Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsis coke voor uppers of downers junks ?

is coke voor uppers of downers junks ?

53 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Soulassasins zei:
Sorry voor mijn ophef ,deze persoon was echt een rotte appel voor het forum en moest opgeruimd worden op een nette manier.
Hij of zij liep tegen de verkeerde aan en verzon van alles om daar onderuit te komen zoals je wel heb kunnen lezen.
Klik om te vergroten...
De ophef kwam met name van Aartsbok. Opgeruimd staat netjes, toch.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#2
_shikantaza zei:
De ophef kwam met name van Aartsbok. Opgeruimd staat netjes, toch.
Klik om te vergroten...
Echt ik vond die foto's vies en met mijn naam getagd voelde ik me echt rot en dan nog een dm krijgen ook was voor mij de druppel
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Soulassasins zei:
Echt ik vond die foto's vies en met mijn naam getagd voelde ik me echt rot en dan nog een dm krijgen ook was voor mij de druppel
Klik om te vergroten...
Ik heb geen foto's gezien. Maar je hebt groot gelijk joh.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Soulassasins zei:
Echt ik vond die foto's vies en met mijn naam getagd voelde ik me echt rot en dan nog een dm krijgen ook was voor mij de druppel
Klik om te vergroten...

Ja snap ik. Rare gast met die foto's zeg🙈
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Soulassasins zei:
Sorry voor mijn ophef ,deze persoon was echt een rotte appel voor het forum en moest opgeruimd worden op een nette manier.
Hij of zij liep tegen de verkeerde aan en verzon van alles om daar onderuit te komen zoals je wel heb kunnen lezen.
Klik om te vergroten...

Je hoeft geen sorry te zeggen.
Goed gehandeld door de mods in te schakelen ivm verkoop gedrag én jij was hier zeker niet de verkeerde.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Soulassasins zei:
Sorry voor mijn ophef ,deze persoon was echt een rotte appel voor het forum en moest opgeruimd worden op een nette manier.
Hij of zij liep tegen de verkeerde aan en verzon van alles om daar onderuit te komen zoals je wel heb kunnen lezen.
Klik om te vergroten...

Geen excuses nodig, je hebt er goed aan gedaan om het te melden.

Het zou me trouwens niet verbazen dat het een dubbelnick was van een al lang geleden geband forumlid...
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lemmy zei:
Geen excuses nodig, je hebt er goed aan gedaan om het te melden.

Het zou me trouwens niet verbazen dat het een dubbelnick was van een al lang geleden geband forumlid...
Klik om te vergroten...
Heb een hekel aan "junks"zoals deze ,voor de rest zie ik verslaafden gewoon als mens maar dit roepte jaren 90 toestanden op voor mij en ja toen kreeg je dan iets kouds op je hoofd op "junks"die lopen te schooien en te smeken.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Soulassasins zei:
Heb een hekel aan "junks"zoals deze ,voor de rest zie ik verslaafden gewoon als mens maar dit roepte jaren 90 toestanden op voor mij en ja toen kreeg je dan iets kouds op je hoofd op "junks"die lopen te schooien en te smeken.
Klik om te vergroten...

Of zou hij het alleen gedaan hebben om te trollen?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lemmy zei:
Of zou hij het alleen gedaan hebben om te trollen?
Klik om te vergroten...
Troll of niet ik was er niet van gediend ,mij op deze manier behandelen is vragen om actie/reactie
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Soulassasins zei:
Heb een hekel aan "junks"zoals deze ,voor de rest zie ik verslaafden gewoon als mens maar dit roepte jaren 90 toestanden op voor mij en ja toen kreeg je dan iets kouds op je hoofd op "junks"die lopen te schooien en te smeken.
Klik om te vergroten...

Heb er twee keer één aangevallen, maar ik gaf ze ook weleens wat geld.

Het is vrijwel onmogelijk om van een heroïne-verslaafde te houden, veel mensen waren er eigenlijk heel bang van, maar ze deden of dat niet zo was. Eigenlijk zoals nu bij Moslims.

En toch waren ze overal. En liepen ze gewoon tussen de mensen.

Kende er minstens drie die in de prostitutie werkten. Één was Fries (ben zelf half Fries vond het net het zeemeerminnen skelet dat het Kleine Zeemeerminnetje vind op weg naar de Zeeheks) en een ander was naar dezelfde dansschool als ik geweest in onze provinciestad (Robinson).
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casrus zei:
Heb er twee keer één aangevallen, maar ik gaf ze ook weleens wat geld.

Het is vrijwel onmogelijk om van een heroïne-verslaafde te houden, veel mensen waren er eigenlijk heel bang van, maar ze deden of dat niet zo was. Eigenlijk zoals nu bij Moslims.

En toch waren ze overal. En liepen ze gewoon tussen de mensen.

Kende er minstens drie die in de prostitutie werkten. Één was Fries (ben zelf half Fries vond het net het zeemeerminnen skelet dat het Kleine Zeemeerminnetje vind op weg naar de Zeeheks) en een ander was naar dezelfde dansschool als ik geweest in onze provinciestad (Robinson).
Klik om te vergroten...
Als ze nu eens beginnen om huisartsen te stoppen met voorschrijven en dit aan de echte specialisten over laten is er geen sprake meer van een opiaat epidemie ,nu hoef je de pink maar te breken en je krijgt 60 oxy's mee.
1 dikke ellende die troep ,goede bruin was al erg maar dit gaat wel erg snel tegenwoordig.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Soulassasins zei:
Als ze nu eens beginnen om huisartsen te stoppen met voorschrijven en dit aan de echte specialisten over laten is er geen sprake meer van een opiaat epidemie ,nu hoef je de pink maar te breken en je krijgt 60 oxy's mee.
1 dikke ellende die troep ,goede bruin was al erg maar dit gaat wel erg snel tegenwoordig.
Klik om te vergroten...

Begrijp waarom ze dit doen, maar vind dat ze soms wel heel erg terughoudend zijn met de pijnstillers in Nederland.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Casrus zei:
Begrijp waarom ze dit doen, maar vind dat ze soms wel heel erg terughoudend zijn met de pijnstillers in Nederland.
Klik om te vergroten...
Het begint nu te komen ja ,maar mij hebben ze me vrolijk volgestopt met oxy en codeine want ik gaf de pijn in me rug een cijfer 3 ,dom punt systeem wat over gewaaid is uit de vs
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Soulassasins zei:
Het begint nu te komen ja ,maar mij hebben ze me vrolijk volgestopt met oxy en codeine want ik gaf de pijn in me rug een cijfer 3 ,dom punt systeem wat over gewaaid is uit de vs
Klik om te vergroten...
Heb een keer een liesbeuk operatie gehad en had een jaap van 15cm in me lies wat natuurlijk pijn deed (had nog geen tolerantie) na 30 jaar clean.
Ik werd al heel stoned wakker van de propofol ofwel muizenmelk en me pijn was een 7 dus ik mocht eigenlijk niet naar huis en kreeg onverwacht morfine 10mg iv ,ik ging best hard maar bleef wakker maar sprak wel wartaal en ineens zat ik thuis ,blijkbaar heb ik me infuus eruit getrokken en er vandoor gegaan en daar ook nog 2 bewakers aangepakt ,me vrouw heb me van straat geplukt ik voelde me terug de onvoorspelbare junk/dealer. en heb thuis nog 60mg oxynorm op wat me vrouw had gekregen.
Dat was letterlijk back to the 90"s

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."