Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoke werking neemt af?

coke werking neemt af?

43 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Soulassasins zei:
Slecht bij 2 keer gebruik na ruim 16 jaar trad er tolerantie op ,de eerste keer was iedere hijs een ware ontploffing in me hersens maar met de 2e keer was het totaal afwezig of ieder geval bijna weg en mijn stemming was gewoon hetzelfde als de eerste keer dus ja voor mij was na 2 keer al prijs
Klik om te vergroten...
Het gaat hier om snuiven niet om roken dacht ik. Roken geeft een heel ander effect en tolerantie werkt ook anders.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#2
FredKroket zei:
Het gaat hier om snuiven niet om roken dacht ik. Roken geeft een heel ander effect en tolerantie werkt ook anders.
Klik om te vergroten...
Effect tussen roken en snuiven is de halfwaardetijd,met snuiven blijft je langer in de rush dan roken maar effectief hetzelfde dus tolerantie bouw je op beide manieren hetzelfde op
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Freebase en shotten is echt veel verschil en hang je vrijwel onmiddellijk aan,ik maakte oplaatst speedball en dan is het einde zoek
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aartsbok zei:
Kan helaas (nog) niet in BE
Klik om te vergroten...
Jawel. Modus Vivendi in Brussel.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#5
_shikantaza zei:
Jawel. Modus Vivendi in Brussel.
Klik om te vergroten...
Oooh dat is nieuw voor me. Ik had er nog over horen praten tussen politixi maar wist niet dat het al in actie was. Wordt dat ook anoniem behandeld en stuur je daar gewoon je staal naartoe? Of vragen ze eerst om een bezoek te brengen om een vragenlijst in te vullen? Dat was ook een van de denkpistes bij het opzetten van zo een centrum om een ā€œgebruikersvriendelijkā€ of demografie te kunnen verkrijgen.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#6
1722627041891.png
h
henkdebatsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vraag aangezien het over de sluipmoordenaar coke gaat. Gebruik zo af en toe in het weekend bij kameraden. niks aan de hand en willen praten. Maar zo snel ik thuis kom klap ik dicht en komt er geen verzoenlijk woord uit. Vaak is mijn zus dan nog wakker en die wilt het liever niet hebben. kan het daar aan liggen dat het gevoel meespeelt?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aartsbok zei:
Oooh dat is nieuw voor me. Ik had er nog over horen praten tussen politixi maar wist niet dat het al in actie was. Wordt dat ook anoniem behandeld en stuur je daar gewoon je staal naartoe? Of vragen ze eerst om een bezoek te brengen om een vragenlijst in te vullen? Dat was ook een van de denkpistes bij het opzetten van zo een centrum om een ā€œgebruikersvriendelijkā€ of demografie te kunnen verkrijgen.
Klik om te vergroten...
Ik heb er geen ervaring mee, en ik vind de website nogal wazig maar kijk zelf maar even: http://modusvivendi-be.org/
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Aartsbok zei:
Volgens mij is er een slechte batch aan het rondgaan. Na bijna een jaar had ik opnieuw wat aangekocht en ik had er niets aan, zelfs de lekkere geur was een fractie van wat het zou moeten zijn en ik vertrouw mijn vendor echt wel.
Klik om te vergroten...
Kan toch ook met gebruik van medicijnen temaken hebben: https://www.researchgate.net/public...ion_and_relapse_to_cocaine_seeking_in_the_rat
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#10
_shikantaza zei:
Ik heb er geen ervaring mee, en ik vind de website nogal wazig maar kijk zelf maar even: http://modusvivendi-be.org/
Klik om te vergroten...
Helaas geen Nederlands, het lijkt vooral alsof ze willen informeren. Kheb ze een mail gestuurd met vragen. Dank voor de link!
s
sonnozLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat testen met coke vind ik altijd lastig. Als het in huis is moet het gebruikt worden. Xtc koop ik wat groter in en die laat ik wel altijd testen.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#12
_shikantaza zei:
daarentegen (immers!).
Klik om te vergroten...
/unexpected teeuwen.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#13
sonnoz zei:
Die bijwerkingen die erger worden herken ik me wel lichtelijk in denk ik. Maar echt overmatig gebruik ik niet denk ik.....
Klik om te vergroten...
Zou ook de kwaliteit kunnen zijn. Twee keer per maand is te weinig im tolerantie op te bouwen. Denk dat je het meer in die hoek moet zoeken.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#14
henkdebats zei:
Vraag aangezien het over de sluipmoordenaar coke gaat. Gebruik zo af en toe in het weekend bij kameraden. niks aan de hand en willen praten. Maar zo snel ik thuis kom klap ik dicht en komt er geen verzoenlijk woord uit. Vaak is mijn zus dan nog wakker en die wilt het liever niet hebben. kan het daar aan liggen dat het gevoel meespeelt?
Klik om te vergroten...
Het versterkt, dus ook angst. Als je met een angstig gevoel naar binnen gaat zou het misschien daardoor kunnen komen.
h
henkdebatsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bedankt voor je antwoord had al zo'n gevoel dat het er mee te maken had. Heb zelf liever niet dat ze het ook weer zal het daardoor wel erger maken
h
henkdebatsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gebruik nog zo heel af en toe was van mijn 18e tot aan 22 toe zo'n 2 a 3x per maand toen een jaar gestopt en nu 1x per 1 a 2 maand
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#17
FredKroket zei:
Snuiven en roken is een wereld van verschil. Met roken duurt de rush veel korter en is het effect veel heviger waardoor je sneller tolerantie op bouwt.
Klik om te vergroten...
Top duidelijk ,ik ben geen snuiver maar old skool chinezer ALS ik wat pak ,ik denk dat het er gewoon ingebakken is bij mij en heel dat ritueel geeft me dan een kick.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#18
sonnoz zei:
Hey lieve mensen, ik had eens een vraagje.

