaas mijn vrouw weet niet dat ik gebruik en ga ongeveer een keer of 4 naar een festival per jaar.
Klik om te vergroten...
Misschien alvast wat icepacks in de vriezer klaarleggen zodat je bij thuiskomst een plausibele verklaring hebt voor de verschrompelde pielemuis.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neo-Shulginist zei:
Misschien alvast wat icepacks in de vriezer klaarleggen zodat je bij thuiskomst een plausibele verklaring hebt voor de verschrompelde pielemuis.
Klik om te vergroten...
Hahahahahahaha
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Neo-Shulginist zei:
Misschien alvast wat icepacks in de vriezer klaarleggen zodat je bij thuiskomst een plausibele verklaring hebt voor de verschrompelde pielemuis.
Klik om te vergroten...

Of vragen aan vrouwlief als ze even een uurtje of 6 geduld heeft 🙄😆
d
dx3Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dus wat ik hier uit opmaak is het beter van niet om aan speed te beginnen omdat je een grote kans hebt op verslaving.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
dx3 zei:
Dus wat ik hier uit opmaak is het beter van niet om aan speed te beginnen omdat je een grote kans hebt op verslaving.
Klik om te vergroten...
Ik kan niet ontkennen dat dit waar is haha… das altijd beter maar niet wat we je proberen te zeggen😅
Ik gebruik ook wel eens sporadisch speed. Kan het prima maanden in huis hebben zonder het aan te raken. Maar weet waar je aan begint, houd de risico’s ik de gaten en wees eerlijk naar je omgeving (in elk geval als het uit de klauwen loopt…)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."