Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsis coke voor uppers of downers junks ?

is coke voor uppers of downers junks ?

53 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#1
Guapo Temudgin zei:
7 jaar later :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Toen was ik nog geheelonthouder 🙏😇
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vind de vraag ook zo krom ,het woord junks laat me handen al kriebelen.
Een junk is ook een mens maar dan in moeilijkheden met zichzelf
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#3
Soulassasins zei:
Vind de vraag ook zo krom ,het woord junks laat me handen al kriebelen.
Een junk is ook een mens maar dan in moeilijkheden met zichzelf
Klik om te vergroten...
Zolang men het zelf grbruikt als zelfspot in een niet onmenswaardife manier ivm laag zelfbeeld dan moet het kunnen. Ik lach ook met mijn Pseudo dwarfism
en veel te dik figuur.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Soulassasins and Here I am, for YOUR entertainment.
doing the complete split in my underwear
unwasjed and unshowered cuz I did not sleep
and my shower is out of order sinds yesterday so now you can see fat people can do martial arts too (like king fu panda when he gets food, but I’m not eating).

for good taste, this is how so look when so am showered, so your image of me isn’t tainted forever. I hope you had a great laugh at my expense, I deserve it :wink:
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#5
MyLittlePonyPack zei:
Het is niet verstandig om op dit forum herkenbare foto's te plaatsen van jezelf in verband met privacy. @Soulassasins had ook een foto van zichzelf als Avatar en die is van de week verwijderd door de moderators. Dus ik zou die foto's even weghalen als ik jou was.
Klik om te vergroten...
Wil ik gerust doen. Maarmer m’n vorige nickname en muzikaal verleden wisten tientallen mensen al wie ik was (besxheiden maar sterke wereldwijde cultfollowing) dus ik dacht dat het hek al van de dam was. Maar goed, na een jaar is m’n nickname veranderd dus misschien heb je overschot van gelijk. Weg is ie! Dank voor de terechte opmerking.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aartsbok zei:
Wil ik gerust doen. Maarmer m’n vorige nickname en muzikaal verleden wisten tientallen mensen al wie ik was (besxheiden maar sterke wereldwijde cultfollowing) dus ik dacht dat het hek al van de dam was. Maar goed, na een jaar is m’n nickname veranderd dus misschien heb je overschot van gelijk. Weg is ie! Dank voor de terechte opmerking.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je de verkeerde voor je heb ,wat zijn dit voor vieze dingen joh en ik ben getrouwd en monogaam.
Diep beledigd dus je gaat verdwijnen van het forum..
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik snap niet waarom er per se in hokjes gedacht moet worden in dit geval.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik @Soulassasins ik was toch niet op je aan het hitten? Zou ik nooit doen bij bezette mensen en ik durf zelfs niet bij vrijgezellen.

misverstand of misschien had ik wel gelijk in m’n andere post dat mannen terecht bang zijn van vrouwen lmdat
ze dorect kwaad worden en overal een dubbele betekenis In zien.

sorru als ik je beledigd heb, maar als het zo is dan heb je geen gevoel voor humor, hoe slecht die ook mag zijn.

ik heb mezelf afgebroken en vernederd in zelfspot omdat ik zelfbewust ben en ik lach ermee. ik dacht oprecht dat jij een obese man die vlotjes de split doet grappig zou vinden. Denk je echt dat ik ZO flirt?!!

ben ook 16 jaar getrouwd geweest en monogaam. Ik maak geen huwelijken of relaties kapot, dat zijn zure mensen die dingen doen waardoor anderen zelfmoord plegen. Waaar haal jij het in je hoofd dat ik zoiets iemanf zou proberen aandoen, laat staan dat ik zoveel zelfvertrouwen heb. Vertel me eens waar precies ik jou intiem heb benaderd. Toon het, kopieer het, zet me voor schut, ik daag u uit. Zo zelfseker ben ik want ik behandel ieder met manieren, waardigheid en respect.
wat jij zegt raakt me diep, voor kort, want straks is iedereen weer aardig als ze zien hoe absurd dit is.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aartsbok zei:
Ik @Soulassasins ik was toch niet op je aan het hitten? Zou ik nooit doen bij bezette mensen en ik durf zelfs niet bij vrijgezellen.

misverstand of misschien had ik wel gelijk in m’n andere post dat mannen terecht bang zijn van vrouwen lmdat
ze dorect kwaad worden en overal een dubbele betekenis In zien.

