Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dookman zei: het idee dat uppers en downers elkaar tegenwerken is niet waar, het gaat om de soort uppers en downers. benzo's en amph. gaan goed samen. bij een vergiftiging wordt op de eerste hulp ook een benzo toegediend. "Prolonged hypertension may present a cardiovascular risk. Use benzodiazepine sedation (nonspecific sympatholysis) to initially manage hypertension" http://emedicine.medscape.com/article/812518-treatment#d10 hier staat dus dat het verminderen van de hartslag door amfetamine met een benzo juist risico's wegneemt. het idee van upper - downer is een te eenvoudige voorstelling van de verschillende complexe psychopharmaca en hun interacties. Klik om te vergroten... Eindelijk iemand die het snapt."
"Hey! Ik ben nieuwop df, ik lees altijd als ik strak sta van de speed (doe ik bijna altijd alleen, vind ik chiller. Want heb geen goeie vriend die t doet) tripreports. Super vermakelijk! Voor de rest ruim ik altijd op, luisyer ik muziek en rook ik veel. Ik doe dit gemiddeld 1x per 2 weken. Maar die activiteiten beginnen een beetje gewoontjes te worden, wat zijn nog meer leuke dingen om te doen? Alvast bedankt voor je antwoord!"
"Ben nog steeds bezig haha en heb al 1 nieuw ding uitgevonden: datingsapps! Zeer vermakelijk"
"Beate druggies, Ik zat laatst een beetje aan de snelle en die was blijkbaar aardig versneden, want il had veel bijwerkingen als angst, ttillen, ergere hardkloppingen enz. Dus toen nam ik 10mg valium en begon weer lekker te gaan, in mn hoofd voelde ik de speed volop en had nog steeds veel energie! Ik had nog een paar valiums over en nog ong 2 3e gr. Snelle. Toen dacht ik hey laat ik eens 2 valiums te crushen en door de speed mixxen een paar dagen later wou ik weer even lekker gaan. Nam 10mg valium en nam lekkere snatsen van die gemixte speed. Wat is dat lekker zeg! Ik hou van de euphorie het helder en sociaal zijn door de speed, maar dat rusteloze gevoel en tanden knarsen vind ik minder. Ik hou van het ontspannende gevoel van valium maar vind dat lusteloze maar niks. Maar met hoe ik het deed had ik van allebij alleen maar de positieve effecten! Ging lekker hard lekker veel shaggies roken muziek luisteren en praten praten praten! Misschien heb ik het niet het best beschreven maar dit is zeker een aanrader! Dronk daarna nog wat biertjes en heb zelfs nog een paar uurtjes geslapen en werd redelijk fit wakker."
"Beste df-ers, Het is lekker oud en nieuw! En heb tot nu toe een verrassende relaxte, maar toch hele strakke ervaring! Had 3 opties van feestjes waar ik heen kon gaan en ik kon maar niet beslissen. Tot ik me besefte dat ik niks aan het openbaar vervoer had. (dom dat ik daar niet eerder aan had gedacht) toen waren er 2 opties weg. De derde was bij mn moeder met mn gezin, tuurlijk kan heel gezellig worden maar had toch meer zin om met vrienden lekker gek te doen. Lekker speed te doen ofzo. Er niet alleen een avond maar een hele nacht van maken! Toen opeens belde een maat, laten we hem maar klaas noemen, en die vroeg of ik naar hem toe wou komen en hij kon me ophalen. YES! Mijn oud en nieuw was gered. Hij kwam me rond half 7/7u ophalen. Toen we bij hem aan kwamen hebben we een half uurtje bij gepraat. Toen gaf klaas me een zakje speed, nog nat, dus ff wat laten drogen. Wat ik nog moet vertellen is dat klaas een soortvan begeleid woont, heeft een eigen appartement maar er is wel leiding aanwezig op het terrein. Rustig beginnen dus, want om 12 uur ging iedereen natuurlijk naat buiten en elkaar begroeten. Dus ook de leiding. Neem dus maar 2 of 3 lijntjes, daarvan ga ik niet strak staan. Maar rond 22.00 gingen we bij ff een buurman zitten, er waren meer mensen aanwezig en ik kende alleen klaas. Als ik drugs gebruik voel ik me in dit soort situaties altijd een beetje awkward, en begon het ook benauwd te krijgen. Ik voelde om de zoveel tijd een kleine paniekaanval (heb ptss en een paniekstoornis dus heb geleerd om dat goed te verbergen) Om 12u ging alles weer goed, was helder en sociaal opgewekt maar niet te druk. De leiding had niks door. Toen we weer naar binnen nam ik een best grote lijn, dacht nu kunnen we beginnen dus dan ga ik niet voor klein. Er was iemand anders mee gekomen, en we hadden diepe gesprekken iver god en het geloof. Vindt ik altijd interessant. Toen zei klaas dat we weer naar die buurman gingen, dat gaf me lichte spanning maar daar kwam ik snel weer overheen. Toen we er waren begon ik echt goed te gaan. Nam een aantal goeie lijnen en alles was perfect. Iedereen ging en gaat nig steeds zijn eigen gang, de andere zitten allemaal online te gokken. Ik zit lekker op de bank muziek te luisteren, bellen met mn broer en zus die helemaal wappie zijn van de pillen, trip reports te lezen en dit bericht te typen. Ik voel me helder opgewekt sta wel strak, maar ben echt heel ontspannen voel me ook euphorisch en vrij om lekker rustig te chillen. Zo kan ik nog wel ff doorgaan deze nacht hoeft nooit te eindigen! Dus dat was dit jaar mijn oud en nieuw, niet heel flitsend of extreem maar zou het geen andere manier willen! Now if u excuse me i'm gonna snort another line, hoop dat t beetje leuk was om te lezen en maak van die laatste uurtjes nog een goed passend einde op je nacht! Gr. Peppiewittesnuifduif"
"KetaKech zei: Ahahahah pepop oud en nieuw is heerlijk he... Ben dit jaar maae gwn voor lekker lam gegaan, maar hoop dat je veel plezier had en hebt !!! Klik om te vergroten... Zeker veel plezier gehad! Maar t is nog niet voorbij ga nu naar vrienden nog beetje afteren ons laatste beetje pep opmaken en een beetje poolen dus ga nog even lekker genieten! Heb jij het ook leuk gehad?"