Na een avondje gebruiken met m'n vriendin, meestal na de kroeg, lijkt het wel of de werking wat minder wordt. Meestal gebruiken we samen nog geen gram. Vaak beginnen we rond 22.00 en rond een uurtje of 06.00 is de lol er wel af. Werkt het niet echt meer en zijn we gewoon moe. Nog een lijntje extra doet niet veel meer. Is dit gebruikelijk?
Klik om te vergroten...

Ja, als je blijft gebruiken, snel na elkaar, dan neemt de werking af.
P
PietlulLid
01-01-2024, 00:00
#19
als je de gedeeltes leest in prive fora van bep verslaving vereniging lees je dat mensen vinden dat ze in de problemen zitten als ze vaker dan 1x per maand gebruiken. daar begint het ongeveer meestal dat mensen vinden dat ze inde shit zitten. Cravings te hardnekkig etc... hopeloosheid etc. vooral het volk wat 1x per week doet of vaker zit dik in de shit.
conclussie 1x per maand is vaak zat en wat betreft gewenning al helemaal.
C
ColekkrLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tolerantie treedt bij coke heel snel op inderdaad. 2x per maand is nog ā€œokā€, maar kijk aub uit dat het niet meer wordt. Alsjeblieft geloof me, bij coke gaat dit snel naar 1x in het weekend, naar 2x in het weekend, naar elke gelegenheid die er is gebruiken. Echter is 1 gr voor 2 man in dat tijdsbestek niet veel en sta ik er nog van te kijken dat ivm met het frequente gebruik na die uren nog wat doet. Dus wat dat betreft is dat totaal niet gek hoor.

echter heb ik het idee (en geloof me ik merk dat), dat je voor jezelf een bevestiging zoekt en eigenlijk al vaker gebruikt dan je eigenlijk aangeeft. Aub als dat zo is, hier is de plek om dat te zeggen. Maar ik kan er naast zitten hoor, dan oprecht m’n excuus en zoals al gezegd het advies uit te kijken…. Je mag me altijd een pb sturen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."