#1
Hey! Ik ben nieuwop df, ik lees altijd als ik strak sta van de speed (doe ik bijna altijd alleen, vind ik chiller. Want heb geen goeie vriend die t doet) tripreports. Super vermakelijk! Voor de rest ruim ik altijd op, luisyer ik muziek en rook ik veel. Ik doe dit gemiddeld 1x per 2 weken. Maar die activiteiten beginnen een beetje gewoontjes te worden, wat zijn nog meer leuke dingen om te doen? Alvast bedankt voor je antwoord!