sorru als ik je beledigd heb, maar als het zo is dan heb je geen gevoel voor humor, hoe slecht die ook mag zijn.
Klik om te vergroten...
Je heb me om oxy gevraagd ,ik denk dat je hangt om mij als dealer aan te zien
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#10
Soulassasins zei:
Je heb me om oxy gevraagd ,ik denk dat je hangt om mij als dealer aan te zien
Klik om te vergroten...
Bewijzen aub, ik reageerde op uw publiek bericht dat je doms
overdchot wegdeed aan mensen met weinig tolerantie en het ging om speed. Ik heb geen interesse in oxy. Je gaf er zelf aaan tot je op de vingers werd getikt. Ik screenshot even, doe jij ook maar.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aartsbok zei:
Bewijzen aub
Klik om te vergroten...
Dat privé bericht laten we over aan beheer.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Aartsbok zei:
Bewijzen aub, ik reageerde op uw publiek bericht dat je doms
overdchot wegdeed aan mensen met weinig tolerantie en het ging om speed. Ik heb geen interesse in oxy. Je gaf er zelf aaan tot je op de vingers werd getikt. Ik screenshot even, doe jij ook maar.
Klik om te vergroten...
Privenberichten openbaar maken is niet toegestaan, maar aangezien je er zelf om vraagt:
1000146886.jpg
Dat betekent dus een hele mooie permanente ban. Joe!
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#13
Soulassasins zei:
Dat privé bericht laten we over aan beheer
Klik om te vergroten...
ik voeg zo meteen de post met het aanbod toe, ik vroeg nog om hierbuiten te regelen of niets. ban me als het moet maar wacht op beide kanten van het verhaal aub
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aartsbok zei:
ik voeg zo meteen de post met het aanbod toe, ik vroeg nog om hierbuiten te regelen of niets. ban me als het moet maar wacht op beide kanten van het verhaal aub
Klik om te vergroten...
Denk niet dat er nog veel te praten valt ,ik ben klaar met jou.
Om het een en ander duidelijk te maken heb ik inderdaad heel veel oxy gehad en netjes weggebracht naar de apotheek ,over dealen heb ik het nooit gehad op de jaren 90 na dan.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Privenberichten openbaar maken is niet toegestaan, maar aangezien je er zelf om vraagt:
Bekijk bijlage 61167
Dat betekent dus een hele mooie permanente ban. Joe!
Klik om te vergroten...
Dank. Iedere paar minuten weer een stokoude thread naar boven halen door onze vriend begon me al enigszins te irriteren :wink:
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sorry voor mijn ophef ,deze persoon was echt een rotte appel voor het forum en moest opgeruimd worden op een nette manier.
Hij of zij liep tegen de verkeerde aan en verzon van alles om daar onderuit te komen zoals je wel heb kunnen lezen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben een psychedelica fan, maar gebruik ook wel eens coke of speed, gebruik daarnaast ook wel eens benzo's of opiaten. Ik gebruik eigenlijk alle verschillende soorten drugs wel eens, maar ben geen junk ofzo. Het is uiteindelijk heel persoons afhankelijk of setting afhankelijk, en er zijn ook echt wel zat gebruikers die niet enkel in het upper, downer, psychedelica, of whatever hoekje te plaatsen zijn.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Er is geen concreet antwoord te geven hierop
Coke heeft op ieder stel hersens een andere uitwerking
Ken mensen die niet meer kunnen praten totaal strak staan
Na een paar lijntjes
De meeste worden indd geuppt

Maar zitten ook mensen tussen die normaal te aktief zijn en adhd hebben
Dan Heeft coke een kalmerende werking en worden ze rustig en relax
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#19
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=46&t=60639
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#20
Aartsbok zei:
@Soulassasins and Here I am, for YOUR entertainment.
doing the complete split in my underwear
unwasjed and unshowered cuz I did not sleep
and my shower is out of order sinds yesterday so now you can see fat people can do martial arts too (like king fu panda when he gets food, but I’m not eating).

for good taste, this is how so look when so am showered, so your image of me isn’t tainted forever. I hope you had a great laugh at my expense, I deserve it :wink:
Klik om te vergroten...

Het is niet verstandig om op dit forum herkenbare foto's te plaatsen van jezelf in verband met privacy. @Soulassasins had ook een foto van zichzelf als Avatar en die is van de week verwijderd door de moderators. Dus ik zou die foto's even weghalen als ik jou was.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."