Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHalfje coke gerookt na fout arts

Halfje coke gerookt na fout arts

40 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beetje rare redenering om de arts de schuld te geven van je coke gebruik.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi ik heb gister een halfje coke gerookt op folie omdat een arts een dikke fout had gemaakt met mijn medicijnen.
De arts heb mijn diazepam stop gezet omdat hij van mening was dat het niet hielp bij rls ,kreeg acuut afkick na een paar dagen omdat valium een lange halfwaarde tijd heb en klapte als een kanon binnen.
Heb HAP nog aan de lijn gehad en die vertelde me dat dit gevaarlijk is ,dus ik de arts opgebeld en na een zware ruzie toch maar weer voorgeschreven.
Ik gebruik dit middel al bijna heel me leven en er is geen sprake van misbruik ,dus altijd netjes 20mg.
Uit pure nood ben ik de nachtapotheker gaan appen voor halfje coke tot mijn valium werd bezorgt van mijn apotheker ,de eerste druppel was waardeloos ik raakte nog meer in de stres wat ook wel logisch is ,gelukkig kwam de medicatie vrij snel omdat er een crisis situatie was ontstaan ,niet door de coke maar door afwezigheid van valium.
Dus ik gelijk 20mg naar binnen geslikt en half uurtje gewacht ,me lichaam werd rustig en kon met gemak een half grammetje coke chinezen en ben toen onmiddellijk gecrashed toen het op was.
Eindelijk geslapen na 5 dagen nonstop plafond dienst ,heb nu absoluut geen zin in coke maar heb me wel geholpen om me systeem te resetten naar normale waardes ,ik voel me nu top en totaal geen kater.
Raar maar waar !
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
5 dagen plafond dienst na een halfje coke?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Casrus zei:
5 dagen plafond dienst na een halfje coke?
Klik om te vergroten...
Nee 5 dagen plafond dienst na abrupt stopzetten van valium wat ik heel me leven al pak.
Ik ben best taai ,afgekickt van heroine en methadon en noem maar op aan opiaten 30 jaar geleden ,maar dit kon ik echt niet handelen icm afbouw escitalopram/
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
En… wat ga je vanavond doen?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
En… wat ga je vanavond doen?
Klik om te vergroten...
Lekker me joint roken ,wat dacht je ?
Ik heb inmiddels me valium weer terug dus crisis is voorbij ,allemaal veroorzaakt door een totaal incompetente arts en die heb het geweten tijdens mijn gesprek!
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Mijn nachtapotheker heeft ook gewoon diazepam in zijn portefeuille
Klik om te vergroten...
Ik slik al 40 jaar 20mg voor me rls ,nog nooit een mg overheen gegaan,had geen uren langer hoeven te duren anders was het moord en doodslag ,heel goed van die arts om me niet face to face aan te spreken...
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#8
FredKroket zei:
Beetje rare redenering om de arts de schuld te geven van je coke gebruik.
Klik om te vergroten...
Die coke heb ik zelf genomen ,geef ik de arts ook niet de schuld van maar een kat in het nauw maakt rare sprongen dus ik koos voor coke ipv oxycodon waar ik een tas van heb staan (ben al 4 maanden clean) en dat wil ik niet verpesten
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Soulassasins zei:
Die coke heb ik zelf genomen ,geef ik de arts ook niet de schuld van maar een kat in het nauw maakt rare sprongen dus ik koos voor coke ipv oxycodon waar ik een tas van heb staan (ben al 4 maanden clean) en dat wil ik niet verpesten
Klik om te vergroten...
Hoezo dus koos je voor coke?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#10
FredKroket zei:
Hoezo dus koos je voor coke?
Klik om te vergroten...
Uit paniek wel ja ,je wilt niet weten in wat voor hel je komt als je pillen worden afgepakt zonder sprake van misbruik en dat icm afkick ssri is echt bizar echt hel
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Soulassasins zei:
Uit paniek wel ja ,je wilt niet weten in wat voor hel je komt als je pillen worden afgepakt zonder sprake van misbruik en dat icm afkick ssri is echt bizar echt hel
Klik om te vergroten...
Dat snap ik maar dat opvullen met nog meer drugs is echt onverstandig. Helemaal als je coke/crack gaat roken dan.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Soulassasins zei:
Psychiater in dit geval ,die weten echt niets dan alleen maar pillen voorschrijven die ze niet eens kennen,een psyg heb me dit ooit eerlijk verteld
Klik om te vergroten...
Ah, die had helemaal beter moeten weten!
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#13
FredKroket zei:
Dat snap ik maar dat opvullen met nog meer drugs is echt onverstandig. Helemaal als je coke/crack gaat roken dan.
Klik om te vergroten...
Ik weet het ik ging nog harder flippen dus ben gestopt tot me medicijnen er waren,op moment dat ik me duidelijk beter ging voelen heb ik het halfje gerookt wat overigens 30 jaar geleden is ,nu alles weer rustig is voel ik ook geen behoefte om drugs te gebruiken maar als ze me door hun toedoen in het nauw drijven komt me duistere kant naar boven
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn nachtapotheker heeft ook gewoon diazepam in zijn portefeuille
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Morgen ga ik zon kleine 480 tabletten oxycodon uitdrukken boven de plee haha,die artsen schrijven ze voor als snoepjes,dat zijn de nieuwe heroïne dealers...
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Soulassasins zei:
Morgen ga ik zon kleine 480 tabletten oxycodon uitdrukken boven de plee haha,die artsen schrijven ze voor als snoepjes,dat zijn de nieuwe heroïne dealers...
Klik om te vergroten...
Is dit een goed idee?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Soulassasins zei:
Morgen ga ik zon kleine 480 tabletten oxycodon uitdrukken boven de plee haha,die artsen schrijven ze voor als snoepjes,dat zijn de nieuwe heroïne dealers...
Klik om te vergroten...
Beter lever je ze in bij de apotheek. De waterzuivering zal je dankbaar zijn.

Fucked up van je Diazepam trouwens, echt een gevaarlijke actie van je huisarts :(
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#18
_shikantaza zei:
Beter lever je ze in bij de apotheek. De waterzuivering zal je dankbaar zijn.

Fucked up van je Diazepam trouwens, echt een gevaarlijke actie van je huisarts :(
Klik om te vergroten...
Psychiater in dit geval ,die weten echt niets dan alleen maar pillen voorschrijven die ze niet eens kennen,een psyg heb me dit ooit eerlijk verteld
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Casrus zei:
Is dit een goed idee?
Klik om te vergroten...
Weggooien? Natuurlijk het is gif eerste klasse.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Maar goed ik ben op dit forum om mensen te helpen of een vriendelijk woordje te geven ,ik wil niet afgerekend worden op mijn verleden op wat voor manier dan ook laat dat heel duidelijk zijn!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."