#1
De ophef kwam met name van Aartsbok. Opgeruimd staat netjes, toch.Sorry voor mijn ophef ,deze persoon was echt een rotte appel voor het forum en moest opgeruimd worden op een nette manier.
Hij of zij liep tegen de verkeerde aan en verzon van alles om daar onderuit te komen zoals je wel heb kunnen lezen.