#1
Mijn eerste keer speed was een speedpil op de middelbare school tijdens een tussenuur. Ik kon toen tegen muren en bomen oplopen, stond zo strak als een bos uien.
Heb me rot gelachen toen.
Je kan speed ook in een vloeitje doen van een sjekkie en daar dan een propje van maken en doorslikken ( bommetje )
Wat ik ook wel eens deed, was een beetje speed in de koffie doen. Zo daar ga je ook hard van ! hahahahh
Maar pas op met de speed want je kan bij overdosering ook wel rare dingen gaan doen of gaan zien/horen die er niet zijn.
Ook is zover ik weet, de speed lang niet meer zo sterk/zuiver als bijvoorbeeld 10 jaar geleden (naar mijn ervaring).
De speed die ik paar weken geleden had daar kon je zowat van in slaap vallen, en ging ik van hallucineren.
Een veel voorkomend fenomeen is dat je dan ineens mensen ziet (dansen) op een dak bijvoorbeeld... dit is al vaker gezien door speedgebruikers.
Speed vooral niet te vaak gebruiken ... maarja dat is met alle drugs... soms een keertje kan wel.. maar pas op met psychoses
Veel speedplezier!
Heb me rot gelachen toen.
Je kan speed ook in een vloeitje doen van een sjekkie en daar dan een propje van maken en doorslikken ( bommetje )
Wat ik ook wel eens deed, was een beetje speed in de koffie doen. Zo daar ga je ook hard van ! hahahahh
Maar pas op met de speed want je kan bij overdosering ook wel rare dingen gaan doen of gaan zien/horen die er niet zijn.
Ook is zover ik weet, de speed lang niet meer zo sterk/zuiver als bijvoorbeeld 10 jaar geleden (naar mijn ervaring).
De speed die ik paar weken geleden had daar kon je zowat van in slaap vallen, en ging ik van hallucineren.
Een veel voorkomend fenomeen is dat je dan ineens mensen ziet (dansen) op een dak bijvoorbeeld... dit is al vaker gezien door speedgebruikers.
Speed vooral niet te vaak gebruiken ... maarja dat is met alle drugs... soms een keertje kan wel.. maar pas op met psychoses
Veel speedplezier!